Hirdetés
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Yettel topik
- Mobil flották
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Macrodroid
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #73778 üzenetére
Két dolgot írtál: a gumit és a bicikli súlyának a csökkentését. Az elsővel teljes mértékben egyet értek, a másodikkal nem, ahogy azt írtam. Ha vesz egy könnyebb biciklit, akkor azzal sík úton gyakorlatilag nem nyer semmit, emelkedőn azért már megérezni. Ahogy a -=RelakS=- által linkelt videóban az 5 km-es, elég meredek emelkedőn is kevesebb, mint 10% előny jött ki -5 kg-val. Annyi súlykülönbség viszont egy nagyon alap és egy csúcskategóriás, azonos típusú kerékpár között van csak (a kettő között meg több százezer forint különbség). És tegyük hozzá, hogy jópáran azon az emelkedőn fel se tudnának menni az itteni kérdezők közül. Ha egy kisebb, rövidebb emelkedőt veszünk, a 10% mindjárt lecsökken felére/harmadára. 25 km/h-ás tempónál 10% (számoljunk a legrosszabb esettel) az 2,5 km/h, az nem elég ahhoz, hogy elhúzzanak melletted (Victoryus mellett elhúz a többi biciklis). Ennél sokkal többet számít egy merev váz és hajtás (az Alboin 100 egy hi-ten acélváz egy nagyon alap négyszögtengelyes hajtóművel és ki tudja, milyen középaggyal), megfelelő nyeregmagasság (itt már pár cm is sokat számít, sokan mégis alacsonyan hagyják, mert úgy biztonságosabbnak érzik). A legfontosabbról, a kerékpáros erőnlétéről nem is beszélek. Szóval ha valaki vesz egy könnyebb biciklit (-2-3 kg azért még ésszerű áron elérhető), akkor ha csak a súlyt nézzük (merevséget, stb nem), akkor sík úton szinte semmit sem nyer, emelkedőn minimális előnye lesz. Aki szerint nem így van, az hazudik, mert az objektív tesztek és a fizika szerint így van.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen