Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Bicskás #56726 üzenetére

    Értékelem azt, hogy így virtuálisan is elnézést kérsz a minősíthetetlen hozzászólásért, én sem vagyok haragtartó, felejtsük el. :)
    Egyébként jól látod, a boltos tapasztalat, meg úgy általánosan a kereskedelem, megtanítja az embert arra, hogy ne vegyen magára minden negatív véleményt, indulatot. Máskülönben az lesz a vége, hogy összeverekedik valakivel, vagy legalább is keményen összeszólalkozik, ennek pedig egy üzletben nincs helye.
    Naphosszat tudnék mesélni a bunkóbbnál bunkóbb emberekről, de felesleges is lenne. Kb minden napra jut egy, vagy több is. Ma pl épp beszélgetek egy vásárlóval az üzletben, amikor a bolt előtt egy részeges fazon hőzöng, majd beszól a zárt ajtón keresztül, hogy na mi van mit nézel, mindjárt bemegyek! Legszívesebben azonnal kimentem volna és úgy mellbe rúgtam volna, hogy elszáll, de el hessegettem a gondolatot a fülem mellett, mert ennél fontosabb dolgom volt. Meg különben sem engedhetem ezt meg magamnak, hogy erre a szintre süllyedjek, de kétségtelenül jól esett volna. :) Aztán eloldalgott. De jött már be is az üzletbe részeges cigány. Illetve számtalan bunkó vásárló is van, akit legszívesebben elküldenél a fenébe, de ezt azért nem teheted meg, épp ezért meg kell tanulni úgy lekezelni őket, hogy érezzék ha nincs igazuk, de ne is sértsd nagyon meg őket, ez pedig nem mindig könnyű.

    Visszatérve az elektromos bringákra, ez egy olyan kategóriája a kerékpározásnak ami viszonylag új, de szabványos kerékpár alkatrészekből áll össze. Külföldön már nagy népszerűségnek örvend, idehaza még kevésbé. Nyilván itt közrejátszik a pénz is. Sokan összekeverik a gagyi, kínai elektromos robogókkal, pedig semmi köze a két dolognak egymáshoz. Az egyik egy robogó, a másikat meg tekerni kell. Most nem mennék bele abba, hogy mik az előnyei a pedelec bringának, mert számtalanszor leírtam már. Kipróbálás nélkül ez egy meddő vita. Én értem az alap koncepciót, a pedelec ellenzők fő vesszőparipája az, hogy ez nem edzés, hanem lazsálás. A valóság pedig egészen más. Bár az hozzátartozik az igazsághoz, hogy egy elektromos bringát ésszerűen használni is tudni kell. Én pl a múltkor mentem 60km-t terepen, hazaérve baromira elfáradva, de sok élménnyel dőltem le pihenni. Egyáltalán nem azt éreztem, hogy én most lazsáltam. Csupán arról volt szó, hogy a saját átlagos teljesítményem beleadva egy versenyző átlagsebességét hoztam. Köszönhetően az elektromos rendszernek, ami hatalmas élmény. Persze lehet ezt úgy is használni rövidebb távon, hogy kevesebb energiát teszünk bele és tekerünk egy kicsit, minden csak a felhasználón múlik. Az aksi kapacitása véges, tehát ha túlzottan rá bízzuk magunkat akkor hamar lemerülünk. Ez városban még elmegy, de terepen, hosszabb távon nem alternatíva. Bele kell tennünk a saját kraftot is, de akkor kb soha nem akarjuk letenni. :) Egyébként elképzelhető, hogy pár év múlva külön topik kell majd a pedelec bringáknak, de egyenlőre még Magyarországon ez nem annyira elterjedt, hogy külön topikot nyissunk neki. Mivel szabványos kerékpár alkatrészekből épül fel, ezért itt a helye egyenlőre, véleményem szerint.

    ---Lasali---: Én soha nem azt mondtam, hogy az az elektromos kerékpár átveszi a szerepet a hagyományostól, csak azt, hogy egy igen sokrétűen használható kategória, amivel számolni kell. Külföldön már az eladások egy igen jelentős részét képezi. Nyilván nem véletlen. Magyarországon az emberek 99,9% azt sem tudja mi fán terem, rengeteg sületlenséget hordanak össze. Pedig ez egy nagy biznisz lesz. Fiatalok és idősek körében is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák