- iPhone topik
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PC-re és konzolokra érkezik az Alkahest című akció-RPG
gp Az első trailer mellé sajnos megjelenési dátumot egyelőre nem osztottak meg velünk a fejlesztők.
-
Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
ma Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz andrisbandi #90110 üzenetére
"De átlag embernek van értelme karbon bringát venni?"
passz, de amikor tavaly évvége felé 150 euro körül került többe a kifutó karbon vázas bringa az ezévi alu vázashoz képest (felszereltséget mondjuk nem nagyon néztem, mert igazából csak a váz kellett) nem nagyon gondolkodtam ezen.
mondjuk itt most outiról van szó, a karbon azért (állítólag) komfortosabb a hazai utakon.
mod: közel sem ekkora pénzekről volt szó esetemben, szóval könyebben döntöttem.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
CaNNa3IS
senior tag
válasz andrisbandi #90110 üzenetére
Amióta megvan még nem jutottam ki rendes terepre.
CF 8.0 -ról Strezi írt mert neki az van. Ha belefért volna én azt vettem volna vagy a jeffsy cf one-t.
140mm hátsó rugó út mindenre elég még komolyabb pályákon is.Amitől félek az a pf középcsapágy mert néha hallottam egy két kis nyikkanást.
Reménykedem, hogy csak a pedálom az mert egy régebbi tesztben azt olvastam a 6.0-ról, hgy kb 600km után elkezdett hangokat adni a középcsapágy.
A teló egy fox 34 rythm ami az alapverzió. Levegőt tudsz fújni és 3 állásban állitani az érzékenységet. climb-ban szinte fullra lockol. Ugyanez a hátsó tagon.
L-es mérethez nekem sok a 125mm dropper mert ha fullra kiengedem akkor már nem jó a magasság a pedálhoz. Szóval kicsit macerás hirtelen belőni az ülésmagasságot. Lehet csak rövid a lábam. :-)A 2016-os verzió pár dologban jobb ahogy olvastam és van ami "gyengébb".
Fék az enyémen slx kerámia dugattyús, hűtőbordás betétekkel a 2017-esen shimano alap.
Kerékszettről is azt olvastam, hogy az m1600 az jobb. :-)
A hátsó agy egy nagyon egyszerű reteszelésű DT swiss azt hiszem 350. ratchet system amiben két karmos tárcsa van egymásnak nyomva rugóval.
A kazetta szerszám nélkül levehető és hozzáférsz a belsejéhez. Az zsírzásához spéci kenőanyag kell. Nem zsír nem olaj.
2.4-es continental mountain king gumi van rajta ami szépen elfér de 2.5-nél nagyobb már nem lenne komfortos neki.Egy komolyabb fék amit szerintem ezen alapból cserélni kell és kész.
Ez nekem 500k-ba volt így a cf-hez képes a feléből megúsztam. Viszont az új árával számolva akkor inkább még áldoznák 1000 eurot a cf változatra.amint lesz módom egy normálisat tekerni és zúzni lefelé beszámolok.
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
Runner_fxr
Ármester
válasz andrisbandi #90110 üzenetére
Átlag embernek AL 6.0-át sincs értelme venni. Nyilván a teljes tudását csak versenyzők tudják kihasználni, de azért ha nem terepezel masszívan. Nem mersz gyorsan menni, nem viszed olyan körülmények közé, akkor totál felesleges. Viszont ha csapatósabban szeretsz terepezni, biztos, hogy nagyon fog tetszeni. A 430mm-es láncvillával szerintem egy elég fordulékony gép lehet, bár még nem próbáltam ilyen vázat, de a geometria meggyőző, meg azért már a Canyon is le tett ezt azt az asztalra, versenyeken. Ilyen rugóút tartományban volt már pár össztelós bringám, és az biztos, hogy hazai körülmények között kb mindenhova elég, de akár Ausztriában is simán megállja a helyét. Kizárólag egy épített DH pályán lehet kevés, de le lehet vele ott is jönni.
Persze szóba jöhet még a Rose, esetleg a YT is mint gyártó.Ezen a szinten van értelme a karbonnak, 1 kiló különbséget bőven meg lehet érezni, és a karbonnak valóban van egy kis plusz jótékony tulajdonsága, jobban csillapítja a rezgéseket, de ahol kell ott viszont nagyon merev tud lenni. Mindenképpen jobb mint egy alu, ha a menetteljesítményét nézzük. Azon már lehet vitatkozni, hogy ha elesel vele, melyik a sérülékenyebb, itt egyértelműen a karbon neccesebb. És a felcsapódó kövek, beakadó ágak is hamarabb kárt tesznek benne mint egy aluvázban.