Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • enddav

    aktív tag

    válasz kw3v865 #2945 üzenetére

    Valószínűleg az i30-ban is ez az egység van. A motornak az eddigi 85K km alatt hibája nem volt, a 15ezres olajcserék között nincs mérhető olajfogyasztás.

    Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz kw3v865 #2945 üzenetére

    ha sűrűn kapja az olajcserét és a 15kkm nagyon max sött ha tulnyomó részt rövidtáv város akkor max 7500kmenként és 0w30, 5w30at kap akkor tartós 300-500.000kmet elmegy.

    tipushiba:
    -lánc+feszítőre rá kell nézni. Amelyiket 10w30, 10w40el toltak már 100.000kmnél ugorhat. Ez elvileg a 2019eseket már nem érinti de inkbb rá kell néha nézni.
    -katalizátor összeomlás. Ez ritkán össze tud jönni úgy, hogy visszaszív a motor a porból. Ezek a darabok zabálják az olajat. Aki erre van ráizgulva annak ajánlott cserélni egy katalizátort 150.000km környékén és ne gyárit vegyen...

    Összességében nem rossz darab sokkal tartósabb mint jópár új turbós, de nem is egy régi örökélet+1nap legendás toyota/vw/nissan... motor.

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

  • kisza25

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz kw3v865 #2945 üzenetére

    A 2019- ben nem ez a motor van, hanem a 1368 ccm szerintem

    Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

  • kisza25

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz kw3v865 #2949 üzenetére

    Én használtam a régebbi 1,4 105 lovas motort egy kia ceedben amit 2011- ben vásároltam, összesen 58 ekmt mentem vele
    Nem hiányzott belőle olaj két csere között és majdhogynem átlátszó jött le belőle cserekor (minden 10 ekm)
    5,5 évig nem volt a motorral semmi gond
    Meg volt egy használt 2015- ös i20- am az kappa motoros volt, de 1,25 az 71ekm-el lett eladva, abból sem fogyott az olaj és szép aranysárga maradt

    [ Szerkesztve ]

    Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

  • Robi_73

    őstag

    válasz kw3v865 #2954 üzenetére

    Szia!

    Én már 2015 óta nem hordom KIA szervizbe az autómat, de szerintem 60 és 100K között lehet reális költsége a kötelező szervizeknek, ami erősen település függő. Viszont ha garanciális az autó én nem hagynám elveszni azt. Nem tudom milyen minőségben készülnek mostanában az autók, de nekem igen csak szükségem volt a garanciára. Az én autómon a következőket cserélték, ami ha zsebre ment volna, igen csak kellemetlen lett volna:

    - immo antenna
    - izzítógyertya (4-ből 3 rossz volt 23000 km-nél)
    - bal első üléshuzat
    - 2db hátsó lengéscsillapító
    - hátsó főtengely szimering
    - első kanyarstabilizátor összekötők
    - bal első biztonsági öv
    - műszerfal szélvédő alatti szellőzője
    - komplett műszerfalat kétszer
    - fűtésállító motor
    - váltójavítás (nem sikerült)
    - komplett váltó csere
    - üzemanyag tartály rögzítő pántok
    - motorszoftver frissítése 3x
    - bal oldali féltengely gumiharang
    - komplett kormánymű (feleslegesen)
    - kormányoszlop
    - fojtószelep vákuumkamra
    - vészvillogó kapcsoló
    - pótféklámpa csere
    - baloldali hátsó küszöbborítás

    Az 5. ajtó elég csálén állt, de nem jöttek rá a hibára, csak én. Az 5. ajtó üvege xarul lett beragasztva ez okozta a gondot, de nem vágattam ki. A jobb első ajtón volt egy lakk megfolyás az ajtón, azt sem festettem le gariba. Nagyjából teljes a lista, bár lehet valami kimaradt. Mind ezt 75.000 és 6 év alatt keletkezett nálam. A második műszerfal cserét elég gányul csinálták meg, recsegett-ropogott hidegben kanyarodva, ekkor berágtam és eladtam az autót...

    Robi73

  • Robi_73

    őstag

    válasz kw3v865 #2956 üzenetére

    Két Ceed-em, volt az egyik egy 1.4-es benzines (2007) és egy dízel ami 2009-es gyártmányú volt. Jó autók voltak, de sokan bedőltünk a marketingnek (7 év gari). Mivel már nem követem annyira a KIA fórumokat, és megszűnt a KIA központtal a kapcsolatom nem vagyok képben ami a meghibásodásokat illeti. Tudok a ledes fényszórók meghibásodásáról aminek a vége komplett csere volt (150-200k/db), önindító problémákról. Majd a többiek leírják akik jobban képben vannak, bár 1 éve ismét KIA-val járok, mert Vengát vettem használtan, de eddig nincs vele bajom.

    27 évig autókkal foglalkoztam és bántott, hogy más szereli az autómat. Néha egy hosszú pálcával úgy oda csaptam volna az autómat szerelő emberek kezére. Mikor a váltómat javították, akkor a feleségem mondta, hogy miért nem vagyok ott. Ha ott vagyok biztosan megvertem volna a szerelőt. Teljesen feleslegesen szedték szét a váltót, mert nemhogy megjavították volna, sokkal rosszabb lett utána mint volt. A javítás után házhoz hozták az autót, másnap reggel olajtócsa fogadott a garázsban. A cégemnél felemeltem a kocsit és láttam, hogy túlhúzták a leeresztőcsavart és kifordult a tömítő alátét, ezért szivárgott az olaj. Ugyan ekkor a váltót szemrevételezve láttam meg, hogy a váltó alján lévő koppanásgátló (van egy fül kialakítva a váltóházon, ami megvédi a motort és a váltót a felütéstől) teljesen szét van verve. Szerintem vagy leszerelésnél elejtették a váltót, vagy pedig a váltó szétszerelésénél azt a fület verték kalapáccsal. Sajnos sok a kontár ás kevés a jó szakember a szervizekben. Sok helyen csak gyorsjavítást végzik el a helyszínen, a komplikált eseteket egy másik szervizben (cégen belül), egy megbízható szaki végzi el. A mostani autómat mikor megvettem (hölgy tulajdonostól) teljesen átnéztem, az autó magyarországi, végig KIA szervizbe hordták és az összes javítási számlája megvan. Az autó 2013 decemberi forgalomba helyezésű, novemberi gyártású, 51e km volt benne akkor. Minden második szerviznél cserélték a levegőszűrőt (papíron) és még is 2013-as gyártásu szűrő volt benne, a gyertyákat 12-15e kilométerrel a vásárlás előtt cserélték, és nagyon kutyául néztek ki. Fékolajat 1x cseréltek a 6 év alatt. Én cseréltem az összes szűrőt, olajat, váltóolajat, gyertyát, fékolajat, ékszíjat és az első fékeket.

    Sajnos elég lehangoló a helyzet ami a szervizeket illeti, a nagy pénzt bekérik, a javítás minősége pedig erősen kérdéses...

    Robi73

  • kisza25

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz kw3v865 #2989 üzenetére

    Szia! Faternak volt 4 évig egy 1,6 kia carens, 50ekm-el adta el, nagyon sokat ment vele helyben, nem volt vele gondja, azért egy szívó motor nem fog olyan gyorsan kokszosodni
    Ugyanez a motor van a niroban, csak atkinson ciklusú
    Amúgy fater pont niro-t vett, csak 2021- es

    Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

  • bajnokpityu

    félisten

    válasz kw3v865 #2989 üzenetére

    előzőt 110e vel adtuk el, kb 60ezertől anno full helyi járat volt, nagyjából nonstop szivatóval. kormos volt a kipuffja (mint minden direkt befecsisnek, de ennek nagyon) semmi érdemleges dolog nem történt. 2018 szept utánit biztosan nem vennék, onnastól részecskeszűrős.

    ugyanakkor ismerős kia szerelőnál járt már kilukadt dugós példány, ahogy a tgdiből is. valszeg a gyújtáskimaraadás, majd ujra gyújtás sorrán detonáció jöhet létre. gariban blokkcsere ilyenkor, javitási eljárás, alkatrészcsereberére nincs gyártó által jóváhagyott eljárás. szóval 150e nél érdemes eladni.

    [ Szerkesztve ]

    eladó Kawasaki j300 robogó

Új hozzászólás Aktív témák