Hirdetés
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz
makoss #186759 üzenetére
Írták, hogy különböző súlyhoz, különböző rugókkal lehet venni. A rugós nyereg pont ugyanúgy veszi el a hajtási energiát, mint a hátsó teló. Egy fully monti alapból 15 kiló körül van. Ezt megfejeled lámpákkal, sárvédőkkel, két csomagtartóval és sárnehéz lesz a bringa. Annak a súlynak a mozgatása már inkább villanyos kategória.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ivana
Ármester
válasz
makoss #186759 üzenetére
Alapból hibás a technikád valószínűleg, ha bukkanón mész át emeld fel magad a nyeregről és rugózd ki térdből és könyökből.
A rugós nyeregcső nem ajánlott, mert nem tartós és nettó marhaság, mivel a rugót a nyeregbe kell rakni nem a nyeregcsőbe. Kiváló rugós nyergek kaphatók.
Az összes klasszik tanyabikenak rugós a nyerge, nem véletlenül azokat saras szekérutakra tervezték.