Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jjeahh

    nagyúr

    válasz 6030D #153591 üzenetére

    Hasaggymeg méri a pulzusát? Hol lehet megnézni? Linket! :DD

    Ironizer: Sisakot viszonylag olcsón is meg lehet úszni és ha terepezel, meg nem ódzkodsz tőle, nagyon ajánlom, hogy minél hamarabb szerezd be, úgy egy évig az elején nekem sem volt és ma már alig hiszem el, hogy túléltem :DDD . Pedig én is óvatos vagyok.

    Fall-N: elég sz*r lehet így terepezni, bár gondolom akkor van a legnagyobb gond, ha sár van. Egyszer ha eljutok felétek bringával, mindenképp kipróbálnám a montizást ott is, sok szempontból kíváncsi vagyok milyen körülmények között, milyen tájon tekernek a topiklakók :B .
    Itt is szokott gond lenni amúgy az erdei utakkal, de másféle, felénk le szokták őket szórni zúzott kővel, hogy ne legyen sár és amíg le nem taposódik addig nagyon csúszik, főleg kanyarokban, vagy ha fékezni kell.

    ZolkoW: nem vagyok bátor :D . Kormányt, stucnit, vázat, kereket, pedált, nyeregcsövet nem mernék kínait venni, viszont tartozékokból, mint pl. lámpák szinte csak azt veszek.

    xy.zsolt: a srác nyitott első gyorszárral bringázik? Extrém :D ;]

    [ Szerkesztve ]

    Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz 6030D #153591 üzenetére

    Belevisztek minden rosszba. :DDD Amúgy tegnap azt hittem eljött a kerékcsere ideje,mert hazafele beakadhatott a fekvő kalapács és folyton vitte magával a sort szabadonfutás helyett,ki-ki feszítve a váltó kanalat a maximumig.Érdekes hangja volt ...aztán otthon meghallgattam és még mindig működik 4-ből a 3,így marad még pár 100 km-t,amíg csereéretté válik a lánc és sor,akkor majd megy a kerék is a levesbe...vagy Erdélybe. Ja,és minap újra felhozta a tányér a láncot! Bár már életciklusa 80%-ánál lehet a lánc,a hajtómű meg csak valahol 20%-ánál,így nincs magyarázat erre a jelenségre. Egy ideje azt gyanítom,hogy a láncvonal/villa kialakítás és az XT váltókanál rugó veleszületett gyengesége körül lehet a kutya elásva. Egy valószínű,éspedig,hogy egy gyűrűvel hamarosan kijjebb helyezem a láncvonalat,megnövelve itt a távolságot a nagy tányér és a láncvilla között,ezzel megakadályozva a lánc felhozatala utáni beszorulást, és a majdani váltócsere előtt megpróbálok a kanálrugón poénból egy további kört feszíteni,ha egyáltalán kibírja törés nélkül,mert egy erős váltókanál biztos letépné a láncot az esetleges chainsucking lánckerékről.

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák