Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hoffman_

    nagyúr

    válasz bubi92 #2260 üzenetére

    kb ennyi igen, ezért írtam, hogy ügyesen kell, jó boltos, nagykeres ismerős, vagy mák.

    Doki:

    hogy mi indokolja? az, hogy ennyibe kerül :) nem mókás kicsit sem. a teknikát nem is ide értettem, nyilván 700k-ért nem városi fixit kell venni. (illetve létezik, de ott a vázszettek presztízsét és/vagy korát kell megfizetni zömmel, vagy egy nagyon durva full campagnolo szett, dura-ace, ilyesmik)

    váz+villa+monoblokk+kormánycsapágy nagykeráron 24k (ez a legolcsóbb "szar" csepel)
    normális iparis agyszett 15k
    hozzá felni meg küllők 10k
    hajtókar, lánc, racsni 15k
    stucni ízlés szerint 2-8k
    pedál 2-8k
    kormány 2-6k
    féktestek 5-8k
    fékkarok 4-6k
    bowdenezés, apróságok, szerelés, 6-7k

    ezek a standard árak, amikből általában építenek egy új fixit/ss-t, a nagyker ár csak a váznál van, a többi a legolcsóbb kisker ár. lehet spórolni, de akkor mondjuk egy full kisker áron épült 100 ezres gépből faragsz 20-30 ezret, és bizonyos alkatrészek kategóriákkal rosszabbak lesznek, nem nyersz hosszútávon, mert cserélni kell úgyis.

    egy ősöreg outiból is lehet mókolni, és akkor 20-30 ezerből megvagy, de azért az nem ugyanaz...

    [ Szerkesztve ]

    "The time you enjoy wasting is not wasted time."

Új hozzászólás Aktív témák