- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 10T - erre vártunk idén
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (2a) Plus - semmi lényegi plusz
- Jókora telepet kapott a OnePlus 13 is
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ShiTmano
aktív tag
válasz buci30 #87909 üzenetére
Teljesen leeresztve nem használnám, ha nem muszáj, mert így a döccenőknél lehet, hogy sérül. Próbálj meg te egy kicsit belefújni (mondjuk 4-5 bart), már az is jobb neki mint a semmi, és utána minél hamarabb vidd el felfújatni.
Most látom csak, pécsi vagy. Biztos van ott egy fórumtárs akinek van telópumpája, vagy egy szerviz, nem kicsi város az.
Pécsiek jelentkezzetek!geotigi: megelőztél
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz buci30 #87918 üzenetére
Gondolom használattól függ. Én kb. másfél éve fújtam amikor megvettem, aztán pár hete amikor karbantartottam (és ezért leeresztettem) akkor megint. De én nagyon keveset megyek és akkor sem gyepálom a vasat. Egy jó állapotban levő teló nem igazán engedi el a levegőt, de azért nem árt egy ilyen pumpa, mert lehet, hogy hízol/fogysz vagy egy idő után változnak az igényeid és túl keménynek/puhának találod akkor könnyen utánamehetsz a nyomásnak.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz buci30 #87929 üzenetére
Ránézésre az a pöcök olyan mint az autószelep belseje.Schrader(auto) valve
Tudnál közeli képet csinálni a belsejéről? Vagy le kéne csavarni azt a recézett rögzítőt(?) és megnézni, hogy mi van alatta, mert gyanús, hogy valami autószelepféle. Vagy lehet, hogy arra a recézett valamire rá lehet fogatni a kerékpumpa csatlakozóját.
Szerk: igen, autószelep az csak a külső csatlakozása furi.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
-
ShiTmano
aktív tag
válasz buci30 #87944 üzenetére
Lehet, hogy akkor a dugattyú mellett ereszt. Azért egy szelepbelső cserét megpróbálnék, hátha. Amúgy ha van barkácsvénád meg szerszámod akkor szét is szedheted (az enyémet pl. magam szerelem), és ha rendellenességet látsz(pl repedt gumitömítés) akkor tudod mi a baj. Itt -ha lehet éppen kapni- 10euro a felújító szett, de aztán lehet, hogy itthon a Malinál is érdemes rákérdezni, mert ők a magyarországi Cannondale kereskedők. Lehet, hogy be tudják szerezni. Mindenesetre én nem hagynám így/dobnám csak úgy ki. Ha nincs elrepedve/elkopva fém alkatrész, akkor szinte biztosan javítható.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz buci30 #87957 üzenetére
"Nekem ugye középen van teleszkóp míg láttam másnál olyat hogy a villa kettő szélső része a teleszkóp és a közepe fix."
Ez a hagyományos. A telós bringák 99,999999999999999%-ban ilyen van, a tiéd az különleges. Van az országban szerintem max. 10db. De mivel a vázad ehhez van tervezve, én nem cserélném a helyedben. Nem is biztos, hogy bele lehet tenni mást, méretek, csapágyazás miatt.Ja és nem elavult az alu váz. A többség még azt hajt. A karbon az drága és nyersz vele kb fél kilót.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz zoli03 #88224 üzenetére
#88185-ben írta.
Amúgy ha nem lenne jobb a tárcsafék mint a v, akkor miért tér át mindenki arra. Ha v-fékkel bármikor fejre lehetne állni, akkor mindenki maradt volna annál. Volt több v-fékem is nem gagyik (pl. Avid FR-SD5 combo tristop fékpofával) volt több tárcsafékem is (Avid Juicy, Elixir-R, BB7, most XT785 van) a v kanyarban sincs a tárcsához képest, aki mást mond az hazudik. Eleve amit mondasz az legfeljebb tiszta időben, mérsékelt meleg esetén, szennyezetlen felni fékpofa esetén és első fékezésnél igaz. Nedves-sáros időben vége, hosszabb lejtőzésnél vége főleg melegben és ha nem 40kilós valaki vége.
Konkrétan hosszú lejtőn mentem lefelé, nyáron úgy, hogy a gyerek is mögöttem ült kb 130kilók voltunk bringával együtt. A lejtő közepétől elkezdett puhulni, olvadni a fékpofa egyre rugalmasabb lett, már úgy húztam azt hittem elszakad a bowden. Végül épségben leértünk, de ha hosszabb lett volna a lejtő lehet, hogy elszállunk. Ennek hatására vettem rá két hétre a Juicy5-öst, lementem ugyanott 1ujjal húztam és egyenletes tempóval biztonságban leértem. Na azzal tényleg bármikor, bármilyen időjárási körülmények között fejre lehet állni."Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz belaazallat #88226 üzenetére
Gyerekkel a hátad mögött is ezt mondanád? Vele is 60-al mennél a lejtőn? Ha nem fékeztem volna folyamatosan akkor pár másodperc alatt annyival mentem volna. Ez Buda nem az Alföld, 15-20%-os lejtők alapok.
Gondolom esőben is bármikor fejreállsz. Srácok mindenki cserélje le azonnal a hidrós tárcsafékjét Tectro Rx3 mini v-fék-re, mert annál jobb nincs! Bullshit!
Szóljál a Redbull Rampageseknek is, hogy hülyék, Tektro kell nekik!
Semmilyen terep versenyen nem használnak v-féket vajon miért?[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz belaazallat #88250 üzenetére
"Fékezni tudni kell!"
1. Akkor még egyszer megkérdezem, gyerekkel (7éves kislány)a hátam mögött, meredek lejtőn mégis, hogy a fenébe fékezhettem volna másképp???? Engedjem 50-ig, kockáztassam az életét mikor már 15-nél sikongat? Ha egyedül vagyok nyilván nem így fékeztem volna (meg a súly is kisebb lett volna). Komolyan kérdezem, ha már kioktatsz.
2. Érdekes, tárcsafékkel bárhogy fékezek megállok, nem kell trükközni nehogy elmelegítsem a pofákat.
3. Volt már tárcsafékes bringád?[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
Szép! Most már lassan minden héten van egy ilyen.
Scarponi nem volt ilyen szerencsés.[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz jjeahh #88325 üzenetére
Elöl nekem is 29-es van, de nem érzek semmiféle remegést. Nem lehet, hogy szorul a becsúszód a lábban? A lányom régi bicójában el volt görbülve kicsit a becsúszó, na az remegett kicsit. Mondjuk picit akadozott is.
Könnyen, egyenletesen mozog?
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
-
ShiTmano
aktív tag
Valaki pár hónapja berakott egy képet egy Aliexpresses pedálról ami szétment neki. Meg tudná mondani, hogy melyik volt? Fontos lenne.
Valami színes (talán piros) ultrakönnyű CNCzett volt.Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Hasaggymeg #88400 üzenetére
"minden bmw-s egy elvetemült állat"
Strezi, "te elvetemült állat"Ja nem válasz akart lenni
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
Még egyszer megkérdezem, hátha.
Valaki pár hónapja berakott egy képet egy Aliexpresses vagy Ebayes pedálról ami szétment neki. Meg tudná mondani, hogy melyik volt? Fontos lenne.
Valami színes (talán piros) ultrakönnyű CNCzett volt.Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Hasaggymeg #88479 üzenetére
Lehet, hogy százból, vagy lehet trialboj akkora darab mint Jorus 51-es kar 105kg 16év body [link] és ugyanúgy DH-zik a bringájával.
