Hirdetés
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Freshly Frosted
gp Extraként a Rumble Club DLC csomagját is begyűjthetik az érdeklődők.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz ivana #128090 üzenetére
Azért vedd figyelembe hogy TT kerékpáron előrébb ülnek a bringások és nagyobb nyomatékot tudnak leadni lassabb pedálfordulat mellett. Plusz (időfutamon nem tudom hogy triatlonon is igaz-e) nagyobb áttételt szoktak hajtani. Egyszer nézd meg például Tony Martint hogy megy. Asszem ő használ ilyen irdatlan 58-as lánctányért.
ZolkoW: ahogy a kolléga írja én se hekkelném fel oda aváltókarokat, nem lehet valami kényelmes mindig oda nyúlkálni. Sramnál nem tudom mennyivel jobb a Rival mint az Apex de ha csak 10 euró a diffi akkor tuti a Rivalt venném. Az elvileg a Shimano 105 szettel van egy kategóriában.
Ez milyen bringa, mutatsz róla egészalakos képet?[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
ZolkoW
őstag
válasz ivana #128090 üzenetére
most 9-es Shimano van, ideig-óráig ez átkerülne majd, bár múltkor mondtátok, hogy mennyire lóg az a hátsó váltó, és tényleg - nem is váltja végig rendesen a fogsort. Az cserés, de 5e körül jönne egy Alivio, azzal szerintem elleszek, ha tavasszal kikerül a görgőből a bringa. Ezekhez mást nem nagyon kéne vennem, hajtókarra amúgy is szükség volt, de az már úton. A 11-es rendszerre váltás lenne vagy egy százas, szóval azt majd később.. a 9-es váltót meg majd elhasználom valamelyik csaj bringájára.
Napfénysüti: még csak agyalás van, mert kitaláltam magamnak, hogy kéne egy London Road vázszett, és arra majd 1x11-es váltást szeretnék. (elöl 42 körül, hátul 11-42 vagy 10-42) Ez meg, amiről kérdezek, egy átmeneti változat, kormányom, fékkarok vannak, a tartomány egy sima 11-34-es sorral kevesebb, de volt ez már így
Jelenleg az egész -félig működő- rendszer a görgőn álló acél MTB-men van, csak amint jön a rendes tavasz, akarok menni aszfalton is, valamivel át kell majd hidalni ezt az egészet. Az sajnos kiderült, hogy a koskormányhoz már tényleg túl hosszú a váz, még ha egyenessel el is megy nekem. De akkor addig használom megint egyenessel, ahhoz nem kell semmit hekkelni, csak egy új váltó.Ahogy próbálgatom az új MTB-met, kijött hamar, hogy egy bringával nem annyira jó megoldani a terep és aszfaltos felhasználást. Még ha lehetne is, akarok én kereket cserélgetni minden rájd előtt? nem hát.
Én kormányszarv-hívő voltam, de az nekem csak keskenyebb kormányon működik. Most is csak akkor hiányzik, ha felérek a domb tetejére, és vízszintesen tekerek De az aszfalt az egy csomó ilyen szakaszt tartalmaz, gondolom máshol is, nem csak felénk, szóval ZolkoWnak kell egy koskormányos gép, mert ki akarja próbálni. Azt érzem, hogy a két irányzat egymásnak ellentmondó követelményeket támaszt, ami az irányítópultot illeti, és biztos nem véletlenül alakult ki az országútik kormánya olyanra.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786