Hirdetés
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ShiTmano #87156 üzenetére
Az tényleg jó ár érte, de gondolom nem új volt.
Ennyiért valóban semmi értelmes pedelec fully nincs újonnan, normál hajtással kezdődnek kb ezen az árszinten.
Azért ez a merev X 2 ár túlzás, de valóban van egy jelentősebb árkülönbség.
Merev, 500-as akkuval: [link]
Fully, 500-as akkuval: [link]
Jelen esetben 900 euro a különbség, ami nem kevés pénz, de figyelembe véve, hogy van plusz még egy teló, csapágyazott forgáspontok, illetve a mérnököknek is nehezebb dolguk van amikor egy fully-t kell tervezni, pláne középmotorral, akkor szerintem ez egy reális különbség.Zsolt74: Akkor valószínűleg már frissítettek rajta, régebben 3 fokozatos volt a Brose.
TotO': Ez esetben nyugodtan mond meg nekik, hogy szeretnél egy hajtómű cserét garanciában, mert nem volt rendesen ráhúzva, és kétszer is lelazult.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen