- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- iPhone topik
- BYD Atto 3 menetpróba
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hi!King
őstag
válasz
#54625216 #235 üzenetére
Szerintem csak részben van igazad. A marketingnek része az is, hogy igényt teremtsen, nem csak az, hogy meglévő igényeket szolgáljon ki. Ebben sincs semmi rossz, sőt. A megrendelésre történő szoftverfejlesztésben is gyakori, hogy az ügyfél nem pontosan tudja mit akar, így a beszállítónak kreatívnak kell lennie, hogy olyan megoldást találjon, ami várhatóan tetszeni fog az ügyfélnek, és ami még fontosabb, rá tudja beszélni, el tudja adni neki az ötleteket. Ez tömegtermékeknél még hangsúlyosabb. A marketingben legjobb cégek igenis képesek igény teremtésre is, és nem csak előzetes piaci igény felmérésre alapoznak.
Másrészt a specializált vs. kombinált termékekre sincs egyértelmű recept, van amikor inkább az egyikre, máskor a másikra van inkább igény. A mai okostelefon eleve egy kombinált, univerzális eszköz és nem egy specializált, még ha a telefon dokkolás nem is terjedt el, de eleve egy sor mobil eszközt helyettesít, amik a múltban külön voltak, lásd pl. zenelejátszó, navigációs eszköz, hordozható videólejátszó, hagyományos mobiltelefon, és emellett ugye sok korábban asztali PC-s funkciót is használunk.
De a laptop dokkolás például elterjedt, sokan vagyunk akik rég nem használunk sem munkában sem magáncélre desktop PC-t, viszont dokkoljuk.
Abban viszont nagyon egyetértek, hogy ezeknek a dolgoknak evolúciója van, hogy mit fogad a közönség pozitívan, mit nem, de hogy ezek konkrétan körülírható igények lennének attól függetlenül hogy milyen milyen marketing körítést tesz a gyártó mellé, azzal nem. Szvsz ha az Apple máshogy alkotja meg az iPhone-t, akkor máshogy alakul az okostelefonok evolúciója, nem volt kőbe vésve, hogy a mai formára lesz a tömegigény.
-
kchris78
veterán
válasz
#54625216 #235 üzenetére
"Azt kellene felfogni, hogy a marketing nem agymosás, hanem javarészt piacfelmérés és kommunikáció."
nyilván nem direkt agymosas az szelsoseges megnevezes de abszolut van pszichologia a marketingben hogy tudjak elore mivel lehet megfogni az embereket. Regen amikor meg nem volt ez a UX hype semmilyen szinten, akkor volt valamennyire igazsag abban ami irsz.. ma mar... appokat is ugy fejlesztik hogy tudjak hogy mitol lesz addiktiv valami... abszolut nem a racionalis igenykiszolgalasrol szol a dolog. Annak valamikor a symbian telefonok vegevel befellegzett.
-
ddekany
veterán
válasz
#54625216 #235 üzenetére
Nézz körül, pl. politikában. Vajon függ-e az emberek világképe attól, hogy mit sulykol beléjük a média. Attól mert a manipulálás nem jön be mindig, és sok eleve béna próbálkozás van, ez egy igen lényeges tényező. Főleg ami a gerjesztett igényeket illeti... felhasználók általában borzalmasan igénytelenek, minden nyomorékúl van beállítva, stb. mert lesz*rja, lusta rá, vagy fel se fogja tudatosan, vak/süket hozzá. Nem gond, DE emellett neki kell a legújabb akármi, mert... mert... azt biztos jobb, mert azt mondták, és a másiknak is van. Ennyi. Összeesküvés elmélet, mi?
Embereknek gazdag helyeken mint EU, jelenleg túl sok pénze van, ezért kevésbé fokuszálnak a valós igényeikre... És persze megy a verseny, hogy ki szedi be tőlük a felesleget.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
ma A Rejoy.hu működtetői azt tapasztalták, hogy a magyar vásárlók közül a legtöbben három-négy éves iPhone-modelleket keresnek, és általában új akkumulátort is rendelnek ezekhez.
- Revolut
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Steam topic
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Renault, Dacia topik
- Milyen autót vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Hp Elitebook 850 G7 15,6" Laptop Intel i7 10610U 512Gb SSD/ 32Gb Ram
- IPad Pro 12.9 M1 128GB LTE + Magic Keyboard (5th Gen) Megkímélt állapotban
- Gaming PC , i3 12100F , RTX 4060 , 16GB 3200MHz , 512GB NVME , 1TB HDD
- i7 PC , i7 2600 , RX 550 4GB , 24GB RAM , 240GB SSD
- XBOX Series S 512GB, 2024.12.22-ig gyári Microsoft garanciával Bp-i üzletből eladó!