Hirdetés
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Befutott a Redmi Note 14 alapverzió is
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #290281 üzenetére
A Booster és a Karma 2 is télre-őszre-tavaszra vált be, legalábbis elöl, hátsó gumiként jók porban is. De szerintem sokkal összetettebb dolog ez, mint amit a teszt elárul. Tényleg nagyon számít, hogy hátra teszed fel vagy előre, mert elöl teljesen más követelményeknek kell megfeleljen, legalábbis nálam. Első gumiként nyomvájúkon tapadjon, megdöntve kanyarban szintén, akkor is, ha nincs nagy súly rajta. Hátul nagyjából 3 elvárásom van: guruljon jól, a féktáv legyen minél rövidebb és laza talajon, meredek emelkedőn ne pörögjön ki. Az is nagyon sokat számít, hogy az anyagkeverék különböző hőmérsékleteken hogy működik, mert van amelyik nyáron tapad igazán és hidegben merevvé válik, más gumik meg pl. nyáron nem igazán tapadnak, de jól tolerálják az alacsony hőmérsékletet, ezért pl. télen jobbak (Kenda, Schwalbe...). Az sem mindegy, hogy hány kiló vagy, mert alacsonyabb súlyú riderek alatt az apróbb képlékenyebb bütykök működnek jobban, nehezebb lovasok alatt meg a nagyobbak. Sárban, hóban az is számít, mennyire könnyen tisztul a gumi, mert ha a mintázat eltömődik, attól kezdve akár slick is lehetne . Persze aki nem érzékeny a gumikra, annak mindegy, max az ügyetlenségére fogja, ha nyomvájún elesik . Amiben van igazság, de a gumi is nagyon számít.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest