Hirdetés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 8T - T-modell
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz varsam #209315 üzenetére
Casing a tereptől, a súlyodtól és a tudásodtól is függ. Nyilván a tekerés/gurulás arány se mindegy, ahogy nő a védelem vele a súly is. A DH a sima exo-hoz képest +450-500g!!! kerekenként
Aki nem olyan aggresszív, inkább laza,, gyökeres terepen megy, arra simán jó a sima exo. Sőt Magyarországon talán nem is kell feltétlen több.
A másik véglet a DH casing-et csak dh gépre tennék, amiket felvonóval használnak kizárólagosan.
Aki pedig keményebben megy, jobban tud, hegyes sziklák is vannak ott jöhet a DD a képbe. Aki ugrálni szeret arra egy exo+ kellemesebb lesz mint egy DD, így egy örök kérdés mely felhasználás van túlsúlyban.
Most pl nekem hátul sima exo-s dhrII van fent, mert az exo+-omat szétvágták a sziklák és nyáron egyszerűen sehol se tudtam se DD-t se exo+-t venni. Most 0,1 barral nagyobb nyomáson megyek köves terepen, fél éve jól van köszöni. Elől Exo+-os gumin vagyok, oda eleve azt szántam.
Persze van egy komplett tartalék szettem a szekrényben, előre exo+ hátra meg most a tarcsi Micheling wild enduro rear race, ami egy elég ellenálló casing-el rendelkezik. Majd ez kerül fel ha a dhrII elkopik, egyúttal kíváncsi vagyok rá milyen a michelin. Elől viszont a tartalékbók is sikerült assegai-t rendelni, ami eleve annyira bejött, hogy nem igazán akarok elől kísérletezni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest