- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
ma 2026-ban állhat munkába Zágrábban Verne, a Rimac önvezető villanytaxija.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz
alpihun #264441 üzenetére
azt vedd figyelembe, hogy a cx azért agilisebb és sportosabb, mint a gravel és jellemzően kevesebb rögzítési pont van rajta mint a gravelen (pl nem lesz rajta furat egy csomagtartó v sárvédő rögzítéséhez cx-nél)
a sima rugós nyeregcsővel az, hogy le-fel rugózik, így rövidül a pedál-nyereg üléspont közötti távolság, "ugrálni" fogsz tekerés közben.