Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Akula

    őstag

    válasz bajnokpityu #391 üzenetére

    Igen, ők kivétel. De nem akarok kötekedni. Nem szoktam és nem is szeretem a szájkaratét. Én ebből indulok ki és kész:

    Természetesen nem teljes a lista, de az látható, hogy nem sok EU-s márka hozza a 4*-ot.
    Ez amúgy nagyon érdekes dolog, mert pl. az ADAC szerint a VW és Audi a legmegbízhatóbb. A megoldás csak annyi, hogy 100000km alatt semmi nem dől el. Majd ha megy 400k-t és probléma nélkül, akkor lehet mondani, hogy jó a kocsi. Azok pedig ott kint, nagyon ritkák, míg nálunk le vannak pakolva a behozós télerről. Egyezzünk ki azzal, hogy aki jól vezeti az autót, vigyáz rá azt kiszolgálja hosszú távon és azt mondja rá, hogy jó a kocsi. Pedig mondjuk vezérműszíjat kell benne cserélni 120000km-enként, de erre nem gondol, míg a távol keletiek tipikusan láncosak. 300k-nál csak akkor kell bontani, ha amúgy a vízpumpa bekrepált. Nem tudom másképp mondani, remélem átmegy mit akarok ebből kihozni. Ezt egyébként mutatja is az értéktartás. Most direkt megnéztem, a 2010 előtti Laguna vs. Avensis árakat. Duplája.
    Én csak annyiban bízok, hogy lesz olyan megbízható a mostani Kia/Hyundai eresztés, mint amilyen a 20 évvel ezelőtti japán vonal volt. Akkor váratlan kiadásom nem lesz. :R

    "Akula Sub, ready for the deep!"

Új hozzászólás Aktív témák