- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
válasz
ivana #131916 üzenetére
Amit ti linkeltetek azok mind kazettás felfüggesztéssel vannak, nekem meg jelenleg menetes a hátsó agy. Illetve azt nem értem, hogy miért lenne felesleges a 32es fogszám hátra. Edzetlen embereknek a kicsit komolyabb emelkedő is leküzdhetetlen akadálynak tűnik, és ha ezzel el tudom érni hogy ne kellejen leszállnia, hanem legalább 5-6kmph val haladjunk, vs 3-4 es séta sebesség, akkor volt értelme.
Én ilyenkor még a 20/36ot is kihasználom sokszor, mert még messze vagyok a nyári csúcsformámtól.
Az integrált biztos jobb, de ahhoz meg új középcsapágy kell, amihez nem is értek, és felesleges kiadás, mert a mostani is egy jobb darab mint ami eredetileg belekerült.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //