Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LonGleY

    veterán

    válasz freelanced #32511 üzenetére

    Vegyél rá puhább montis fékbetétet (igen, azt, fogadni fogja), esetleg olajozd/cseréld a bowdenezésed, a felnit meg le lehet törölgetni tárcsaféktisztítóval - így kimaxoltad a low budget tuning opcióid. A felnin a barázdázás (akárhogy is hívják) szokott segíteni, ugyanis az megnöveli a fékfelületet - de gondolom most ezért felnit nem cserélnél. A betétcsere a megfelelő bowdenezéssel, felnitisztítással elég szokott lenni (ha egyébként a fékkarod megfelelő erő kifejtésére képes).

    A belső hótt mindegy, esetleg a szelep minősége számít. Hogy milyen külsőt használunk, az attól függ, kinek milyen bringája van és mi célból. A slick csak kifejezetten száraz, jó aszfalton megfelelő (én Bp-en kerülném e típust). A fehér nyergekről nincs tapasztalatom, de idővel úgyis mindegyik szétmegy... azért az elég valószínű, hogy a fehér hamarabb csúful.

    [ Szerkesztve ]

  • imyourfriend

    őstag

    válasz freelanced #32511 üzenetére

    A felni sokszor jobban számít mint a fékpofa, hiába van neked jó fékpofád ha képtelenség megfékezni a felnit mert annyira szar, fordítva még csak csak működhet a helyzet. De akkor a legjobb ha mindkét dolog passzol. Személy szerint XLC-t használok, [link] ilyen van fent, ez 3 komponensű és cserélhető fékbetétes cucc ami azért jó mert a házat csak egyszer kell megvenni és benne bármilyen betétet lehet használni mely kompatibilis. Tudom ez így hülyén hangzik, de nagyon sokféle betét jó bele. Elején picit drágább mivel van ára a háznak aztán idővel jobban jársz vele. Ráadásul ez a fej egyszer be van állítva és csak a betétet kell cserélgetni ami nem nagy kunszt, max pár perc. Belsőből continental van fent, 1400 forint körül van és jól bírja, külsőm is continental de 5-6ezer forint körül már lehet jóféle 622-23-at találni. Külsőből pl Bontrager R1 esetleg R2, előbbi drótperemes darab. Annyival másabb hogy a bontrager jobban kopik mint a most fentlevő continental grand prix, persze fele annyiba is kerül. De kb harmada lehet a futásmennyiség amint elnézem.

    (#32515) D.Orion: Majd ha némelyiknek letörik a carbon villából a tartóelem akkor elgondolkodik, hogy megérte e. Oké hogy súlyra meg fékhatásra jobb de a probléma is több vele mint a mostani darabokkal. :( Ráadásul bowdenes, atya ég.. Mondjuk fékváltóval nehéz lenne megoldani a hidraulikust az is biztos. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák