- Mobil flották
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Térerő gondok, tapasztalatok
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
Hasaggymeg #208528 üzenetére
Nekem sem teljesen egyértelmű, hogy miért kéne utánaállítani, mert ráül a bringás, gondolom talán a lánc jobban megfeszül. Elég sok 1X12-es rendszert állítottam már be, igaz AXS-t keveset, de az is ugyan úgy működik csak vezeték nélkül. Én még a sablon szerszámot sem szoktam használni, beállítom érzésre úgy ahogy jónak ítélem meg a váltást. Ezek az extra bűvészkedések a sablon szerszámmal, meg a beüléssel csak amolyan hókusz pókusz. Nagyon menőn néz ki, egy átlag ember dob egy hátast, hogy micsoda bűvészkedés megy itt a váltóval, de az igazság az, hogy minden láncváltó beállítási procedúrája kb ugyan az. Érezni, hallani lehet ha nem tökéletesen a fokozatban fut a lánc, vagy amikor a legnagyobb lánckerékre váltasz. Amint megszűnik a darálás, onnantól jó, most persze ezt lehet tovább feszíteni, hogy a sablon szerszámnak megfelelő legyen, de a legtöbb esetben inkább ront rajta. Akkor szoktam jobban belemerülni az ilyenekbe, ha valami miatt nem működik rendesen a váltó, és nem egyértelmű, hogy miért, akkor persze megpróbál az ember mindent, de ez ritka.
sebgutkopf
Sokat számít a bringa tömege, nem érdemes a bringás súlyát ide keverni, az két külön dolog.
Ritkán használnak gyári olajakat a szervizek, de a viszkozitásra azért figyelnek.
Teljesen jó egy motorex is.Kollégám semmilyen betétet nem használ a gumiban, de nyilván nem bike park-ban megy. Nagyon durván jól bringázik, XC-vel is bead olyan dolgokat amit sokan Enduro-val is meggondolnak. Jelenleg a Ninety-Six 10,45kg, nagyon súly buzulós. Annak ellenére, hogy durva dolgokat bevállal, ügyel a bringára, ritkán sérülnek alkatrészek.
Én már elgondolkodtam valami védelmen a gumiba, mert sajnos horpadnak a felnik alattam. Viszont 1,3 felett már érzem, hogy nem tudom olyan jól betenni a kanyarokba, csúszok le az ívekről. Nekem elöl 1,3, hátul 1,4 vált be. Kollégám 1,2 elöl-hátul.#208541 jjeahh
Tudom, hogy most ez így macerának hangzik, de nem rossz dolog az elektromos váltás, a modern bringák bowdenezése nagyon sok problémát tud okozni. És nagyon gyorsan tud váltani egy elektromos szett, országúton is baromi jó egy di2. Szerintem nem hülyeség ez, persze tény, hogy nem kell minden bringába ilyen, de amibe kell, abba viszont nagyon.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen egeret válasszak?
- Próba
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- TCL LCD és LED TV-k
- Plazma TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...