Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Because

    őstag

    válasz jjeahh #128948 üzenetére

    igazából ahogy írták az egészet cserélném. ehhez simán lehet gyártani házilag szerszámokat amik ahhoz pont elegek, hogy 1-2-3 évente hozzányúlj

    pl. kormánycsapágyat is menetes szárral alátéttel és közvetlen érintkezésnél puhafával húzom be. helyi bicósboltban gumikalapáccsal ütötték be, ennél szerintem még így is precízebb vagyok :U

    [ Szerkesztve ]

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz jjeahh #128948 üzenetére

    Az már elég blamázs ha egy kerékpárszerviznek nincs szerszámja hozzá,hisz amint te is láthatod már a legtöbb agy ipari csapágyas,és akkor még nem is beszéltem a préselt közép részről és kormánycsapágyról .Amúgy bár értem az ipari csapágyak előnyeit,ezt a bepréselős dolgot én sem szeretem sehol,valami menetes megoldás sokkal jobban tetszene,mint ez a fémbe beleerőltetős sz@rság. :( Máshol is használják (pl.autóipar) ezt a megoldást,sőt olyanról is hallottam ahol a csapágy csak erősen lehűtve fér be a helyére. :Y

    (#128949) Because...ütögetéshez is érzék kell,ha srégen beszorítod akkor újra ki kell ütni,és a kiütése,például a már említett Fucrum racing 7 agyaknál,a kialakítás miatt csakis a csapágy belsejét kopácsolva/húzóval húzva lehetséges.Na ezt én meg is kérdeztem a szervizben (Bringaland),tehát ha a csapágyház kialakítása miatt a külső gyűrűt nem,csak a belsőt éred el,akkor hogyan lehet egy csapágyat úgy kiütni a közepétől,hogy az ne sérüljön és még visszapréselhető legyen...válasz az volt,hogy nehezen.Azok a kis sz@rok nem oldalirányú terhelésre vannak tervezve,így egy szoros házból közepétől ki,vagy beütve nagy valószínűséggel megrongálod őket.

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák