Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 6030D

    Ármester

    válasz trialboj #136543 üzenetére

    Én nem éreztem különbséget a hátsó gumin egyikkel sem, aszfalton mindegyikkel lehet haladni, terepen felfelé nem volt gondom, lefelé meg azért egyik sem olyan, mint egy bütykös külső, mászkál a hátulja, de ehhez hozzá kell venni, hogy az ülés miatt nem is tudok annyi súlyt hátra vinni, hogy ne így legyen.
    Elöl nekem kell a bütykös gumi (X-King, Kratos), aszfalton szintén nem érzek különbséget, terepen meg nem mentem még annyit a Mitasszal, főleg terepen, hogy megmondjam, tuti vagy sem.

    TL rendszerben a legnagyobb probléma, ha az oldalfalon lesz lyuk, mert oda nem terül annyi folyadék, mint a futófelületre. Ha valami ott kiböki, akkor vagy megfogja, vagy nem. Ha szerencséd van, akkor oldalra fordítva ha odalötykölöd megköt. A drót is úgy ment át, hogy a futófelületen bement, az oldalán pedig kijött, ez egy éve volt Szilvásváradon. Végigmentem, és két nappal később a teljes mosásnál derült ki, hogy van benne drót. Tartotta a nyomást. Később az oldalán kezdett el engedni, pedig volt benne kukac, augusztus elején voltam vele úgy, hogy csere, mert Bükkön már eresztgette, a végén amikor leraktam, akkor meg spriccelt össze mindenkit. :D Tetőn már sebtapasszal jött haza.

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák