- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
l0s0
újonc
Helló!
Csak most regisztráltam, de régóta követem a topikot. A tárcsafék beállításhoz lenne pár ötletem. Nekem sem nagyon működik a féknyereg kilazítás + fék behúzás + megszorítás módszere. Ez sokszor azért nem sikerül, mert a dugattyúk nem azonos mértékben mozognak. Ilyenkor meg kell tisztítani őket. Gond lehet még, ha nyolcas van a tárcsában, akkor azt ki kell egyengetni.
Ha a dugattyúk és a tárcsa már rendben van, akkor jön a beállítás:
1, féknyereg csavarok kilazítása
2, fékkar meghúzása és elengedése lassan, többször egymás után
3, közben azt figyelem, hogy a fékbetétek egyszerre érjenek a tárcsához, anélkül (!), hogy a tárcsa elhajolna - ebben segíthet egy kis extra megvilágítás
4, a féknyerget addig igazgatom, míg tényleg középre kerül a tárcsa
5, lassan megforgatom a kereket, hogy lássam, tényleg nincs nyolcas a tárcsában és nem ér hozzá a betétekhez
6, erősen meghúzom a fékkart, és egy gumipókkal rögzítem behúzott állásban
7, 2 imbusz kulccsal egyszerre szép lassan elkezdem meghúzni a csavarokat
8, nyomatékkulccsal véglegesítem
9, gumipókot kiengedem
10, kereket megpörgetem és ellenőrzöm, hogy a tárcsa még mindig középen van, és a fékbetétek egyszerre érnek hozzá -
l0s0
újonc
válasz fulton #280111 üzenetére
A nagy rés azért van, hogy használni lehessen a féket többféle vastagságú betéttel / tárcsával is. Amikor elkezded a fékkart húzogatni, akkor fokozatosan ráállnak a dugattyúk az üzemi rés méretre. Amikor már nem jönnek kijjebb, akkor az az a rés, amin a beállítást meg kell oldani.
-
l0s0
újonc
válasz arcitec #292226 üzenetére
Én egy Samsung S10E-t használok a kormányon már több, mint 4 éve. OIS-nak semmi baja, kb 10%-ot fogyaszt óránként, az amoled fullhd kijelző mindig olvasható. Az ant+-os szenzorokat tökéletesen kezeli. Esőt is bírja, lépcsőzést is. Pár esést is túlélt a quad-lock-os rögzítésnek köszönhetően.
Szóval nem rossz dolog a teló, főleg ha olyan dolgot is tud, amit semmilyen másik biciklis céleszköz sem. Az enyém például tud egy ilyet vezérelni [link] , és "kiírja" a kerékre az sebesség szenzor által mért sebességet, vagy kitesz egy stoptábla képet, amikor a GPS alapján egy kereszteződésen megyek át.
-
l0s0
újonc
válasz Hasaggymeg #292255 üzenetére
A karácsonyfa funkció opcionális . A telefon attól még tökéletesen használható biciklis computer módban. Én sony xperia x8-cal kezdtem, aztán samsung s5 neo, végül samsung s10e. A tapasztalatom szerintem egy régi sony vagy samsung, amiben van ant+ támogatás, teljesen megfelelő egy stabil rögzítéssel a kormányon.
-
l0s0
újonc
válasz arcitec #292260 üzenetére
A gyártó nevében is benne van kiknek készül.
Bocsi de ez magas labda volt ne sértődj meg, csak vicc.Nyeremény volt a cucc, úgyhogy csak a programot kellett megírnom.
Amúgy meg kiírja a STOP táblát na brávó, ha a telefon kell hozzá, hogy észre vegyed.
Nézd meg a videóm. A STOP táblát az autósoknak írja ki a kerékre!
U.I: Mint írod 10%-t merül óránként. Hümm. Ha aktívan van használva azt azért kétlem.
Kinek mi az aktív. Nekem ez a GUIm.
3 szenzor adatai spd/cad/hr - pillanatnyi/átlag/max, nettó/bruttó eltelt idő, aktuális idő, alul pedig a megtett távolság és az akku töltöttség. Mobilnet és gps nélkül óránként max 10%.A szenzorok egyébként másodpercenként 4-szer küldenek jelet, úgyhogy a telefonon a CPU az idő nagy részében nem csinál semmit. A kijelző viszi el legtöbb energiát, de a fekete háttér + amoled így is takarékos.
-
l0s0
újonc
válasz dom1n0 #292273 üzenetére
Attól függ mire.
Melyik telós navi tud hasonlót mint a climbpro és a power guide Garminéknál?
A kérdés az, hogy mennyit érnek meg valakinek ezek a funkciók? Az eredeti szál onnan indult, hogy miért kell spéci eszköz, ha a telefon is használható lehet. Nekem használható.
-
l0s0
újonc
válasz dom1n0 #292278 üzenetére
Ha az a lényeg hogy lásd a tempót meg a pulzusodat, fordulatot esetleg, oda kb. bármelyik kerékpáros óra jó, akár az alis 40dolcsis is, sőt továbbmegyek több ismerős is sima órát használ erre rögzítve a kormányra, így még a teló is fölösleges
Ha ez a lényeg, akkor pont elég a teló, ami mindig nálad van, és minden más az, ami fölösleges.
Próbáld ki, hogy tűző napon végig térképet nézve, navigálva mennyit fog menni. Kiváncsi vagyok.
Erről nincs adatom, de egy full hd amoled kijelzős eszköz valószínűleg valóban többet fogyaszt, mint egy 282x470-es. Cserébe sokkal jobban lehet látni és több minden fér el rajta. A kérdés ismét csak az, hogy mennyit ér meg a plusz üzemidő?
-
l0s0
újonc
válasz lsebestyen #292601 üzenetére
Én ma pont kiszedtem az első fékbetéteket (L04C), mert nyikorgott mint az állat. Nem ülök rá hat napig aztán ilyenek vannak. Múltkor is ez volt, letakarítottam, aztán két nap múlva fékeznék, nyikorog. Akkor egy lejtőben jól megfékezgettem, jó is lett, most csak 2*8 percre mentem el vele.
Jó eséllyel szivárog az olaj a féktestből. Tipikus Shimano probléma, nálam is ez volt egy xt-s fékkel. Hőlégfúvóval ki lehetett füstölni az olajat a betétekből, de pár nap után mindig újra nyikorogni kezdett. Sajnos javíthatatlan.
-
l0s0
újonc
válasz lsebestyen #292649 üzenetére
Nem hangzik jól. Viszont minimálisat csiszoltam rajta, alatta szép volt már. Lehet bénán takarítom? Illetve ha szivárogna az olaj, akkor a fékkar egyre beljebb fogna, nem? Ilyet nem tapasztaltam.
Nekem sem tűnt fel, hogy változna az olajszint a rendszerben, de mégis valahonnan olaj került a fékbetétekre (hiszen füstöltek) miközben állt a bicaj. A tárcsát izopropil alkohollal tisztítottam többször, a betéteket csiszolgattam a füstölés után, de pár nap pihenő és mindig visszajött a nyikorgás.
Netes keresések + szervizes ember tapasztalata alapján főleg shimano (nem kifejezetten XT) fékeknél jöhet elő a probléma. Az elméletek szerint a kerámia dugattyúkon keletkeznek hajszálrepedések, és azon át tud az olaj kijutni... Mondjuk hogy onnan hogyan kerül a betétre állás közben, az passz.
Nálam egy 10 éves XT első fék csinálta ezt >20k km után. A hátsónak semmi baja.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen