- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Dimensity 9300-zal és különleges kamerarendszerrel mutatkozott be a Vivo X100
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ShiTmano
aktív tag
válasz
Runner_fxr #87171 üzenetére
Nem úgy látom, hogy a Fox tagok "200-250 eurótól kezdődnek".
[link]
Itt még a legdrágább se éri el a 250eurót. Persze lehet keresni olyan boltot ahol ugyanezt kétszeres áron adják. Azonkívül Te sem gondolod, hogy a gyártók ennyiért kapják. Szerintem nekik fele sem."A csapágyazás sem annyi, hogy beledobjuk a legolcsóbb csapágyakat," A 2000forintos az kb egy k. jó SKF csapágy ára. Ugyanis ezek kis méretűek és nem kell nagy fordulatot kibírniuk. Azok a drágák.
Én is linkelhetnék példát: egyszer Te is linkelted azt a Cubet ami szinte full xt volt Reconnal vagy Rebával 890euróért. Ugyanazt fullyba nem kaptad volna meg 2*ár alatt(márkán belül).
"egy fully váz legyártása többe van. Sokkal több alkatrész kell hozzá, ki kell alakítani a forgáspontokat, merevnek kell lennie úgy is, hogy hátul rugózik, ennek meg ára van."
Nem is állítottam az ellenkezőjét. De, -ezt Te is tudod- a márkás vázak legtöbbjét a Giant és a Merida gyártja. Pl: Speci vázakat is, de nemrég volt a Bikemagon, hogy a még a Colnago is Tajvanon készül. Tehát nem kell arra iszonyatos mérnöksereget alkalmazni, hogy elkészüljön egy váz. Most már kialakult kategóriánként egy ideális geo. Azon belül mozognak max. néhány millimétert meg pár tized fokot. Nem kell újra feltalálni a spanyol viaszt. Ráadásul egymást is másolják sokszor még nagy cégek is. Max. X cég szól a Giantnak, hogy tegyél bele a vázba egy törést vagy egy ívet, hogy ne hasonlítson Y vázára és kész. Persze vannak pionírok is pl. Mondraker FG vázai ami tényleg nem sablon, de azoknak az ára már tényleg "téren és időn kívül van"
Szerintem anyagárban a gyártónak max. 50ezerrel kerül többe egy fully bicikli taggal(nagytételben,nagykeráron) A munkaigénye a komplett biciklinek sem sokkal több. A mérnökök díja az megfoghatatlan/ellenőrizhetetlen. Arra minden cég azt mond amit akar. Persze túldimenzionálják."Arról nem is beszélve, hogy használat közben melyik a nagyobb élmény."
Na ezzel egyetértek. Szerintem itt van a kutya elásva. Akik kipróbálnak egy fullyt az 90%-ban utána olyat akar, és kifizeti az extra felárat az extra élményért.
Szerk: Na úgy néz ki a Canyon egy korrekt gyártó
Kb:max ennyi pluszba kerül a fullysítás. Más márkáknál azért nem feltétlenül így van. A úgy itt a fórumon is az az általános vélemény, hogy merevből jó/egész jól használható 300e, fullyból 600e.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim