- BYD Atto 3 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz
kw3v865 #246912 üzenetére
Élettartamban szerintem jobban megéri minimum szintnek egy golyóscsapágyas. Ha találsz jó áron vagy rendelsz Kínából, akkor az ipari csapágyas a nyerő.
Sokáig ilyen noname siklócsapágyas, olcsó, műanyag vackokat használtam, de ég és föld a különbség egy olcsó, de minőségibb golyóscsapágyas között. Nekem most a második Wellgo B-155 van. Az előzőnek sincs baja, csak asszonynak odaadtam, mert fehér színű (kényes), magamnak meg egy fekete színűt vettem. Jobban is mutat a Funn hajtóművön. [kép] De gondoltam veszek egyszer egy narancs színű ipari csapágy adat, például RockBros Aliról.
[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz
kw3v865 #246912 üzenetére
Én kónuszosat használok, baromi sokat elmegy.
Téli nagykarbantartáskor átzsírozom, és beállítom a csapágyhézagot, oszt' csók. Örök élet, plusz egy nap.
Az előző garnitúra pedálom is pont ugyanolyan volt, mint a mostani, sztem 20e km körül lehetett benne, és csak azért kellett lecserélni, mert egyszer beállításkor túlhúztam a kónuszt, és kijött a balos finommenet az anyából.