- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
-
Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
ph Úgy fest, hogy a 27 hüvelykes, Agon szériás képernyő be fog férni a 100 000 forintos összeghatár alá.
-
Nézzük élőben a PlayStation State of Play előadását! [2024 - Május]
gp A műsorban számos játékról kapunk friss információkat, VR2 címek is helyet kapnak a show-ban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ---Lasali--- #2015 üzenetére
Mindehhez még hozzá lehet venni azt is, amit a competitivecyclist.com-on fejtegetnek, hogy igazából az, hogy mit jelent az optimális, elég erősen függ attól is, hogy az ember versenyt szeretne nyerni, eddzeni szeretne, csak délutánonként tekergetni, vagy több száz km-es túrákon résztvenni... mert tök jó ha maximális erőt X nyeregmagasággal és távolsággal lehet elérni, ha azzal 150km múlva lefordulsz a nyeregből, vagy ha nem is fordulsz le, jobban elfáradsz, mint az aki kicsit lentebb engedte a nyerget...
"beállításhoz már feltételezzük a helyes nyeregmagasságot, 3 órához rakjuk a pedált, tehát a hajtókar vízszintes állapotban van, és a sípcsont tetejéhez fogjuk egy függő zsinórját, ha jól van beállítva a nyereg vízszintes pozíciója, akkor a madzagnak metszenie kell a pedáltengelyt"
Ehhez annyit tegyünk hozzá, hogy csak szabványos dőlésszögű nyeregvázcső esetén igaz. Outiknál ugyebár behozták az "amatőr-komfortos" kategóriát (más geo, 3 tányér elől, stb.) amiknek meredekebb a nyeregvázcsöve, hogy kevésbé kelljen ráfeküdni a biciklire. Na ezeknél nem használható ez a módszer. Ott csak azt lehet nézni, hogy a nyeregvázcső meghosszabbítása a csípődet metsze... na de ezt aki otthoni körülmények között kiméri, az előtt megemelem a kalapom
Okosok szerint egyébként az ideális beállítás az, hogy ha (miután bemelegítettél, tekertél egy kicsit), teljesen elengeded a kormányt, és hátrateszed a kezed, akkor ugyanazt a pozíciót meg tudod stabilan tartani, mint ha fognád a kormányt, nem billensz sem előre, sem hátra. Persze ehhez meg nem árt némi vázizomzat (meg segítő, meg görgő), különben erősen kivitelezhetetlen a mutatvány, szóval az emberek jó része ezzel sincs előrébb... Az egésznek az lenne egyébként a lényege, hogy olyan pozíciót kéne megtalálni, aminek a fentartásához a legminimálisabb erőkifejtés szükséges a láb / törzs részéről, ezzel is növelve a pedálnak átadható erőt.Szóval az egész body geometrit érdemes némi fentartással kezelni. Alapvetően jó dolog, főleg ha az embernek nincs tapasztalata, vagy nincs ideje / kedve mm-enként próbálgatni az ideális beállítást. De igazából csak arra jó, hogy jó alapot adjon, ne csináljon az ember totál rossz beállítást (mint én). Nem véletlen, hogy a komoly csapatok továbbra is külön szakembert alkalmaznak kerékpár testreszabásra, aki a munka oroszlánrészét nem számítógépekkel végzi...
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz ---Lasali--- #2015 üzenetére
Jogos, MTB-ből indultam ki.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
válasz ---Lasali--- #2015 üzenetére
Teljesen igazad van.
Mivel mindenkinek különbözőek a lábai, ezért mondtam ezt a 170fokos dolgot.
Ezt már több helyről hallottam, és mivel a térde mindenkinek ugyanúgy szétmegy egy idő után ha teljesen kinyújtja, ezért szerintem ez a 170fok egy eléggé bevésett dolog.más:
kétszer egy óra cumival meg 3 imbusszal megoldottam a fék-rejtélyem, végre párhuzamban áll a fékpofa a felnivel...
most már tudom miként kell beállítani országútin a féket[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest