Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaben92

    őstag

    válasz jjeahh #217135 üzenetére

    Ha nagyon mélyre megyünk akkor egy hagyományos rendszer 3 részből áll: Fül, b-link és maga a váltó. A direct mount annyit csinált, hogy a b-link-et integrálta a fülbe. Az új x100-as váltók pedig ehelyett a váltóba integrálják a d-link-et.

    Ha nem lett volna az a pár éves direct mount kitérő az új fülekkel, hanem rögtön olyan váltók jöttek volna mint a mostani x100 széria akkor arra azt mondom, hogy nice job, így egy kicsit szarul jött ki amiatt amit írtál. Kíváncsi lennék amúgy, hogy miért tértek át erre a megoldásra. Köze lehet vajon ahhoz, hogy a SRAM nem igazán harapott rá a dologra?

    De amúgy ahogy írod, vigyázni kell az új standardokkal. Én is fáztam kicsit a QR Boost miatt, de onnantól, hogy a DT Swiss 180/240/350 agyak adapterezhetőek Boost 148-ról QR Boost-ra, pont nem érdekel. Az adapterezés lehetősége nélkül viszont sanszos, hogy nem vállaltam volna be.

    #217136 Ringman
    Abból azért egy sör kijön. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

Új hozzászólás Aktív témák