Hirdetés
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- 90 wattal tölt a Xiaomi 15
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Már Steamen is játszható a Witchfire korai kiadása (PC)
gp Ahogy várható volt alig egy évvel az Epic Games Store után a Valve áruházából is beszerezhető lett a játék.
-
Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
ma A Nothing Ear (Open) a fülre akadó kampós dizájnt hozza, a márkára jellemző átlátszó borítással.
-
Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
ph A Granite Rapids AI-ban kifejezetten erősnek tűnik, bár még nincs a piacon az a konkurens platform, amivel versenyezni fog.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz mauimagic #264522 üzenetére
Én sokkal szívesebben látnék egy olyan rendszert, ahol a csapágyazás értelmesen van megoldva, gondolok itt arra, hogy nem kell külön motor felújító műhelybe küldeni a motorokat. Jelenleg annyira macerás egy teljes motorfelújítás, hogy még a komolyabb kerékpárszervizek sem mernek hozzá nyúlni. A Shimano annyira kompakt, hogy a legtöbb esetben még az erre szakosodott műhelyek sem tudják kicserélni a csapágyakat a motor károsodása nélkül. Nem "eldobhatóra" kéne tervezni a motorokat. Mivel a gyártók azzal számolnak, hogy az emberek pár évente cseréljenek komplett bringát, így ezt a kérdést úgy kb le is sz@rják. Old meg ahogy tudod, ők maximum új motort adnak, vagyis vehetsz 300-500k-ért ha már nincs gari. Na most ezt még egybe építeni egy gearbox-al is. Jól hangzik, de ki fogja majd karbantartani? És persze mennyiért? Szerintem amíg nincs megoldva a csapágycsere, de úgy, hogy erre teljeskörű gyártói támogatás van, mind célszerszámok, mind alkatrészek szintjén, addig ez az építsük egybe a motort a váltóval egy újabb szop@s. Azzal egyetértek, hogy lehet ez a jövő ebike szinten, de ahhoz előbb meg kell oldani egy-két problémát, nem tovább bonyolítani a helyzetet. Vagy akkor csináljanak olyan egységet ami garantál egy hosszú élettartamot karbantartás mentesen, mondjuk 50 ezer km/5év. Akkor azt mondom ok, de így, hogy van 2 év garid.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen