Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ivana

    Ármester

    válasz rasotamas #159588 üzenetére

    A corratec megcsúfolása belerakni ezt a papírnehezéknek, kutyákat dobálni etc. való telót. Amúgy is szét van rohadva a becsúszó, illetve a geót is elrontja, ezt a vázat ahhoz az acél villához tervezték ami az utolsó képen van. Borzasztó lesz az irányítás. Azt rakd bele, azzal a geó is jó lesz és lesz egy viszonylag normális vintage montid. A corratec stucni szerintem alapméretes így ránézésre, abba belemegy a mostani kormányod, a corratec kormányt pedig el lehet passzolni.

    - Bowdeneket kell másikat venni és méretre vágni, ez tiszta sor.
    Házat se felejts el venni, plusz bowdenvég is kelleni fog.

    - Telót rendbe kéne kicsit tenni, olvastam régebben, hogy van rá valami házi tuning, de nem találom. Átzsírozni, stb. Ehhez sajnos nem nagyon értek.
    Ezt a telód inkább vidd be a vasba, valami rugós szar, többet árt, mint használ.

    - Első kereket sem ártana akkor már átfűzni, hamár Mozo, mehetne tárcsás agy, ha már tárcsás, ki kéne próbálni azt a 7 ezer forintos hidraulikust, de akkor fékváltókar csere külön váltó- és fékkarra, megállíthatatlan folyamat.
    Minek? 2000Ft körül kapsz értelmes shimano agyas első kereket használtan.

    - A hajtókart nem nagyon bírtam leszedni a négyszögtengelyről, menethibás a lehúzóm. Direkt kivettem a csavarokat hogy majd menet közben leessen, de meg se moccan (és már a csavarokat sem tudom hova tettem). Pedál dettó.
    Ezt soha ne csináld. Csapágylehúzóval is le lehet szedni ha nagyon kell. Meg ennél még a kilós kalapács is jobb (been there done that, ugyanis a 90 éves styria bringámon nincs lehúzó menet...).
    Ha a pedál acél tengelye belerohadt az alu hajtókarba az sose fog kijönni, max. a menettel együtt. Pedál menetet mindig (!!!) zsírozni kell.

    Az első váltó lehetne gond, de az van a corratec-en, szóval azt használd. Jó építést, amúgy ez egy jó váz, de csakis a saját villájával. Valami rendes duci monti gumit érdemes belerakni, azzal nézki jól.

    (#159599) belsodavid Ennek már úgyis mindegy, szóval megpróbálhatod bereszelni. Kell egy lapos vagy négyszög reszelő ami belefér, befogod satuba és síkba reszeled. Ha ügyesen csinálod akkor megoldható. A ragasztó semmit sem ér, baromi nagy erők ébrednek ott. A másik lehetőség a helyi bringaboltban utána kérdezni, hogy van-e maradék balos hajtókar.
    A hajtókar csavar amúgy rohadtul meg kell tépni, gyakorlatilag nem lehet túlhúzni (elvileg egyes jobb campák képesek elrepedni azokkal érdemes vigyázni), a négyszöget pedig zsírozni kell.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák