Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • IMIIKE1998

    őstag

    válasz jjeahh #173086 üzenetére

    Na de ez az, hogy használtan 15-20k-ért hirdetik ezeket a retro telókat, ki tudja, milyen hulladék állapotban van, alkatrészt alig találni hozzá. Nekem amúgy egy belépő XCT is jó lenne, ez is ok, ha normálisan mozog. Addig, amíg ennyire el vannak szállva az árak, nem nagyon akarok bringát venni, teló meg kell, mert hiába alföld, a merev villa szétveri a kezemet. Most egy 29er normális felszereltséggel, telóval 250-300 k alsóhangon, ami nekem sok. Ez a 26-os is élvezhető és árban töredéke, a fenntartásról nem is beszélve. Na meg ez V-fékes, a legtöbb retro teló tárcsás, akkor azt is fejleszteni kéne. :DD

  • bardi

    aktív tag

    válasz jjeahh #173086 üzenetére

    Rugós RS-sel mentem egyszer, meglepődtem, mennyire jó, nem ilyen emlékeim voltak a rugós villákról.
    (#173078) szimpláncsak A hidroforming nem a hegesztésre vonatkozik, hanem a csövek alakformálására. Olyan csőprofilokat lehet vele létrehozni, amit máshogy annyira nem lenne lehetséges, vagy egy vagyon lenne. Ettől még persze lehet, hogy ezeken a bringákon elcsiszolják a varratokat, nekem nem voltak a bringáimon, hiába hidrofomingos csövek voltak rajta.

    Megvolt az első kör az XT tárcsával. Először felmentem egy emelkedőre bekoptatni, brutál, pár fékezés után minden fékezésnél emelte a seggét, pedig alig húztam. Lejtőn elmelegedésnek nyoma sincsen, ott, ahol a hátsó már blugyborog.
    Viszont észrevettem, hogy a betét nem fogja a teljes tárcsát. A tárcsa 180-as doboz alapján, és mérve is. Az adapter 180-as tárcsához van, jó irányba raktam fel. A régi 160-as tárcsa ugye adapter nélkül ment, azon nincs ilyen gond. A betét elvileg bele való, rendesen a helyén van.
    Mi lehet elkúrva? Vagy ez normális? Itt egy kép róla.

    '92 Honda VFR 750

Új hozzászólás Aktív témák