Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz Somatom #144027 üzenetére

    Mikor úgy beállt a nyakam,hogy hetekig nyakrögzítővel aludtam fogtam és én is megemeltem hátha jobb lesz.Hát jobb lett,mert nem kellett annyira hátracsapnom a fejem,ugyanakkor elengedni a kormányt is nehézkessé vált.Hiába mozog 1ütt,a villanyak ilyen mértékű meghosszabbítása rossz 6ással volt a kormányzásra.

    (#144029) 6030D...már nekem sem. :DDD ...lemaradtál (vagy én voltam türelmetlen),mert már az este,a közzététel után töröltem ezt a wörkáutot. :U Nem szoktam megtartani mindegyiket,rögzítem,megnézem,majd elvetem.70 km/850m szint volt Dunakeszi-M0 híd-Királyok útja-(Szigetlakók kerülgetése :U )-Árpád fejedelem u.-Kiscelli utca-Kolostor u.-Remetehegyi u.-Nyereg u.-Szépvölgyi u.-3ashatárhegyi u.(erdőben a műút mellett) -Feketesalak u.-Gückler szikla-Virágos nyereg-majd vissza ugyanott és valahol átevickéltem a János kórházba,onnan meg haza.Az aláhúzottra mondtam,hogy gyilkos volt...legalábbis nekem. :U

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Somatom #144027 üzenetére

    Szereld fel, aztán majd meglátod. :) Egy villanyak magasító úgy haza vágja a sportos, direkt irányítást mint a huzat. A mellett valami kegyetlenül ocsmányul tud kinézni MTB kerékpárokon. Sportos MTB-ból, soha nem lesz jó trekking, meg lehet erőszakolni mindenféle trekking alkatrésszel, de mivel alapvetően másra tervezték, a végeredmény soha nem lesz jó. Ezért vannak a kerékpár kategóriák kitalálva.
    Ja, és azzal is számolj, hogy elképzelhető, hogy rövidek lesznek a kábelek a módosításhoz. Egy ilyen teljes átkábelezés nem kis munka, főleg a hátsó fék és hátdó váltó, vàzban vezetett kàbelei miatt. Plusz a hidrós fék kàbelek költsége, légtelenítéssel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák