- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
válasz -=RelakS=- #40482 üzenetére
Hát pedig az... Szerinted az a brutális oldalfal minta mire való, ha nem arra, hogy folyós talajban kapaszkodjon?
A Maxxix inkább közepes keménységű földre és murvára lehet jó.
-
D.Orion
veterán
válasz Bicskás #40548 üzenetére
3 szezon óta használom a Zefel Z-Liner-t, cross-ban. Azóta abban egy defektem sem volt. Amint megvettem az MTB-t az volt az első amit beleraktam. Múlt héten jól is jött. Egy 5 fős társaság + jómagam túrázgattunk Pákozd felett. Volt benne laza barangolás, MTB pályán száguldás, rövidítés címén át a mezőn csipkebokrok és fenyőfák között. Három embernek volt defektje, egy embernek a slime lépett akcióba, egy srác megúszta, én meg arra se vettem még a fáradságot, hogy kiszedjem a tüskéket a gumiból.
-
D.Orion
veterán
válasz Narakh #40604 üzenetére
Tombol vagy 6bar nyomás a hátsó kerékben. Az lehet, hogy most nincs használva, de az kizárt, hogy soha nem is volt. Láncnyúlásmérőt és egy rongyot vigyél magaddal. A hátsó gumit meg fújasd fel minimum 8bar-ra a tesztkörre.
Egyébként nagyon szép minimal desing a váz.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Ha netán lesz napi képes tv összefoglaló, akkor nézni fogom. Kiváncsi vagyok, hogy mivel fognak ott tekerni. A nagyvárosokban pl. Moszkvában még el lehet menni outi-val, bár ott is pocsék az utak állapota. Jobb helyeken a cyclocross még átmegy, de van ahol a fatbike se. Nem, hogy aszfaltos autópálya nincs, de helyenként egy 15 méteres erdõírtásnyi sáv, döngölt földúttal maga az autópálya. Ha leesik az eső, akkor a traktor az alap közlekedési eszköz. Már most minden tiszteletem azon őrűlteknek akik itt elindulnak.
-
D.Orion
veterán
válasz Pttypang #40750 üzenetére
Kell egyáltalán az a tárcsafék?
(#40751) Hasaggymeg: Nekem is ez a bajom az 500CRS gépemmel. 56-os méret és a 188cm-es magasságomhoz eléggé necces. Koppon van hátra fele az ülés és így se az igazi. Nem tudom, hogy az új vázuk mennyiben tér el az én régi 2010-es gépemtől, lehet az ejtés ad némi plusz távolságot. Sajna ez a márka baszik geo rajzot mellékelni a gépei mellé. Nem ismerem a többi márka felszereltségét így fejből, de 300K-ért ez viccnek tűnik. Komoly, hogy se a láncot se fogaskoszorú adatait nem adják meg?
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Pttypang #40755 üzenetére
Minden további nélkül működik a rendszer mixelt verzióban is. Megszokás kérdése, mert különböző erővel kell húzni, vészfék satunál könnyen orra bukhatsz merev villa+jó tárcsafékkel. A plusz költségeket vágod gondolom. Komplett első fékszettet kell venned, a kereket biztos át kell fűzni. A villacsere miatt másik agy is kell?
-
D.Orion
veterán
válasz zoli03 #40757 üzenetére
Gondolom mindkét oldalon rögzített V-fékje van, így vagy az egyik csavarjának kilazításával, vagy a gumi leengedésével tudja csak kivenni a kereket. Tárcsa esetében meg elég csak kicsavarni a gyors zárat. Persze azt nagyon is érdemes figyelembe venni, hogy tárcsás keréknél mindig copás a visszarakás után a fék tökéletes beállítása.
-
D.Orion
veterán
válasz Hasaggymeg #40759 üzenetére
Általában úgy 80km után kezdem érezni, hogy jó lenne ha 3cm-el távolabb lenne a kormány. Ha tenyerem végét rakom a markolatra, akkor érzem úgy, hogy megfelelően áll a hátam és a karom is ki van nyújtva. Ha rendesen fogom a markolatot, akkor van a könyökömet kell jobban behajtanom vagy a hátammal kell kompenzálni. 190cm-es magassággal csak szigorú próbával érdemes rajta egyáltalán gondolkodni. Ez az új váz geo lehet ad némi plusz távolságot, de mivel nincs geo rajt így csak próbával lehet megmondani.
zoli03: Bazi régi első generációs V-fék.
(#40762) Crytec210: Ha ilyen féked van, akkor vegyél bele normális betétet és valami jobb, pl. JagWire bowden rendszert. Fékkar a mellé rendelt gyári?
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Hasaggymeg #40774 üzenetére
Nem, így is olyan orrnehéz a gép, hogy a legkisebb fékezéstől is satuzik a hátsó kerék. Kényelmes pozicióban ha a tenyeremen támaszkodom, akkor bő 2cm-el az első agy mögé esik a képzeletbeli tengely. De meg kéne nézni próbával az új geo miatt.
Ui.: Mentem aludni.
-
D.Orion
veterán
válasz RichieTri #40950 üzenetére
Én is azért mertem ajánlani a Jagwire-t, mert a használtan vásárolt(2013) 2007-es montimon még a gyári Jagwire bowden teszi a dolgát. Nem tudom az előző tulaj vagy tulajok mennyit mentek vele, de a gyári hajtás már elől is erősen kopottas. Ebből gondolom, hogy azért megkapta a km-t. A rengeteg karc és festék sérülésből pedig az árkon-bokron való közlekedés is jól látszik.
(#40947) Runner_fxr: Amennyire látom mobilról ez valami nagyon szép gép. Ha nem nézem meg alaposan, akkor én biztos nem mondom meg, hogy elektromos MTB. Azt a vastag alsó csövet én mint hozzá nem értő, egy futó pillantással simán betudom annak, hogy carbonból van.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Ez speciális felni, szokványossal nem tudod megcsinálni ezt a küllőzési mintát. Továbbiakban nem értek hozzá.
-
D.Orion
veterán
válasz fjudors #41099 üzenetére
Szerintem nyugodtan vegyél neki 26"-ost kis vázzal, áttételek eltolásával kompenzálható a számára még nagy kerék okozta nehezebb hajtás. Plusz így hozzá is szokik a nagy kerékhez és agresszívebb viselkedéshez mert mire felnő addigra már valszeg nem lesz 26"os dh gép, 27.5 vagy 29re kell majd váltania róla.
Bocs mobilról vagyok így nem keresgélek.[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
-
D.Orion
veterán
válasz -=RelakS=- #41623 üzenetére
Te aztán szakbarbár lehetsz a javából. Mindennel mosod a láncot csak azzal nem amivel ésszerű lenne.
-
D.Orion
veterán
válasz -=RelakS=- #41635 üzenetére
Említetted a benzint, hogy lehet ki fogod próbálni. Magyarul nem próbáltad. Mint ahogy a brigéciolt sem. Havi szinten, sőt hetente le van írva mivel kell mosni a láncot. Erre jössz itt ezekkel a hülyeségekkel és még vágjak hozzá jó képet meg megfelelő humort?! Hát nem! Szakbarbár vagy és osztod a hülyeségeidet, én meg nem fogom eltűrni, hogy ezzel esetlegesen másokat félrevezess illetve, hogy rombold a topik egyébként sem túl magas színvonalát. Nem vagyok hajlandó reagálni a hülyeségeidre a továbbiakban!
-
D.Orion
veterán
válasz lsebestyen #41693 üzenetére
Mindenki magából indul ki, így valószínűleg Lovas Károly is! Ő bizonyára egy baromarcú jószág két keréken, mint ahogy az életben is!
-
D.Orion
veterán
Üdv!
Két pár pedálra lenne szükségem, illetve tippre, hogy milyet vegyek.
Az egyik egy trekking gépre lenne apumnak. Sajnos a gyári műanyag házast kigolyózta. Nem is csodálom, 105kg az öreg. Szóval valami erősebb lelkű pedál kéne.
A másik taposó nekem kéne az MTB-re, mert a mostani szettet két hónap alatt hazavágtam, elakadt párszor és ezt nem díjazta.
Előre is köszi a tippeket.
-
D.Orion
veterán
Pedálkérdésem újra bedobom. Trekkingre már kaptam egy jó ötletet, MTB-re még várok.
-
D.Orion
veterán
válasz Napfénysüti #42823 üzenetére
SPD-t nem szeretnék, mert a mostani 9K-s taposót is úgy megcsuktam múlt héten, hogy ki kellett dobnom. Az az igazság, hogy már nem kímélem a gépet, és félek(lassan magamat is féltenem kéne), hogy még idén ki fogom nőni technikában, de tempóban biztosan.
(#42825) szjoci: Hasonló volt Truvativ-ban, ha ezt ajánlod, akkor sztem kipróbálom.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz MZsoltee #42832 üzenetére
Gyártói oldal. Melyik a tényleges felszereltség?
Szerintem ha hibátlan, akkor 100K-t megér mosolyogva.Szerk.: A tiéd 3x9, az én linkemen meg 3x8-as van. Tehát rosszat linkeltem be.
Szerk2.: Vannak érdekes, már már szemétnek nevezhető gépek a gyártói oldalon.[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Runner_fxr #43119 üzenetére
Én a combommal vagyok így. Mindig is filigrán legény voltam, de a combom mindig indokolatlanul nagy volt. Pedig akkor még semmit nem sportoltam, csak a testnevelés órák lötyögése.(Ez volt általánosban és szakközépben is). Otthon meg a gép előtt kockultam, foci talán ha 2 hetente volt egy-egy meccs. Mégis úgy nőt(vastagodott az évek alatt magától, hogy tele van csíkokkal (striák), szerencsére a vádlim csak a pár éve elkezdett kerékpározás után kezdett formálódni, de a combomhoz mért arányosságot soha nem fogja elérni, mert az meg még tovább nő. Most így nyugalomban megmérve 57cm a combo. Vádlim az csak 38as. Persze nekem közel sem olyan izmos és kidolgozott egyik sem, mint pl. deicide T-1000 -é. Nem egyszerű farmer nadrágot vennem, 32-mas kell a derék miatt. De sok darabból elfogy az anyag és nem tudom felhúzni a lábamra.
-
D.Orion
veterán
válasz Runner_fxr #43141 üzenetére
Igen valszeg dagadt a combom, ezért is írtam, hogy nem kidolgozott. Csak az a vicces, hogy 188cm-es magasságomhoz az utóbbi 10 évben 68-73kg társult. Egy éve sikerült felmennem 78-80kg-ra. Talán jövő tavasszal már neki tudok állni a testedzésnek. Sajnos már másfél éve kb. semmit nem tudok csinálni. Elég nagy szívás mikor 30évesen genetikai okok miatt teljes fogsort kell csináltatni. Igazából már 5 évvel ezelőtt neki kellett volna állnom, de nem volt kedvem($$$).
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz gergo5991 #43147 üzenetére
Remélem nem fog fájni idővel, mert ezt én kb. 20-30évre terveztem megcsináltatni. Hozzáteszem nem államilag támogatott opció, így kicsit más a minőség is. Sajátként csak is akkor fogja érezni az ember, hogy ha tökéletesen ugyanaz a mérete és a formája, mint az eredetinek. Ez általában nem így van, de 2-3 év alatt már hozzá lehet szokni, hogy sajátként érezd. No, de többet nem offolok.
-
D.Orion
veterán
válasz Hasaggymeg #43533 üzenetére
Én eddig sok olcsóbb kerékpár órát használtam, de egyik se indult magától. Ezt úgy értem, hogy mindegyik elmegy alvó módba és pl. az időt jeleníti meg. Ha elkezdek tekerni, akkor nem történik semmi változás. Azonban, hogy ha megnyomok rajta egy gombot, akkor felébred és veszi a jelet a szenzortól. Ez márkásabb/drágább óráknál nem így van?
-
D.Orion
veterán
válasz Tothgera30 #43550 üzenetére
Miért van az az érzésem, hogy Magyarországra mindenből a másod és harmad osztályú árú jut. Élelmiszerből érdekes, hogy odakint ugyanennyiért jobb minőséget veszek. Maga az áruházak, mint pl. a TESCO vagy a LIDL is nyugaton sokkal színvonalasabb (pl. németben saját tapasztalat). Angliában ugyanazt a cipőt amit itthon megvennék ott megkapom ugyanannyiért vagy olcsóbban! ragasztási és varrási hiba nélkül(szintén saját tapasztalat). Itthon meg a 25.000Ft-os cipőnél válogatnom kell, hogy melyiken nincs varrási hiba vagy ragasztási hiány.
De pl.(ezt már küldölfi audi fórumon olvastam) ami itt készül az is másodosztályú vacak lesz. Pl. Győrben az Audi-ban némelyik autó visszajön a nyugati raktárakból, mert az ottani minőség ellenőrzésen már nem megy át. Nem stimmelnek a hézagok, nyikorognak az elemek, stb. stb.Ja és nem akarok flamelni, csak sajna ezt látom. És ezek szerint kerékpárból sem kapunk meg mindent, mert másodlagos vagy inkább harmadlagos piac vagyunk. Üdv az EU-ban, ja mégse...
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Maximum1 #43581 üzenetére
Szerintem nem voltál ott és ne kezdjünk abba bele, hogy mit csinálhatott volna. Te ültél a kerékpár nyergében? Feléd közeledett egy autó? NEM! Szóval szerintem legyen a tiéd ez az első és utolsó komment ami arról szól, hogy hogyan kerülhette volna el az ütközést!
(#43584) Maximum1: Kiemelést kivettem, többet nem tehetek érted. Mindig van valaki aki az ilyen eseteknél elkezdi azt, hogy attól, hogy még neked zöld volt a lámpa és váratlanul felbukkant egy autó attól még elkerülhetted volna az ütközést. Ez kicsit fárasztó dolog tud lenni. Akit ütöttek már el az tudja, hogy milyen érzés tehetetlennek lenni a közeledő 1 tonnával szemben. Mindenki más meg találgat csak és keresi a hibákat.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Napfénysüti #43623 üzenetére
Nekem egy aláöltöző szettem van belőle, azzal tökéletesen meg vagyok elégedve. Három telet már lehúztam benne, munkába járáshoz.
Azonban ez az ár kicsit sok érte.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Napfénysüti #43642 üzenetére
A lényeg, hogy itt a kerékpár van a középpontban. Vagy mondhatnám úgy is, hogy fókuszban.
(#43644) Napfénysüti: Azóta se vittem el szervizbe. Talán jövőhéten eljutok vele oda. Hétvégén lesz némi kerékpáros program a tó körül. Még nem tudom, hogy megyek-e valamelyikre. Épp állványozzuk a házat és indul a szigetelés.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs