- iPhone topik
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
- Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
Hirdetés
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
TayRol #147612 üzenetére
Ez esetben állítsd be a láncterelőt rendesen. Ahogy írták, a határoló csavart macerálnám. Mondjuk lehet, hogy akkor már meg kéne nézni, hogy a terelő kanál párhuzamos-e a lánckerekekkel, és hogy a nagy lánckeréknél is jól van-e beállítva, nem dobná-e kifelé is le a láncot. Az sem vicces, bár kevésbé veszélyes.
Régen nekem is esett le, szorult be és hajlott meg láncom így, de mióta rendesen be van lőve a váltó, ilyen nincs.
Próbáltam leesésgátlót felrakni, de a vázam kialakítása miatt esélytelen. Mondjuk már nem is kell[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__