(#88480) geotigris9: Jobban megnézve a képeket nekem úgy tűnik a kérdéses ponton túlságosan el van vékonyítva az anyag.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Hasaggymeg #88484 üzenetére
Lehet, de gondolom a combja sem 30-as. Meg azóta lehet még nagyobb darab lett.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
-
ShiTmano
aktív tag
válasz jjeahh #88599 üzenetére
Van egy olyan sanda gyanúm, hogy azért bringázol mindig sárban mert akkor nem járnak a medvék.
Vagy csúszik a talpuk.(#88618) jjeahh: Ez esetleg?
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz belaazallat #88738 üzenetére
Nem mondtam, hogy te írtad.
#88215 Zoli03: Idézem: "Egy normális, alap V-fék is simán blokkolja mind az első, mind a hátsó kereket. Ennél hogy kellhet nagyobb fékerő?"
Nem blokkolt egyik kerék itt sem. (Tudom biztos az a baj, hogy nem tanult meg fékezni ő sem). És itt is látszik, hogy de igen kell a nagyobb fékerő. Technikailag lehetetlen, hogy ugyanazt tudja a v. A v-nek azért meg vannak a korlátai. Egy tárcsával sima ügy lett volna, szinte biztos.
De akkor legyen.
#88226 Belaazallat: "Tectro Rx3 mini v-fék, XTR fékpofákkal ott állok meg ahol akarok, akkor állok fejre amikor akarok."
Ott állok meg ahol akarok-ot azért megnézném. Az akkor állok fejre amikor akarok-ot meg ha outid van akkor elhiszem, mert az outinak olyan rövid a tengelytávja, hogy az első kerék nem előtted van, hanem alattad, és olyan előredőlt testtartásban mész, hogy gyakorlatilag fékerő nélkül is fejre lehet állni. (Az outis videókon látszik, hogy gyakorlatilag a legkisebb akadálynál azonnal előrebukfenc van). Viszont amikor vitáztunk akkor montiról volt szó, mert a srácnak az van. Abból indult ki ugyanis a beszélgetés.
De itt be is fejezném, egymást úgy sem tudjuk meggyőzni szerintem. Mindkettőnknek más a tapasztalata.
Ezután sem fogom ajánlani a v-féket, mikor már minimális a tárcsa felára. (Montin persze). A v-t meghagynám trekkingeknek."Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Hasaggymeg #88761 üzenetére
Ez akkor lenne igaz ha ugyanolyan betéttel, ugyanolyan nyomáson működne a két rendszer.
1. De, ha a felniféknél ugyanazt a nyomást használnák mint a tárcsánál, akkor kb 1tized másodperc alatt alufólia lenne a felniből.
2. És ha ugyanolyan betétet használnának, akkor fémes betét néhány fékezés alatt ledarálná az alufelnit.Ezek miatt sokkal hatékonyabb a tárcsafék.
Montiversenyen nem használnak felniféket. Az országúti versenyzők meg amúgy nem nagyon fékeznek, kanyarban bedöntenek, mint a Moto GP-ben. Amúgy nemsokára már ott is csak tárcsafékesek lesznek.
Bélával amúgy egyetértek abban, hogy a fékbetét minősége kritikus a hatékonyságot illetően. Ha mindenáron v-fékhez ragaszkodik valaki, vegye meg a legjobb betétet hozzá.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Hasaggymeg #88770 üzenetére
Jah, csak ahol akkor lejöttek 30-al, most 60-al.
Az akkori első helyezett, most 20percet kapna az utolsótól.
Persze ez nem csak a fékek fejlődésének köszönhető.Csak azért nem használták, mert nem volt.
De amúgy értem a kacsintós célzást, béna vagyok, nem tudok fékezni, jobb ha hallgatok.Még jó, hogy a tárcsánál nem kell magyarázni, hogy így kell fékezni, meg úgy kell pihentetni, hanem behúzod azt fog. Szerintem kezdőknél ez eléggé fontos.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz belaazallat #88778 üzenetére
"Terepen, sárban a csúszós talajon meg még jobban számít a fékezés technika."
Ez most, hogy jön ide? A v-fékkel ugyanúgy kell figyelni sáros talajon. Ennek semmi köze a fék típusához.
"Hatékony fékezéskor főleg első féket húzod. Motornál se véletlenül van elől két tárcsa."
Pont te írod a "sárban, csúszós talajon". Fékeztél már csúszós talajon főleg első fékkel? Vicc.
Ha kimegy az eleje utána 99% esés. Sárban, csúszós talajon alap, hogy mindkét féket használjuk, de az elsőt csak óvatosan. Motorral jellemzően pont nem sárban szoktak menni. Elől két tárcsa azért van, mert a dinamikus átterhelődés miatt az első kerék fékezéskor sokkal jobban tapad és száraz úton szinte az egész fékhatás ott érvényesül. (De biztos vagyok benne, hogy ezt te is tudod). Idézet egy cikkből: "a kerekek fékezhetősége tapadásuktól függ, az pedig a gumi minősége mellett, az adott keréken ébredő függőleges nyomóerőtől. Ez fékezéskor, a dinamikus átterhelődés miatt, az első tengelyen nő, a hátsón pedig csökken. Emiatt a a hátsó tengelyen csökkenteni kell a fékerőt, az elsőn pedig növelni."
Síkos úton viszont könnyen eldobod a pi**ába a vasat, ha rárántod az elsőt.Szerintem kezdünk elmenni rossz irányba. Olyan érvek jönnek fel amiről szó sem volt korábban. Most már nagyon elbeszélünk egymás mellett. Szerintem hagyjuk. Peace.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz belaazallat #88781 üzenetére
"Az alábbi bringával slik gumival 1 nappal egy kiadós eső után bementem egy 3km-t egy montis útvonalra, volt meredek lejtő, kanyarral az alján, voltak fagyökerek. Nem én estem el, hanem a mögöttem jövő montis."
Mert te rutinos vagy. Akik viszont tanácsot kérnek azok általában kezdők/újrakezdők. Lehet, hogy ilyen volt a mögötted jövő montis is.
"Mellesleg ha szoktál Balaton környékén tekerni összefuthatunk egyszer, én évente egyszer kerülöm a Balcsit, idén is megyek."
Köszönöm az invitálást, talán pár év múlva. Időm kb nulla. (Munka, építkezés stb). Bringázásom kimerül a melóbajárásban és néha egy kis budai hegyi tekergésben. Szóval se időm se kondícióm nem lenne hozzá. Azonkívül mondjuk te jönnél a villám fitnesseddel, én meg a hátul fatkerekű monsteremmel. Szerintem 9km/h átlagot talán tudnánk menni.
Jah, és gratula a kislányodhoz! Nekem is az van.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
Má' megint. Biciklis vs. autó. Mostanában rájár a rúd a világsztárokra. Kritikus állapotban
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
Kérdés: A Sram centerline teljesen kompatibilis a sima 6csavarossal?
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
Biztos velem van a baj, elég sokat kérdeztem már a topikban, de nagyon ritkán kaptam választ.
(#88989) Hasaggymeg: Ez hasznos info. A tiédben úgy tudom még nem kerámia a dugattyú. Fekete vagy fehér színű?
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
-
ShiTmano
aktív tag
válasz szjoci #88999 üzenetére
Van jobb is. Az étkezési zselatint átnevezték (nem viccelek, keress rá) "paleo kollagén peptid"re. Hijnye azannyát! A takarítónő meg hovatovább létesítmény higiéniai menedzser lesz. Van baj.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Hasaggymeg #89002 üzenetére
Akkor az még nem kerámiás, asszem az fehér. Slx-től felfelé viszont biztos kerámiás. Mondjuk az enyém még új (XT), de ha majd szorul kipróbálom a módszered, talán kerámiásra is jó.
Igen, a kerámiás az fehér.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Pttypang #89011 üzenetére
Milyened van most? Én is pedált vadászok ésszerű árban. Alis kikönnyítetteket néztem, de Trialboj esetéből tanulva inkább lemondtam róla. Szentre nincs lóvém, meg nem is iparis. Viszont Szent másolatok vannak Alin olcsóbban. Nem tudom milyen minőségi szintet képvisel, de azok már nincsenek agyonkönnyítve.
(#89012) zack: Keményen tuningolsz! Lassan meg lesz a Scarp váz nélkül.
Aztán már csak egy váz kell.
Meg villanymotor meg akku.[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Tothgera30 #89015 üzenetére
Köszi. Hasonló pedálom van, nem iparis és állandóan kilazul a kónusz. Nem tudom összekontrázni az anyákat, mert nem lehet hozzáférni. Most is lötyög.
(#89016) vtomi2: Nekem ilyenem van csak bőrönd nélkül. 2akksival, töltővel volt 3000Ft körül. Kormánytartót külön vettem hozzá potom áron. Világít mint a barom, és zoomos. Ha akarod akkor terít, ha nem akkor szúrófényt ad. Kb. már 5 ilyen van a családban.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
Ilyet vettem a Monsterre, meg szereztem egy vastag szilikon markolatot. Azóta nem zsibbad a kezem. Régebben 5perc után már alig éreztem a tenyerem. Egyenes kormány fakíroknak való.
szerk: Mondjuk fitnessre lehet inkább kost kellene installálni.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz CaNNa3IS #89139 üzenetére
Pont az egyenes kormány fordítja ki a csuklót.
Tedd magad mellé a kezed, a tenyereid egymás felé néznek. Most emeld fel vállmagasságba, de közben ne forgasd erőből semerre a csuklód, csak tartsd lazán. Na ez az anatómiailag természetes kéztartás.
Van akit nem zavar az egyenes, vagy hozzászokott, de a hátrahajló mindenképpen kényelmesebb.(#89140) Apollo_21: Egyenes kormánnyal zsibbadt a kezem (és sokan másoknak is), ezzel nem. A könyököm vagy 20 centivel az oldalam előtt van, nem igazán tudom az oldalamba nyomni. Mivel a tanyabájkokon hasonlók vannak évtizedek óta, ezek mondvacsinált problémák. Az egyenes kormány 20-30éve jött be a montain bikeokkal azelőtt nem létezett (max elvétve). Ha száz évig jó volt a tanyabájk kormány meg a kos, annyira rossz azért nem lehet.
Amúgy ezt már többször kitárgyaltuk nem kívánok megint magyarázkodni meg vitalavinát elindítani.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Gravity1234 #89202 üzenetére
Nem szeretnélek elbizonytalanítani, de ezt is tudnám ajánlani. Ugyan MTB de jó fejlesztési alap, és keskeny gumival kb ugyanúgy megy mint egy cross. Persze alap cucokkal, de a kúpos fejcső miatt később egy komolyabb villát is tehetsz bele. Alapban tárcsafékes, később - igény szerint- az is fejleszthető. Kétféle színben, négyféle méretben, és még jól is néz ki szerintem. 130ezer+száll ktg. A száll. ktg. EU-n belül úgy látom 29euro. Tehát kb. 140e-ből itt van.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz deny330 #89540 üzenetére
Erről a konkrét típusról (BR-M775) túl sok jót nem olvasni. Széria hibás volt, folyatta az olajat.... rá a betétre/tárcsára! Itt is többen írják. Az utána következő M785-öst viszont a legjobb fékként jellemzik.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz deny330 #89560 üzenetére
Mindenképpen. Az M675-ös tudtommal csak annyiban különbözik az XT-től (M785, ilyen van nekem is), hogy nincs rajta Free Stroke fogáspontállító. Ugyanúgy kerámia dugattyús pl. Az újabb M7000-es szériát nem ismerem, de az XT testvérét (M8000) szídják a testbikeon (pl. mindjárt az első hsz.), a vándorló nyomáspont miatt. Az M675-ösben biztosan nem fogsz csalódni.
De amúgy biztos van itt valakinek SLX, majd mond rá valamit.Itt vannak vélemények róla, érdemes elolvasni.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz nismoka #89562 üzenetére
Akkor szerencséd van. A net tele van vele, még a Bikemag is írta, meg asszem Tóthgera is. De a linkelt Testbike hsz-ek is erről szólnak, így nem merem feltétlenül ajánlani neki. De lehet, hogy azóta kijavították.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
Melyik van neked? Még az M7000-esen is csak fékkar távolság állítót látok. Nincs rajta fogáspont állító.
Vagy fékút állító?
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz nismoka #89567 üzenetére
Ok, elhiszem, de én nem mertem azt venni, mert a Bikemagon azt írták, -többször is- hogy a régi (M785) jobban tetszett nekik, így az lett. (Egy régebbi hsz-omban megtalálod a hivatkozásokat).
Lehet, hogy már kijavították a nyomáspont vándorlást.De itt is írják amúgy. Mindjárt az első két hsz.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Hasaggymeg #89574 üzenetére
Ízlés kérdése. Valaki azt szereti ha hosszabb úton mozog a fékkar, valaki azt ha szinte azonnal fog. Ezt lehet ezzel állítani. Gyakorlatilag a fékkar útjának hossza. Míg mondjuk az SLX-nél ez fix 2cm, az XT-nél lehet 0,5centitől 2,5 centiig állítani. Nem mért értékek, csak úgy mondtam valamit. Szerintem átlag embernek nem olyan fontos, talán versenyzőknek többet számít.
(#89575) nismoka: Én meg az elején össze-vissza tekergettem, mert nem tudtam, hogy mi az, aztán úgy hagytam. Azt sem tudom, hogy volt gyárilag, de jó így.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
Nekem a Cubeomon pont ez a rendszer volt! Elöl SLX 675 2x10-es (24-38), hátul meg 12-36fogú kilences Shimano HG400 sor. Sram X9 hátsó váltóval, X5 triggerrel, Sram PC 951-es lánccal tökéletesen működött.
Azóta az egészet átraktam a fat bikeomba a hajtómű kivételével, ami Sram GX 1000lett, szintén 2x10-es, és így is faxa. 9-es rendszer eléggé szabványos, a tízessel már lehetnek gondok (Pl. Dyna sys.)
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Tothgera30 #89627 üzenetére
"A három nullás M széria lehúzását nem értem, testbike se mindenható, hogy bibliaként abból okuljon az ember, és vakon higgyen."
Ez kicsit kioktatóan hangzott.
Emlékezz vissza! Néhány hónapja beszéltünk erről. A Bikemagról (nem testbikeról!) linkeltem több cikket is ahol az újságírók is rosszabbnak írták a 8000-est. Akkor 6030D írta, hogy vándorol a nyomáspont. A Testbike ezeket csak megerősíti. Ha ennyi helyen írják akkor csak van benne valami, de akkor ezek szerint benned kell vakon hinni."Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Elemlámpa, zseblámpa
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- BestBuy topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Villanyszerelés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- DJI Mini 2 Fly More Combo FMC drón szett 3 akkuval - újszerű állapotban
- DJI AVATA Pro-View Combo - ÚJ - drón (DJI goggles 2) +Motion Controller 2 - 1 év garancia (AV1)
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett + Freewell Mega 16 Filter Pack (46)
- Biliárdasztal / étkezőasztal - Garlando Miami 7' Wenge
- DJI Air 2s FMC (Fly More Combo) drón - 5,4k video, 1" SONY CMOS - 3 akku (2S2)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest