Hirdetés
- VoLTE/VoWiFi
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Samsung Galaxy M55s
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- HMD Skyline - jó szerelés
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
- iOS alkalmazások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
Hirdetés
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
lo 2022 decemberében szereltem fel a KonvekPRO-t.A gázkonvektoraim Sit 630-as korszerű vezérlővel vannak ellátva (...
-
Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
it Több mint 100 milliárd dollár értékben húzhat fel gyárakat az Egyesült Arab Emírségekben a TSMC és a Samsung, miközben a helyi elnök most a Fehér Házba látogat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
LonGleY
veterán
válasz freelanced #32511 üzenetére
Vegyél rá puhább montis fékbetétet (igen, azt, fogadni fogja), esetleg olajozd/cseréld a bowdenezésed, a felnit meg le lehet törölgetni tárcsaféktisztítóval - így kimaxoltad a low budget tuning opcióid. A felnin a barázdázás (akárhogy is hívják) szokott segíteni, ugyanis az megnöveli a fékfelületet - de gondolom most ezért felnit nem cserélnél. A betétcsere a megfelelő bowdenezéssel, felnitisztítással elég szokott lenni (ha egyébként a fékkarod megfelelő erő kifejtésére képes).
A belső hótt mindegy, esetleg a szelep minősége számít. Hogy milyen külsőt használunk, az attól függ, kinek milyen bringája van és mi célból. A slick csak kifejezetten száraz, jó aszfalton megfelelő (én Bp-en kerülném e típust). A fehér nyergekről nincs tapasztalatom, de idővel úgyis mindegyik szétmegy... azért az elég valószínű, hogy a fehér hamarabb csúful.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz freelanced #32511 üzenetére
A felni sokszor jobban számít mint a fékpofa, hiába van neked jó fékpofád ha képtelenség megfékezni a felnit mert annyira szar, fordítva még csak csak működhet a helyzet. De akkor a legjobb ha mindkét dolog passzol. Személy szerint XLC-t használok, [link] ilyen van fent, ez 3 komponensű és cserélhető fékbetétes cucc ami azért jó mert a házat csak egyszer kell megvenni és benne bármilyen betétet lehet használni mely kompatibilis. Tudom ez így hülyén hangzik, de nagyon sokféle betét jó bele. Elején picit drágább mivel van ára a háznak aztán idővel jobban jársz vele. Ráadásul ez a fej egyszer be van állítva és csak a betétet kell cserélgetni ami nem nagy kunszt, max pár perc. Belsőből continental van fent, 1400 forint körül van és jól bírja, külsőm is continental de 5-6ezer forint körül már lehet jóféle 622-23-at találni. Külsőből pl Bontrager R1 esetleg R2, előbbi drótperemes darab. Annyival másabb hogy a bontrager jobban kopik mint a most fentlevő continental grand prix, persze fele annyiba is kerül. De kb harmada lehet a futásmennyiség amint elnézem.
(#32515) D.Orion: Majd ha némelyiknek letörik a carbon villából a tartóelem akkor elgondolkodik, hogy megérte e. Oké hogy súlyra meg fékhatásra jobb de a probléma is több vele mint a mostani darabokkal. Ráadásul bowdenes, atya ég.. Mondjuk fékváltóval nehéz lenne megoldani a hidraulikust az is biztos.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen