- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mobilhasználat külföldön
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cadal
őstag
válasz deicide #27765 üzenetére
Ha elfogadsz mástól is ajánlást, akkor én a Cube márkát ajánlom.
Pl:
Cube LTD SL (ez egy nagyon jól felszerelt bringa) 2014-es és ha nem zavar van 2013-as olcsóbban. Tesztbike vélemények: [link]Vagy
Cube LTD Pro 2014-esvagy
Cube LTD Race 2014-esEzek kb árban ott vannak amit írtál. Nagy sárban szerintem minden gumi összeszedi a sarat, ennyi.
-
-HajTömeg-
őstag
válasz deicide #27773 üzenetére
Pont egy banánnal és egy rudival vágtam neki múltkor.
Utána egy fehérje turmix jólesik,de közben mit egyek? Ez itt a kérdés, mert megéhezek(#27774) szunya1 Én egy almafröccsre álltam meg, gondoltam élvezzek is valamit az útból, illetve egyszer rövid pihire.
Csak utána elindulni...Cathfaern Köszi
[ Szerkesztve ]
Alias: Júzer error
-
Tothgera30
Ármester
válasz deicide #27767 üzenetére
Vegyél használtan egy Cube LTD 29er-t, ha nem jön be, átveszem kicsit olcsóbban . De biztos vagyok benne hogy nem fogod megbánni .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-HajTömeg-
őstag
válasz deicide #27782 üzenetére
Köszi a tanácsot neked is.
Nyilván te jobban bírod az edzést.
Én múltkor 55km-nek egy banánnal és egy túrórudival a gyomromban indultam neki.
Jó meleg volt, kb 30km-nél megálltunk egy almafröccsre, az út legvégére (kb 50kmnél)pedig marha éhes lettem és betoltam egy meggyes rétest és egy fél literes ízesített ásványvizet. (italom volt,csak már nem hideg)
Szerintem még így is kalória mínuszban voltam.Alias: Júzer error
-
Cathfaern
nagyúr
válasz deicide #27797 üzenetére
Vitatkoznék, nekem általában a pulzusmérő eredményeit beírva nő az Endo által kiírt elégetett kalória
Szerk: valószínűleg edzettség függvénye, ugye az Endo csak azzal tud számolni, hogy egy átlagos embernek az adott sebességű tekerés mennyi energiabefektetést jelent. Ha valaki az átlagosnál edzettebb, annak többet ír ki, mint a valós. Ha valaki az átlagosnál edzettlenebb, annak kevesebbet. Mondjuk rám nézve ez akkor nem túl hízelgő
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz deicide #27803 üzenetére
Persze, pont ezt mondom
Az ugye egyértelmű, hogy a te edzettséged nem átlagos. Átlagosan számolva adott edzésre Endo gondol mondjuk 150-es pulzust, erre kiír 1000 kalóriát. Te azt az edzést letolod 120-as pulzussal, ezért neked kiír 600 kalóriát. Én meg letolom 160-as pulzussal, szóval nekem kiír 1100-at.
Egyébként életkor meg testsúly jól be van állítva neked Endo-n?[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
válasz deicide #27803 üzenetére
Köszke,kipróbálom,.fogalmam se volt,hogy pulzusértéket és mellé kell rendelni ezeknek az adatoknak.Amúgy lehetne sokkal jobb átlagsebesség is,mert sík és minőségi a bringaút.De sajnos még hétköznapokon is annyi a bringás,mint égen a csillag a murradwegen, ráadásul most divat itt a csecsemőszállító utánfutó bringa után kötve, vagy mi a szösznek hívják, amiből szintén rengeteg van és azokat nem olyan egyszerű kerülgetni erős szembe forgalomnál.
