- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
ma Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
maximilian4
addikt
válasz jjeahh #156311 üzenetére
Nem kell a gyártó ajánlásaival foglalkozni. Én inkább yt videók, felhasználói vélemények, tesztek, meg persze saját kitapasztalás útján lövöm be. Sosem néztem eddig még azt sem mi van a gumi oldalára ráírva (ami a nyomást illeti). Nekem amúgy a plus-os bájkon maxxis rekon plus van (2,8-as), nagyon bírja az alacsony nyomást.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #156311 üzenetére
A felhasználási stílust pontosabban kell definiálni és külön érdemes választani a klasszik endurót az ugri bugritól. Az enduro-ban nincs igazán ugrás, nagy 10m-es ugrók meg végképp nincsenek, ott az idő számít és a tapadás a lejtőkön ahol sok a kanyar és technikás részek vannak. Extrémebb verzió de egy dirt jump bringán simán 3-4 bar nyomásokkal tolják, mert akkora az ütés az ugrókon, de ki lehet próbálni 1,6-on milyen, amikor kirobban a tej a gumiból
YT videókon látni elég ilyet.A tábla amit linkelsz azért nem véletlenül tartalmaz annyi paramétert. Kapásból, ha a rider tudását pro-ra rakod, máris +0,2 barral növeli a gumi nyomás ajánlást, mert figyelembe veszi az erősebb "büntetést" az agresszívebb használat miatt.
A pontos felhasználási irány is számít. Ha átteszed enduroról trail-re, további +0,1 bart tesz hozzá, mert ott játékosabbá válik a használat, több az ugrás. Kérdés egyúttal, hogy valóban mindenki endurozik, aki azt hiszi magáról?
CC-re állítva a felhasználást pedig rögtön jönnek hátul a 2.0 bar-os értékek a schwalbe szerint is, hozzá igazítva egy cc gumi szélességét máris 2 bar fölött járunk a gyári ajánlásban már egy 75kg-os rider esetén is (felszereléssel együtt). Egy 90kg-os ember ivóvízzel mindennen felpakolva már 2,4bar-ig meg sem áll.Egy szó mint száz jó ez a kalkulátor, tök jó, hogy belinkelted!
Ha arra is veszi az ember a fáradtságot, hogy elkezdi többféleképpen paraméterezni, akkor láthatja minek milyen hatása van az ajánlásra. Így azért kialakul egy kép mikor merre érdemes állítgatni a nyomást.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- RAM topik
- Programozás topic
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
- Xbox tulajok OFF topicja
- EA Sports WRC '23
- Milyen széket vegyek?
- További aktív témák...
- Casio Edifice Karóra
- DJI Air 2s drón - 5,4k video, 1" SONY CMOS +DJI RC +Garancia +Care Refresh biztosítás
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- DJI Air 3 Fly More Combo RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek