- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Több Redmi, mint kolbász
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
Hirdetés
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
válasz Teasüti #28698 üzenetére
Nem tudom, mi akar ez a nagy fékezési dolog itt komplikálódni, én elég sok biciklin ültem, mindegyiken más fék volt, és a fék úgy működött, ahogy én azt irányitottam. Akkor álltam meg, amikor én megakartam, akkor lassítottam és úgy, ahogy én akartam. Nem értem mit kell ezt ennyire komplikálni. A bicikli vásárlásnál nekem soha nem a fék volt a fő célpont, sose néztem milyen fék van rajta, mert ha kell akkor minden fékkel meg lehet állni. Lehet én vagyok ilyen régi módi hogy nem értem némely dolgok mitől jobbak ha drágábbak, mitől jobb egy fék ha 200 euró, nem pedig 50-60 euró. Én úgy gondolom, a biciklin a féket ki kell érezni hogyan működik, megszokni pár nap alatt, és innentől tökéletesen fog működni.
-
gyulank
addikt
válasz Teasüti #28698 üzenetére
A defektnek annyi köze a típushoz, hogy nem mindbe megy bele mindegyik méret, és minél vékonyabb, annál könnyebben eshet meg. De ennyi erővel a féknek meg végképp semmi köze a bicikli típusához.
A kocsis hasonlatnál is biztos meg lehet tudni, melyik az erősebb, melyiknek jobb a hatásfoka, melyik fogyaszt kevesebbet, melyikbe lehet "bepakolni" annyi személyt és/vagy tárgyat, amennyit gondol, hogy egyszerre szeretne elvinni, ha úgy alakul, melyiknek jobb az aerodinamikája, melyik gyorsabb, melyik rázósabb, melyik kényelmesebb.
Csak BMX-em, és MTB-m van. Szóval montim már van. De engem járműként érdekel, mert abból, hogy rámondom, hogy többnyire aszfalt hegyet mászok meg, és gurulok róla, de néha mennék erdőbe is az nem mond igazán semmit senkinek. Egyrészt, mert amikor épp aszfalton megyek, ott akarok legkönnyebben, leggyorsabban eljutni valahová, ha földúton, akkor ott. Ez az arány meg bármikor változhat 100/0-0/100% között, és csak akkor tudhatom, hogy melyik lenne jó, ha tudnám, hogy ha valamelyik utat favorizálom, akkor annak az előnye mennyi hátrány a másiknak, és fordítva. Ebből el lehet dönteni, hogy soknak tartom-e azt a sebesség, nyomaték, súly változást, ami a másik úton tett teljesítmény rovásán van, ehhez az úthoz hozzájáruló előnyeihez képest.
ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22621.3527 Ubuntu 24.04 x64