- Térerő gondok, tapasztalatok
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #290281 üzenetére
A Booster és a Karma 2 is télre-őszre-tavaszra vált be, legalábbis elöl, hátsó gumiként jók porban is. De szerintem sokkal összetettebb dolog ez, mint amit a teszt elárul. Tényleg nagyon számít, hogy hátra teszed fel vagy előre, mert elöl teljesen más követelményeknek kell megfeleljen, legalábbis nálam. Első gumiként nyomvájúkon tapadjon, megdöntve kanyarban szintén, akkor is, ha nincs nagy súly rajta. Hátul nagyjából 3 elvárásom van: guruljon jól, a féktáv legyen minél rövidebb és laza talajon, meredek emelkedőn ne pörögjön ki. Az is nagyon sokat számít, hogy az anyagkeverék különböző hőmérsékleteken hogy működik, mert van amelyik nyáron tapad igazán és hidegben merevvé válik, más gumik meg pl. nyáron nem igazán tapadnak, de jól tolerálják az alacsony hőmérsékletet, ezért pl. télen jobbak (Kenda, Schwalbe...). Az sem mindegy, hogy hány kiló vagy, mert alacsonyabb súlyú riderek alatt az apróbb képlékenyebb bütykök működnek jobban, nehezebb lovasok alatt meg a nagyobbak. Sárban, hóban az is számít, mennyire könnyen tisztul a gumi, mert ha a mintázat eltömődik, attól kezdve akár slick is lehetne
. Persze aki nem érzékeny a gumikra, annak mindegy, max az ügyetlenségére fogja, ha nyomvájún elesik
. Amiben van igazság, de a gumi is nagyon számít.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG