Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ringman

    nagyúr

    válasz ZolkoW #268419 üzenetére

    lassabb gurulásnál jóval zavaróbb szerintem a lomha kormányzás és az, hogy "elakad" a bringa az útegyenetlenségekben, kb minden repedés megvezeti az első kereket

    Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e

  • Tin

    veterán

    válasz ZolkoW #268419 üzenetére

    Én úgy voltam vele, hogy minél keményebb, annál jobban megy. Alapvetően ez a 3.1/3.4-es első/hátsó teljesen jó, de vacak úton azért már fárasztó. 2.5 körülit egyszer próbáltam, mintha lufikon mentem volna, de aztán vissza is fújtam 3 fölé. Ez a Big Apple ilyen öszvér gumi lehet.

    Amúgy igazad van, egy 55-ös gumiban rengeteg levegő van, felesleges attól paráznom, hogy odaverem felniig. Ráadásul minden menet előtt ellenőrzöm a nyomást, szóval még az se fordulhat elő, hogy véletlenül leengedett gumikkal megyek. Más meg simán elmászkál 1.5 baron megnézés nélkül :D

    #268421 parandroid: úgy voltam vele, hogy a magasabb nyomás gondot biztosan nem okoz, maximum kicsit kényelmetlenebb, de azt meg kibírom. Amíg többségében oda-vissza mentem a hátsó úton, ez nem volt gond, mert azt már ismertem az összes úthibával együtt, de most már mindenféle úton megyek, és azt veszem észre, hogy az is fáraszt (igénybe vesz?), hogy rázkódom, és minden úthibát érzek.

    #268423 Ringman: nekem a hozzászólásom előtt az SRAM és a Silca kalkulátora is nagyon hasonlóan a 2 baros végét mondta optimális nyomásnak, de az nekem nagyon kevésnek tűnik.

    #268422 Ringman: így pedig az ahhoz igazított HR zónák is máshol vannak! Nekem 187 volt a mért maximum melegben egy mászásnál, és nem dőltem el, pedig életkor alapján bő 10-el kevesebbnek kellene lennie...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák