Hirdetés
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
Szivárvány
lo ...
-
Mozgásban a Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp A kalóz jakuzák jövő év februárjában érkeznek meg hozzánk.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz stickermajom #256271 üzenetére
Szerintem felesleges ezért a rendőröket okolnod. Ők a dolgukat végzik parancs alapján, és mellesleg nem lehet tudni, hogy éppen mi a feladata. Helyszínelni meg úgysem tud, arra vannak mások. Plusz sajnos sokuknak a rendőrség nem is hivatás, csak meló, és egymás között éppen eleget heccelik a mindenféle szemét társadalmi csoportok ellen. Ha ilyen közegben dolgozol, az hat rád. Vagy csak lehet, hogy azon a héten nem akart több szétszakadt holttestet látni.
A rendszerrel van gond, de ha a főpolgármester bejelent egy emberközpontú budapesti közlekedési tervet, akkor megy a hörgés ezerrel. 10 év alatt 20%-al nőtt a budapesti autók száma, nem beleszámítva az agglomerációt, ami szintén naponta használja, hiszen az egész ország Budapest központú. Mindenkinek joga van mindenre, de főleg a "fizetem az útadót"-ra, miközben a főváros forrásait elvonják, hogy ne fejleszthesse a közösségi közlekedést (sem). Minden autósnak van egy jó oka arra, hogy miért kellene az autósokat előnyben részesíteni, csak már se parkolni, se közlekedni nem lehet, egyik irányban sem. A biciklis közlekedés egy átlagembernek még mindig veszélyes, az autók pedig akárhány sávban csak a dugóban állnának. Persze, ha mindenhol nyílna még 1 sáv, akkor pár hónapig lehetne közlekedni, de aztán ugyanúgy megtelne az is.
Ezekkel a boyracer-ekkel meg nem tudsz mit csinálni. Visszatartó erő nincs, és még ennyi év után is benne van a magyarban, hogy ha "xenont" lát közeledni, lehúzódjon. Normális munkából nem lehet 40 milliós kocsit venni, a "bűnözőket" pedig senki nem fogja meg.
Mondanám, mit lehetne csinálni, de ahhoz kellene egy társadalom is. Nincs rá igény. Minek biciklizik ott éjjel, és különben is XYZ a hibás, ahol XYZ bárki mást jelent. Amíg a felelősséghárítás az alapvető hozzáállás, addig ne várd, hogy bármilyen helyzetben bármi meg fog oldódni. Most lesz egy kis hörgés, egymásnak feszülés, aztán 1-2 hónap múlva egy újabb hulla.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone-t használók OFF topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Amazon Kindle
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Linux kezdőknek
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iPhone topik
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest