Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Anonymus23

    veterán

    Egy kis kálváriát és a végén pozitív kimenetet szeretnék leírni, okulás képpen:
    Vettem ebayről ugyanattól az eladótól 4 pendrive-t (32 GB), nem magamnak, hanem ismerősöknek.
    07.10 2 db, 08.07 1db és 08.28 1 db. Ez összesen volt 52,38 USD.
    Sajnos kifutva minden határidőből (45 nap ebay) október közepén derült ki, hogy mind a 4 db kamupendrive. Furcsállottam, hogy bár lejárt a 45 nap, de mégis tudtam reklamációt nyitni, a pendrive-okra, annyi volt, hogy a 4-ből 3 azonos cikkszámmal, a 4. pedig másik cikkszámmal rendelkezik, így összesen 2 db reklamációt tudtam nyitni.
    Az eladó reagált is, és kérte, hogy küldjem vissza a hibás cuccokat. Ez 10.21-i feladással meg is történt, a Magyar Posta elég gyors is volt, mivel 11.05-én már kézbesítve is volt a levél. Persze feladás előtt tesztek, screenek, csomagolásról és a cuccokról minden fázisában fotók készültek, plusz megcímezve és a feladóvevénnyel együtt is fotók.

    Közben folyamatosan kommunikáltam a kínaival, és leírtam nekik a TN-t is, és szépen hozta az infókat a tracker oldal is.
    Mivel a 4 külön vásárlásra csak 2 reklamációt tudtam nyitni, így mind a két reklamációnál minden egyes levelembe leírtam, hogy 4 cikk, 4 vásárlás, 4 db visszaküldött cuccról van szó, és kérem az 52,38 USD-t visszatéríteni.
    11.07-én írt az eladó, hogy várja a pendrive-okat, visszaírtam neki, hogy OK úton vannak, és ránéztem a tracker oldalon, és akkor vettem észre, hogy 11.05-én már kézbesítették is. Azonnal írtam neki, hogy már kézbesítve vannak.
    Egészen 12-ig terelt jobbra balra, hogy nem érkezett meg, nincs ott stb.
    Na mondom rányomok az escalet-re, akkor jött a pofára esés, mivel visszaírt az ebay support, hogy sorry, ők 45 napig tudnak ilyen fajta támogatást adni, innentől kezdve már nem jár.
    Na mondom, akkor itt halt meg a dolog, a kis ferdeszemű röhög a markába és nem fog semmit sem csinálni, max újra eladja a 4 pendrive-ot más szerencsétlennek. Na mondom itt megállt az üzengetés részéről.
    Ma kaptam tőle újra kérdést, hogy magyarázzam már el neki, hogy akkor mikor és mennyit is vásároltam. Megint leírtam minden infóval, hogy melyiket mikor és csak 2 reklamáció lett nyitva, de nem sok reményt fűztem hozzá. Mielőtt még el tudtam volna küldeni az üzenetet, akkor vettem észre, hogy jött a PayPal üzenet, hogy kaptam full refundot.
    Döbbenve tapasztaltam, hogy visszautalta a teljes összeget, sőt egy picivel többet is, bár a PayPal levont belőle néhány dollárt, de gyakorlatilag a teljes összeg visszaérkezett.
    Szóval, lehet, hoyg nehéz szülés volt, és igazából buktam az üzleten az összességét nézve a dolgoknak (az ismiknek vennem kellett helyette helyi forrásból 16 GB-os pendrive-okat), de legalább nem akkora a bukta, mintha a kínai is még megszívatott volna, és nem utalja vissza, mivel az ebay az már nem kötelezi.
    Ami új infó volt az ebay válasz leveléből az az, hogy bár 45 napig él a vásárlói védelem, de összesen 90 napon belül lehet reklamációt nyitni mostmár, és mint nálam is kiderült, volt értelme.

    ;) - The Power of the Light Side

Új hozzászólás Aktív témák