-
pengemetal
aktív tag
válasz deicide #27807 üzenetére
Én most megnéztem konkrétan, ugyanaz az út (melóba reggel):
pulzus méréssel: 327 kcal
nélküle: 441 kcalMegjött a Garmin, hú nagyon jó kis cucc ez, azt hiszem jól döntöttem. Még a Connect-tel ismerkedem, a kütyün már beállítottam mindent, töröltem az ex-user adatokat , csak a cadence nincs felszerelve
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
fpeter07
veterán
válasz deicide #27765 üzenetére
Nem tudom, szerintem nincsenek kimondottan sárra specializált bringák. Ha viszont komolyan versenyzel, akkor egy vékony sárgumi sokat tud segíteni. Ezeket csak versenyen lehet használni, mert maradandó nyomot hagynak a felületen. Nem kimondottan szeretem a 29er bringákat, az ajánlást másra hagyom.
(#27772) A_ScHuLcZ: Remek kezdeményezés! Majd írok véleményt én is.
[ Szerkesztve ]
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz deicide #27909 üzenetére
Neked legalább több eszed van mint nekem és nem 9-kor indulsz el a 30 fokban 200 kilométeres túrára.
7:15-től 9-ig volt indulás, én 8:50-kor neveztem. Nem volt kocsi és biciklin plusz vonattal kellett felmennem Pestre.(#27910) kacsyx
Én írnék neki, hogy láttad a régi hirdetést és az eredeti ár plusz 10.000 Ft megveszed tőle.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
tatabike
őstag
válasz deicide #28103 üzenetére
Azért írtam, hogy 30 kilós bringát nem lehet használni...
Jövőre kéne tolnod oútival egy 24 órás Tour de Ring-versenyt. Szombaton egy csávó 168 kört ment, 30.5-es átlaggal.Fejlámpa csak magában nem jó, meg amúgy sem tartom jó dolognak közlekedésben használni. Látok azzal tekerőket éjszakánként, nagyon megtévesztő, hogy össze-vissza imbolyog a fény, plusz nem is szabályos, mikor hátranéz az illető, a mögötte jövő azt hiszi, jön valami szembe, stb... Fejlámpa terepre való, nem közútra.
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
gyulank
addikt
válasz deicide #28760 üzenetére
Én attól függetlenül, hogy sokat beszélek a terepről, mert rossz az út, meg mert alapból földúton megyek ki az aszfaltra, meg mert szoktam földutakon menni, fontosnak tartom azt is, ha pl. bemegyek a városba, ami ~30km-re van dombhullámokon túl, akkor mikor érek haza, és mennyi erőt kell belefektetnem. Persze nem lehet tudni, hogy ezek az értékek mennyire voltak azonos edzettségi szint alatt, de ha 5km/h különbséggel számolunk a MTB hátrányára az Országútival szemben, és levisszük a sebességet, mondjuk fáradtság miatt, pl. MTB-al 5km/h-ra, az oda-vissza 12 óra lenne, míg Országútival 10km/h-n 6 óra. Persze nem nagyon tudom elképzelni ezt a sebességet, de legrosszabb esetben mehetnék ilyen lassan emelkedőn vagy síkon. És ha mondjuk azért mennék biciklivel, hogy ne legyek buszhoz kötve, vagy ne kelljen jegyet vennem nem azért, mert sokáig tekerni akarok, akkor ez fontos szempont. Durván nézve az aszfalt az a muszáj, a terep meg a hobbi rész, ezért nehéz lenne %-os értéket adnom arról, hogy mennyire szorítanám ki a hobbit a vásárlástól, közlekedéstől. Ezért érdekelnek az áttétek, hogy melyik fajta biciklin mekkora lánckerekek szoktak lenni elől, és hátul, hogy legalább olyan könnyen, és legalább olyan nehezen lehessen hajtani mint ezt a MTB-ot, de nem ehhez akarom hasonlítani a többit, hanem a legnagyobb első, és legkisebb hátsó lánckerékhez, beleszámítva a kerék átmérőt is. Egyenlőre az Országúti mellett a súly és sebességen, nagy első lánckeréken kívül más nem szól, bár ez épp elég, de a fékek tekintetében úgy látom csak patkó van. Tereppel kapcsolatba, mivel ezzel is kín menni, nem tudom milyen mikor nem az. Mindenesetre túrista úton vagy dózerúton, csak elmegy az Országúti is. Az Outi az az? Sejtem, csak biztosra akarok menni. Ha nem az, akkor az egész írásom egy más biciklire alapszik. Mondjuk homokba biztos jobban besüpped, dózerúton lévő sárba MTB-al is elakadnék, tömör földön meg fennmarad. Mondjuk gondolatba megint ott tartok, hogy na meg könnyebb feltolni is, mint az MTB-ot, és itt belegondoltam, ha tolni könnyebb, akkor hajtani is könnyebb lenne a könnyebbet nem?
ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22631.2361 Ubuntu 23.10 x64
-
Teasüti
nagyúr
válasz deicide #28761 üzenetére
Azért rábeszéltek a hülyeségre.
[link]
[link]
[link]
Hazafelé már minden bajom volt, előjött az ugrótérdem is, a fenekem már a felénél zsibbadt.
Az orfűi bicikliútnál felfelé azt hittem időhurokba kerültünk, sose volt ilyen hosszú. Bár sötétben nem láttuk a végét ugye.
Ennyit egyszerre csak Balaton körön mentem eddig.
De legalább a 150-es villával most kicsit kényelmesebb a bringa, nem kell úgy ráhajolni a kormányra. Közel sem fájt annyira a hátam, mint a 80-as villával és ugyanezzel a kormány magassággal.
Hmm így elnézve a tracklogot hát kb fényévekre vagyok tőled.
Még odafelé is, hogy a felét gurultam.Bakker viszont a társam egy állat. 24"-os DH gumis Polax X-szel jött ami ráadásul egysebis is. A fél távot kiállva tette meg. Én váltó nélkül el se indultam volna. Jah és együtt mentünk (azért mentem ilyen lassan ). Kemény arc, 60 kg a srác, de nagyobb combja van, mint nekem (a lábszára meg akkora, mint az én alkarom; persze azon is tenyérnyi izom. ).
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz deicide #28878 üzenetére
Grat, én nem tudtam elmenni rá, cserébe ma szerveztem egy kis sarazást. A kukoricamezős dolgot a szervezők szeretik eljátszani, anno a pannon maratonon volt egy rész, ahol 3-4 m volt a fű, hasonlóan oldották meg. Mostanában nagyon rászoktál a sárra. Fortuna csak a 12. km-ig kísért, utána látta, hogy más jobban segítségre szorul.
-
fpeter07
veterán
válasz deicide #28881 üzenetére
A hosszú távos kör a végén volt, vagy az elején? Mondjuk azt írtad, hogy a 12. km-nél csúszkáltál, az így tényleg szívás volt, mert a rád/bringára rakódott sarat is cipelhetted végig. Nincs semmi gondom a sárral, csak nem szívesen megyek bele pocsolyákba, mert bármikor katapultálhatok a bringáról. 90%-ban van egy minimális ösvény, amin meg lehet úszni, de olykor gyalog kell trükközni.
-
Zola007
veterán
válasz deicide #28914 üzenetére
neked már érdemes lenn vinni magaddal egy patronos pumpát és 2-3 patront
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
rétisün
veterán
válasz deicide #28942 üzenetére
"Illetve jobb volna alacsonyabb profilú"
a profiltól függetlenül a külső átmérő ugyanakkora, különben hogy lehetne jó egy gumi mindenféle profilmagasságú felnire? --> alacsonyabb profillal se lenne több hely, mint most...
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
imyourfriend
őstag
válasz deicide #28950 üzenetére
50-es tányér van most fent, keveslem is mert hátul 12-28 van amiből a 28-ast nem használom. Itt a környéken is vannak azért komolyabb dombok, de inkább Ausztriára jellemző. Mondjuk érdekes hogy a 28-as fogaskerék ott sem kell, bár volt pár hely Bernstein felé ahol 34-22 elkélt.
-
-
Zola007
veterán
válasz deicide #28959 üzenetére
csoda hogy nem lett szálszakadt.
Én egyszer mentem terepre 26x2.0-val 1,5-1,8 bar körül. Cserélni is kellett, mert szálszakadt lett a felni mellett egy 6 centis részen.#28957) Solad: köszi, szimpatikus, csak az ára nem
#28934) Jorus : én is ezt szoktam mondani, minimális a differencia, de sokaknak placebo a dolog
Nálam például 44-32-22 van elöl, hátul 34-11 és tulajdonképpen a kiemelteket érdemes csak használni, mert a láncvonal a 11-es felé van eltolva MTB 9-es soron
22 - 34 - 0,65
22 - 30 - 0,73
22 - 26 - 0,85
22 - 23 - 0,96
22 - 20 - 1,10
22 - 17 - 1,29
22 - 15 - 1,47
22 - 13 - 1,69
22 - 11 - 2,00
32 - 34 - 0,94
32 - 30 - 1,07
32 - 26 - 1,23
32 - 23 - 1,39
32 - 20 - 1,60
32 - 17 - 1,88
32 - 15 - 2,13
32 - 13 - 2,46
32 - 11 - 2,91
44 - 34 - 1,29
44 - 30 - 1,47
44 - 26 - 1,69
44 - 23 - 1,91
44 - 20 - 2,20
44 - 17 - 2,59
44 - 15 - 2,93
44 - 13 - 3,38
44 - 11 - 4,00[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
schumy1
aktív tag
válasz deicide #28950 üzenetére
A Nadap Lovasberény az gyilkos a javából. Lovasberény Vereb között is van egy 10%os emelkedő, az se piskóta. Igaz mivel a legkisebbre nem tudtam letenni a láncot elől, így kénytelen voltam középen elől, legfelsőn hátul, de kifogott rajtam a Nadapi emelkedő, lehet azért mert majd mindig ülve megyek felfele, ritkán állok ki, és elfogyott a kraft.
-
Gyufaaa
veterán
válasz deicide #28950 üzenetére
Nadap az "fini". Velence felé még nem is annyira csapatós, mint visszafelé, Csákvár irányába. Az süti. Azt szerettem Én is defektes kerékkel 1.5BAR-al. Erre felénk is vannak jó helyek. "rugógyári" út pl, hibátlan edzésre, csak az út minősége rossz egy jókora szakaszon. (De erdőben aszfalton élmény mindenhogy tekerni. Friss levegő mindent visz.)
Csabdi felé kaptam pár tippet, hogy hol vannak frankó dombocskák közel 1km-es távon. Szabim alatt majd el kell kerekeznem arra.
[ Szerkesztve ]
-
Atke
senior tag
válasz deicide #29250 üzenetére
Én a futástól jobban tartok. Az úszás valahogy mindig is feküdt (mellben )
Akkor hajrá,szerintem egyszer meg kell csinálni...Az Ironmant kicsit elmebetegnek tartom, de ez a 70.3 amolyan igazi embert próbáló teszt, az ésszerűség határai között. Persze ez személyes vélemény,nem akarok egy elmebeteget sem megbántani aki lenyomja a teljest -
Szakbarbár
aktív tag
válasz deicide #29646 üzenetére
Szerintem ha kibírja addig, akkor kb 15-20 km után hajítanád be az árokba.
Az én 60 kilómat egész jól bírják ezek a gépek, csak ne lenne mindegyiken marokváltó. Egyébként az miért terjedt el ennyire? Olcsóbb, mint a hagyományos váltókar?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz deicide #29705 üzenetére
Nem tudom, benne van a versenyzés a használati útmutatásban, vagy az már nem rendeltetésszerű használatnak felel meg? Akkor nem terjed ki rá a garancia.
(#29706) HollyBoni
A rokonságban van legalább 5 bicikli ami marokváltós. Nekem személy szerint nem jött be, főleg a pozicionálás nélküli verzió. Az folyamatosan elállítódik. A legrosszabb amikor berohad a bovden és nem mozdul a váltó.(#29707) Balazska15
Rapidfire rendszert már próbáltam, nekem kényelmesebb mint a marokváltó.
A marokváltó egyetlen előnye, hogy borulásnál nem tud olyan könnyen eltörni.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen