Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • flash-

    veterán

    válasz bardi #228883 üzenetére

    hát nekem az alap alu trekkinghez képest nagy különbség a karbon villás speci, rezeg a rossz úton de nem ráz erősen.Komfortosabb. (vagy ez inkább a jobb váz?)Egyedül annyi hogy a hirtelen bukkanókon(bringaúton gyökér általi feltörés mondjuk) erőset üt de az a vékonyabb kisebb kerék - külső - miatt gondolom.
    (de valami szaki szerint igazából inkább a kanyarodás ami a karbon villa előnyét hozza.)
    Amit meg még majdnem hasonlónak tartanak a full karbonhoz az a karbon támvillás kerékpár, hát én nézegettem, alig van olyan, amiket meg láttam eddig marketplace-en azok 10 kiló felett volak még mostani 105-el is. Nehezebbek voltak mint az én alu 9.5 kilós specim (gyári kerékkszettel,sora-val), én nem tudom hogy az hogy lehet.

    [ Szerkesztve ]

    "Embrace our fellow man, no longer vilified"

  • ZolkoW

    őstag

    válasz bardi #228883 üzenetére

    nekem csak villám (meg nyeregcsövem. ja, és egyenes kormányom) van karbonból, tehát kívülállóként azért el tudom hinni, hogy egy belépő karbonváz más. Ott annyi a lényeg, hogy karbonból legyen, és ne törjön el. Ergó a tudomány lehet hogy arra korlátozódik, hogy a külső réteg elfogadhatóan nézzen ki, valamint vigyáznak, hogy mindenhol legyen elég anyag, de inkább több. Az már másik szint, hogy spóroljanak a súlyon is, de okosan. Az már megint még feljebb kezdődik, hogy netán rugalmas is legyen zötykölődés irányban. Fogtam már kezemben alis karbont is, nyeregcsőből, ott elég jótékony hatású volt a fekete festékspray itt-ott, ahol el kellett rejteni a szövet végződését :)

    van kormányszarvam is, na az meg kritikán aluli, a lyukakat fel kellett bővítenem, hogy rá tudjam húzni a kormányra, mert túl vastag volt a lakk..

    [ Szerkesztve ]

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák