- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Az iPhone 15 volt a legkelendőbb készülék 2024 Q3-ban
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Megkezdte a Honor a MagicOS 9.0 bétáját
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
Pfú de menők. "1.1 & 1.3 bar with tire inserts" . Úgy tűnik profiknál lassan alap az insert.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #193219 üzenetére
Én sem, de ilyenek ezek a profik . Ahogy elnézem, a legtöbben picit agresszívebb helyett inkább gyors gumit használnak trükközve, pl. ultra alacsony nyomással és tire insert-el. Sokan meg már 2.4" méreten gurulnak, pl. Nino és Kati is.
Teasüti: Állítólag a Cushcore-t nehéz felrakni, de a többit nem igazán, sőt! Egyes tire insertek szétnyomják a gumi oldalfalát, neki a felniperemnek, így gondolom fölöslegessé válik a kompressor, mert műhelypumpával is könnyedén fel lehet pumpálni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #193231 üzenetére
Használnak a bikepackingosak mindenfélét, nagyon fura kormányokat is: [link]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz modflow #193312 üzenetére
Pl. ebből ki tudsz indulni, de egy pontos digitális nyomásmérő, vagy pontos pumpa nélkül nem tudod megmérni a nyomást. Pl. a Lidl-ös-Decathlonosra írták páran asszem, hogy akár 1 bar-t is csal, a múltkor én is kipróbáltam valami nyomásmérős minipumpát, kb. 1 bar-nál mutatott 2.5 bar-t, szal az ilyenekkel 1.7 bar-t vagy hasonló nyomást belőni lehetetlen.
Más: Kati hardtail lova.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #193326 üzenetére
Talán az is jobb lenne, ha teljesen lehagyták volna róla a nyomásmérőt, mert -1.5 bar azért már veszélyes is tud lenni. Elég elképzelni mi történhet, ha a gumit az ajánlott nyomásnál ennyivel többre pumpálod, mert bízol a nyomásmérőben .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #193331 üzenetére
Ha outid van, akkor lehet érzésre is, ha nem léped túl nagyon az ajánlott nyomást. Montin más világ, 1.5 bar és 1.7 bar között is elég nagy a különbség, egyiken lehet, hogy felütöd, másik meg ráz és csúszkál és ha ez nem lenne elég, tubeless mtb gumit nem is ajánlott 2.75 bar-nál magasabb nyomásra pumpálni, mert az arcodba durran az egész. Most képzeld el, ha pl. a kalkulátor által ajánlott 1.7 bar-ra próbálod belőni és helyette lesz mittomén random 0.5 vagy 3 bar, mert 1.5 bar-t csal a nyomásmérő . Egy tized mondjuk nem gáz, főleg ha tudod, hogy mindíg annyit csal, az SKS pumpám is ilyen, ha felpumpálom a gumit 1.7 bar-ra, akkor biztosra tudom, hogy 1.6 van benne .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ivana #193336 üzenetére
Akkor mindenhova kell egy jó nyomásmérő . Kivéve ha viszonylag igénytelen az ember erre, a legtöbb haverom pl. magasról tesz arra, hogy túl kemény a gumija, általában 2 havonta pumpálnak bele, amikor már mászik le a felniről . Én meg minden terepezés előtt csekkolom.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Egy ideje menők ezek az izék, kb. egy éve én is használok egy egyszerű pántot, amivel a belsőt hordom a vázon, de most vettem egy ilyent, egyelőre nem tűnik rossznak, király, hogy a multitool-t, gumileszedőt meg minden féle apróságot fel lehet rakni rá.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #193347 üzenetére
Ezekkel nincs gond, mert nagyon durván szorosan rá lehet rakni a vázra a legrázósabb terepen sem moccannak meg. Nem úgy, mint pl a nyeregtáskák vagy váztáskák, amik kisúrolhatják a nyeregcsövet és a vázat.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ::Trunks:: #193355 üzenetére
Nálam Acera nem zörgött, de elég vacak volt, most Alivio van elöl, ez nagyon jó, elégedett vagyok vele.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #193372 üzenetére
Én használtam 26-ost, próbáltam 27.5x2.1-est, 27.5x2.25"-est 27.5x 2.4"-est, 29x2.6-ost és nekem 29x2.25" van, ezek közül kizárólag a 29x2.25" tetszik, a kisebbek érezhetően kisebbek, nincs annyira az a mindenen átmegy a malomkerék feeling, a 29x2.6" meg már erős túlzásnak tűnt. 29x2.35" vagy 2.4" még király lehet, haver olyant használ, de nem próbáltam és 27.5"-ben a ducik is faszák lehetnek, 2.6 és 2.8" egyaránt. De szerintem ez magasság függő is, én csak 168cm vagyok.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #193388 üzenetére
Nálam a MET sisak ilyen, izzadok benne. A Lazer viszont nagyon jól szellőzik, soha nem folyik a szemembe az izzadtság, rövid hajjal rendesen érzem ahogy áramlik a levegő a fejemen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #193399 üzenetére
Egy haverom is ezt mondta, hogy úgyis mindegy mennyire szellőzik, mert napon mászás közben mindegyikben izzadsz. Aztán vett egy jól szellőző sisakot és már más a véleménye. Nem mindegy, hogy mászás után síkon meg lejtőn milyen hamar szárad meg a fejed és egy jó sisak sík aszfaltozás közben is végig jól szellőzik. Több haveromnak a sisakjából ömlik a víz amikor megállnak, az enyémből a Lazerből meg sosem.
Más: 12-kor nekiálltam és leszervizeltem a telót, a pedálokat, a kormánycsapágyat újrazsíroztam, fékolajat cseréltem és beállítottam a váltót. 4 óra alatt kész volt minden, a fékolaj cserénél már kezdtem örülni, hogy olyan könnyen ment minden, mint a Dreambuild videókban, aztán a fékről az olajas fecskendő lelőtte magát és az egész bringát megtöltöttem olajjal .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz szuszinho #193471 üzenetére
Frissen szervizelt telóval, tökéletes teló és guminyomással is lehet tovább növelni az élményt, nagyon sokat számít. Egy haverom megszokta, hogy ráz és szárazon mozog a teló, ráznak a gumik és lassan megy lefelé, most meg leszervizelte a telót, belőtte ideális nyomásra, a gumikat átalakítottuk neki tubelessre és azt is megfelelő nyomásra pumpáltuk. Azóta azt mondja, hogy sokkal jobban kéri a gép a lefelé veretést, eddig elpattogott mindenen. Pár napja lejtőzés közben a nagyobb sebesség és egy nyomvájú miatt pofára is esett rendesen .
szerk, más: ha már teló szerviz, a tegnap az enyémből az alsó lábakból kb. 1ml olaj jött ki, szal ennyi idő után már b*romira kérte a szervizelést. A két lábba 12ml jár, szal alaposan kiszáradt. Az is igaz, hogy az utóbbi időben gyakran állítottam fejre a bringát, hadd ázzanak a szivacsok és tapasztalataim szerint ilyenkor sokkal hamarabb elfogy belőle az olaj.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Scale #193481 üzenetére
Nincs belső, a belső helyett defektgátló folyadék van benne, a felni és a gumi tubeless ready, a felniszalag szintén más, egyik oldala öntapadós. Ha a felni és a gumi támogatja, akkor kell egy pár tubeless szelep, felniszalag és folyadék... na meg kompresszor amivel "rárobbantod" a felnire a gumit.
Amiben jobb:
- szúrásos defektek ellen véd, tekerés közben elfelejtheted a gumileszedést, belső cserét, foltozást
- valamivel könnyebb, xc mtb esetén kb 200-250g-al
- elvileg jobb a gördülési ellenállás
- érezhetően jobban csillapít és a nyomást is lejjebb lehet engedni
Amiben rosszabb:
- általában a tl ready gumik drágábbak a legalapabb fapados drótos gumiknál, igaz jobbak is, felső kategóriás gumikból már nem is létezik drótos és mind alapból tl ready-k
- az átalakítás pénzbe kerül
- egyes gumikat nehéz felrakni, kompresszor kell hozzá
- ha télen nem bringázol, vagy átforgatod a kerekeket pár hetente, vagy beleszárad a folyadékMontira szerintem lassan már alap, gravelen és cx-en is megcsinálnám ha lenne olyan bringám, outin már nem biztos, arra lehet inkább valami nagyon defektálló külsőt vennék.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz #46372352 #193547 üzenetére
Na, ez nem igaz, 168cm vagyok és 29er-t használok, de ha nem hiszel nekem, pár alacsony pro racer 29-es bringával:
Nino Schurter: 1,73 m
Kate Courtney: 1,63 m
Pauline Ferrand-Prévot: 1,65 m
Jolanda Neff: 1,68 m
Sina Frei: 1,51 m !
Gyakorlatilag manapság tökmindegy a magasság, kb. az összes profi 29er-el teker. A geo és a vázméret a lényeg, azon múlik, hogy jó lesz-e a méret.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dragzo #193625 üzenetére
Ma már annyit variálják a nyeregvázcső szögét, hogy szerintem értelmét vesztette a szabály. Pl. van amelyik montinál 70 fokos a nyeregcső szög, van amelyiknél 75 fokos, szal egyiken sokkal hátrébb ülsz, másikon előrébb.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Scale #193723 üzenetére
Nekem RD-M592 Deore van, azt is rémálom beállítani, nekem 20 próbálkozásból talán egyszer ha sikerül, de akkor sem tökéletesen. Lehet én vagyok a láma, de webshopos review-ekben is ezt írják róla . Másképp nem lenne gond vele.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #193749 üzenetére
Elég lesz szerintem félévente is, ha nagyon sok a defekt sem hiszem, hogy 3 hónapnál gyakrabban utánna kellene önteni . Én arra nagyon kíváncsi vagyok, hogy megoldja-e a problémát, szerintem igen és egy élmény lesz havonta nekiállni, kihúzogatni a gumiból 30 tüskét .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
INTELigent, jobbulást! Vigyázzatok magatokra, valami van a levegőben, mostanában el vagyunk átkozva. A topikban rajtam kívül ez a második esés az utóbbi 1-2 hétben (?), én is elestem és azóta sem tökéletes a bordám, nagyrészt 3 haverrel szoktam tekerni, közüllük is ketten jó nagyot estek nemrég. Instán is mind ilyenek jönnek szembe: Kati, Pauline .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Blackhole13 #193980 üzenetére
Nekem is tetszik a Roscoe, de azzal a nyeregcső szöggel nem tudom mennyire nehéz mászni. A 2.8" amúgy ha nem tetszik, valszeg simán le tudod cserélni 2.6"-re.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #194014 üzenetére
Annyira szeretnék kipróbálni egy ducibb gumis hardtailt és nincs ahol . 2.6" nekem nagyon tetszett, de dögnehéz tank endurón próbáltam, 29-esben, ami nekem már túlságosan malomkerék. 29er-hez úgy érzem max 2.4" szélességet viselnék el. 27.5x2.6" nagyon király lehet és 730g körül vannak a könnyebbek, ami még nem vészes .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Zanik #194025 üzenetére
"A láncot általában szivaccsal (nem azzal amivel a vázat) vagy tépett ronggyal (kidobásra ítélt pólókat felvagdosni tök jó erre) tisztítom meg. Ha nagyon koszos a lánc, akkor lehet speciális zsírtalanítót felvinni, meg ilyen láncmosókat is használni."
