- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
SteveAd
tag
válasz jjeahh #277867 üzenetére
Bocs, de ezek anekdota-szinten valid megfigyelesek, viszont teves kovetkezteteseket lehet levonni. Mielott a Mavic atallt a DT-fele ratchetes szabadonfutokra, eleg rendszeresek voltak a panaszok (konkretan a korabbi magyar Mavic forgalmazotol is hallottam, de angol forumokon rengeteg nyoma volt ennek). Szoval nem lehet misztifikalni olyan szinten, hogy Mavic=jo / Fulcrum=rossz. Az 1000 km korul szethullo Fulcrum kerekek lehet, hogy valamelyik alap montis modellt erintik (de lassan ugy allitod be hogy "csak a Mavic", minden mas szar, ami eros koltoi tulzas), de a konuszos orszaguti kerekeik (gyak. Campag ikertesok) nagyon reg etalonnak szamitanak szaksajtoban/szakforumokban. Mellesleg volt 10+ eve alap iparis Fulcrum Racing 5 kerekem is (sot, meg regi 26-os idokben Fulcrum Red Metal), semmi gond nem volt veluk (ld. meg fentebb a 100ezer km-nel tarto Fulcrumos kollegat, ha mar anekdotak szintjen akarunk mindenkeppen altalanositani).
Nem tudom mit sporolnak ki az OEM Fulcrumokbol, de a bolti Racing Quattro nem veletlenul nepszeru kerekszett. Nekem (mivel nem megyek sokat sikon) nem fontos az aero, ezert a Racing 3 (ami konuszos) abszolut jo ar/ertek aranyt kepvisel (most vettem tartalekba nagyon jo aron egy testvermodell Campag Zondat): vajpuha futas, nem tul nehez, merev ugyanakkor nem raz szet, full zart felni (tehat nem kell szalag) stb.
Amugy szinte minden bringamon DT van, igazi "bombabiztos" kategoria, de azert pl. naluk is volt bizonyos modellcsaladoknal a ciripelo hatso kullok problemaja stb. A DT alapbol dolgozo Rovallal is vannak gondok (tulzott konnyites az agyban stb.). De azt sugallni Fultonnak (aki amugy is keresi a kakan a csomot, es ezt nem pejorative irom, mert en is hasonlo vagyok ), hogy atbasztak egy szar kerekszettel, mert a 200 euroval dragabb modell mar bezzeg DT-t (Mavicot stb.) kapott, kicsit torzitja a valosagot es csak felesleges "buyer's remorse"-erzeseket kelt. Ettol fuggetlenul, mint mar korabban irtam, en eladnam ujan azt a Fulcrum kereket es vennek helyette DT-t, de ha a hatso agy mizeriajat meg tudja oldani, nyugodtan hasznalhatja is egy ideig. Szamomra a komplett bolti modellek nagyon nagy reszebe ertelmezhetetlen a kerekvalasztas, szoval en eleve vagy vazat veszek es epitek, vagy komplett bico vasarlasakor belekalkulalom a szamomra szimpatikus kerekszett upgrade koltseget (illetve azt, hogy ezt nettoban mennyire lehet csokkenteni a gyari kerekek 0 km-es allapotban valo eladasaval)
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Béta iOS-t használók topikja
- Alkoholista nevelde
- Synology NAS
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...