Ha waxozik az ember, ezeket el lehet felejteni . Ugyanazzal a kefével szoktam végigmenni a hajtáson, amivel a fehér (!) vázon és nem keni össze. Láncot külön mosni meg... csak újan szoktam, hogy ne legyen olajas. A fogaskoszorút mondjuk minden új láncnál leveszem és megtakarítom, de azt sem lenne muszáj.
Amúgy én arra egy ideje külön figyelek, hogy ne veressem vízzel telibe egyik csapágyat sem, a múltkor meglepődtem, hogy nem csak a magasnyomásúval lehet tönkretenni őket, a kézi permetezővel is beázott az egyik .[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #194111 üzenetére
Ezek terepfüggő dolgok, viszonylag sík, enyhe terep + aszfaltos helyekre talán crosstrekking és gravel az ideális, de pl. felénk már ezekkel nehezen boldogulnál, ide kell egy xc és 15-25%-os emelkedőkön hátul rögtön a legnagyobb tányérokat használnád a leggyakrabban. Ha meg mondjuk a Fogarasi havasok közelében laknék, na oda xc is kevés, minimum egy trail fully kéne, felfelé meg gyakran hajtani sem lehet.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Srácok, aki használt hosszú távon a 2.25" és 2.35" (Schwalbe esetén 57mm vs 60mm) gumit is, érdekelne a véleménye. Utóbbi jól láthatóan szélesebb, öblösebb, de tapadásban ad annyit, hogy egy gyorsabb gumi is kiválthassa az agresszívebb keskenyebbet? Pl. ebből a 60mm vajon tapad annyira sárban, mint ebből az 57mm verzió? Tudom, hogy megosztó téma és van aki szerint a két szélességet meg sem lehet különböztetni, engem inkább azok véleménye érdekelne, akik szerint igen .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Ennyiért ha jól gondolom ipari csapágyas tubeless ready karbon kerékszett nem rossz ajánlat, ha valakinek kéne...: [link] . Ha meg nem éri meg, bocsi . A főoldalon megtaláljátok az egész akciót.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #194165 üzenetére
Ja, fel sem tettem volna a kérdést, ha Rocket Ronból lenne 2.35" méret, de nincs, ezért agyalok, hogy következőben valamelyik gyorsabb gumiból vegyek egy szélesebb szettet. Nobbyból van 2.35", de 890g és a mintázata is túl agresszív lett, "eltankosították" teljesen . Sár alatt én amúgy nem arra gondolok, amikor a gumik már vastagon nyomják fel a becsúszókra, hanem ami simán tekerhető, híg sár, de a gyors gumiknak már nincs elég tapadása. Ilyenkor reménykedek, hogy a plusz szélesség és a 0.10 bar-al ( ) kisebb nyomás miatt azok is tapadnak már. A 29er gumijaid amúgy Racing Ray/Ralph szett nem? azok mennyivel rosszabbak tapadásban a Rocket Ronnál?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Melorin #194192 üzenetére
Rámegy szélesebb is, szerintem 2.35"-2.4" max, de 2.25" biztosan. De inkább nézd mm-ben, 57-60mm körüli még jó lesz rá, inkább az a kérdés, hogy belefér-e a vázba, a teleszkópba és az első váltó legkisebb lánckerékre váltva hozzáérne-e a hátsó gumihoz.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dragzo #194236 üzenetére
[link] - Ilyent. Induláskor felrakom, ha hazaérek leveszem, el is felejtem, hogy rajtam van, erdőben és éjszaka is jó. Photochromic 2 lens verziót vettem és a fotochromatikus lencsét használom. Asszem többen is vettek már a topikban.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dragzo #194240 üzenetére
Vannak gagyik is, be lehet fürödni. 10 dolcsi fölött már rendben vannak, nézz szét más márkáknál is ha gondolod. Nekem van pár polarizált 20/20 és Veithdia is, ezek nem bringás márkák, de szintén ajánlottak, nagyon jó a lencséjük. Rockbros, Queshark, Newboler, Phmax, X-tiger, Comaxsun, Coolchange márkákat szokták még dicsérni, mindegyiknek van fotochromatikus bringás szemüvegje.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194497 üzenetére
Na, sikerült?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz itouchfan #194586 üzenetére
"De amiért én igazán kedvelem, az az, hogy jó útvonal ötleteket, köröket lehet ellesni, ötletelni más bringásoktól, lehet látni, hogy mik a legtöbbet használt útvonalak (szóval ismeretlen helyen se feltétlenül visz be a dzsumbulyba ha ott tervezed az utat). Én szeretem, mert inspirál. "
Számomra is ez a legnagyobb előnye, meg az, hogy látom mennyit fejlődik (vagy romlik) a formám . Amúgy meg a haverom stravaja csak úgy eltűnt. Ilyent láttatok már? Tegnap este amikor fel akart lépni, egyszerűen már nem volt meg, mintha törölte volna magát .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194585 üzenetére
Tyű, a Conti ezek szerint műhelypumpával is felrakható, király. A mikrobuborékok valszeg első körön eltűnnek, összerakás után amúgy sem árt menni vele egyet, mert attól áll össze a rendszer.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194593 üzenetére
Nem muszáj, de ha elengedi az összes levegőt, ne ijedj meg, mert általában kell tekerni egyet vele, hogy összeálljon a szett.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194597 üzenetére
Semeddig . Szerintem engedd lejjebb és soha többé ne nyomd fel annyira, mert rizikós. Lesd meg mekkora max ajánlott nyomást ír a Stan's tejen is . Én 2 barra szoktam az elején, ha összeállt a rendszer, max 2.5-re.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #194634 üzenetére
20%-os emelkedőn felfelé, terepen gondolom azért már a súly nagyon számít, a légellenállás egyáltalán nem. A múltkor egy dagonyázás után próbáltam egy 15-20%-os emelkedőt megmászni és rögtön feltűnt, hogy a vastagon sáros kerekek miatt mennyivel nehezebb volt hajtani kifelé . És ezt olyan emelkedőről mondom, amit jól ismerek, a strava szerint 160x másztam meg .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194636 üzenetére
Nekem így lehet jobban is tetszik, sőt, én mindent cserélnék feketére, kulacstartót és pedált is . Valahogy mindíg bírtam a világos vázakat, ha full fekete alkatrészekkel vannak kombinálva.
#194638 bardi: ja, a 29er az nagy lépés 26-ról. A grammánia és az igény a jobb minőségű alkatrészekre inkább haladó szinten kezd előjönni, de ott sem mindenkinél. Egy idő után az ember az apróbb dolgokra is kezd igényes lenni, van aki a súlyra, más a gumikra vagy éppen a fékekre. Van egy haverom, aki ruhákra és sisakra vagyonokat képes költeni, a bringája meg még mindíg egy belépő Kellys Suntour XCM-el (a rozsdát vastagon nyomja ki a becsúszókra) és Acera váltóval. Legutóbb több mint félévig tekert brutálisan daráló tönkrement kerékagyakkal, mert sajnált rá költeni, a bringára abszolút igénytelen. A szerelő XT agyat akart rá rakni Mavic felnikkel, de a srác addig alkudozott vele, amíg sikerült rávenni, hogy a meglévő gagyi felnikbe fűzzön egy legolcsóbb Joytech agyat .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #194650 üzenetére
Nem tudják, valszeg azért, mert Liteskin-ek, brutál vékony az oldalfaluk, könnyű kivágni és lehet, hogy a tej is átszivárog rajtuk. Sőt, azt sem tartom kizártnak, hogy a nyomást sem tartják belső nélkül, de kíváncsi lennék. Érdekes, hogy most a Super Race gumik (régen ez volt a Liteskin) tubeless ready-k, lehet már a vékony oldalfalas gumik is ellenállóbbak.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nők, nőügyek (18+)
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Tudományos Pandémia Klub
- Mesterséges intelligencia topik
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- War Thunder - MMO Combat Game
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest