- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Yettel topik
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
HollyBoni
veterán
válasz
Ringman #207796 üzenetére
Kb. semmit nem fogsz észrevenni. Tized mm-ről van itt szó... Én is használtam 12-es láncot 11-es rendszeren.
Ez kicsit más, de a munkábajárós országútin 1x10-es szett van 10-es lánccal, és egy 6 (igen, hat) sebis 80-as évekből származó lánctányérral...Ha nem mondanám hogy 6 sebis a lánctányér, észre sem vennéd.
A Wolftooth pl. az 1x NW lánctányéroknál 10-es láncot ajánl 9-es rendszereknél is. Szóval ésszerű keretek között lehet mixelni nyugodtan.
Ezt a jobban kopás, gyengébb stb. dolgot már 8 sebiről 9-re váltásnál elkezdték mondani az emberek, gyakorlatban szintén nem sok mindent fogsz belőle észrevenni.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Ringman #207804 üzenetére
Bár nem nekem írtad, de engem érdekel ez nagyon, mert a t*k*m tele a 3-as váltórendszerrel. Hiába vettem zsírúj Cube Nature bringát, normálisan kínkeservesen lehet beállítani.
Érdemes 2x-re átállni? Van fizikai akadálya a kerékpár kialakításából fakadóan, mármint, hogy 3x10-re tervezték? Gondolok itt leginkább arra, hogy a 10-es fogaskeréksor helyére befér-e a 11-es, illetve annak a középvonala hogyan fut a lánctányérokkal. Ugye cserélni kéne a váltó/fékkart, hajtókart, láncot, fogaskeréksort. Sőt, úgy látom, van 2x12 rendszer is, a Shimano XT 2X12 lenne a cél.
Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
itouchfan
senior tag
válasz
Ringman #207929 üzenetére
Ja, ez mondjuk jogos, nem figyeltem most. Bár ezen: [link] gondolkozom még régóta (vagy a Racing 6-on), és ez is csak 19 mm és gravel felninek is ajánlják.
jjeahh: köszi!
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
vhunor
őstag
válasz
Ringman #208006 üzenetére
Az esetek túlnyomó többségében a kényelmetlennek érzett nyereg nem a nyergen múlik, hanem a beállításon. A legjobban elköltött 30k forint ha az ember elmegy egy profi bike fitre. Évekig tartó nyavalyákat lehet megelőzni vele.
Én az évek alatt végül az SMP Drakonnál kötöttem ki.
[ Szerkesztve ]
-
-
vhunor
őstag
válasz
Ringman #208024 üzenetére
Esetleg ez a Hunt nem játszik? Ismerős gravelre rakta fel pár hete és nagyon odavan tőle.
HUNT 34 Aero Wide Disc Wheelset – Hunt Bike Wheels EU
Hasaggymeg: a geon rengeteg múlik. Elég nagy a nyereg-kormány drop, vízszintes a kormányszár, és az integrált kormány is nyújt rajta valamennyit, szóval nem átlagos 54-es bringa.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz
Ringman #208088 üzenetére
Az a Rosebike-os kulcs tényleg jó ha épp elérhető, nekem is az van és majdnem mindent meg tudok húzni vele a karbon bringán. Ehhez még Praktikerben (vagy Aldi, Lidl ha épp van) vettem 20-200 Nm kulcsot, és így tényleg minden tartományt le tudok fedni, bringától az autó kerekéig.
Itthonra bőven jók ezek és minden kulcs kalibrálható ha akarod, úgy pontos is lesz. -
ZolkoW
őstag
válasz
Ringman #208151 üzenetére
lehet, hogy mások mást tapasztaltak, nekem az alu lánctányércsavarokkal csak bajom volt eddig, hiába zsíroztam újan, összegyógyultak annyira, hogy le kellett fúrnom többet. A kulcsnyílásuk nem bírja az erőltetést olyankor, akár imbuszos, akár torx.. :(
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Ringman #208167 üzenetére
Nem a Tufo az a márka, akiknek a tubeless gumijaik levegő nélkül futnak és csak akkor kell beleönteni a tejet, amikor defektet kapsz? Tudom, hogy a Tufo sealanttal valami gebasz van, de elfelejtettem mi és mivel lusta voltam kinyomozni, inkább elkerültem a márkát
. Pedig állítólag nagyon jók a gumik.
Ha már gumi, valakinek Chaoyang külsőkkel van tapasztalata?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz
Ringman #208178 üzenetére
Mentem már montival én is hasonló helyen, pont az ilyen tapadós sarat utálom, hát még ősszel amikor a falevelek miatt szinte rögtön ilyen lesz. Nekem le is szedte a láncvillán belül az alapozóig a festéket pár ilyen eset után. Bár sajnos nekem a Merida monti és a cube cross race is matt fekete festésű amin nincs lakk. Lehet lakkozott festés jobban bírná.
Amúgy milyen kerékszettet vettél végül? Jövőre valószínűleg nekem is esedékes lesz. Ugye nekem is a gyári kónuszos cube kerék van most, amíg nem rág be, addig használom. Utána kéne valami csak a cyclocrosson már jobban számítana a súly, mint montin, de nem akarnám a fél bicó árát kerékszettre költeni
.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #208155 üzenetére
A régi soron lesz hézagoló amit feltehetsz legbelül a küllők mellé, hogy kiadja a 11 sebességes kazettatest szélességét a tízes sor. Váltót beállítani majd sem gondolom különösen nehéznek.
Nutra... itt bikeINN DPDvel az ígért 3-4 helyett 10 nap alatt jött.
Már ki sem bírtam várni, vettem máshonnan. (kormánycsapágy)
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz
Ringman #208236 üzenetére
Sulycsokkentes, de nem 50g. Az en alu rud+stucni kombomhoz kepest nem keves 150g. Elvileg stabilabb lesz tole a kormanyzas. Review -ekben is dicsertek a viselkedeset.
A kerdes, hogy megeri e... Nem valoszinu, mondjuk jol nez ki(ez relativ), de 120k -ert tenyleg elmebeteg. Azt akkor inkabb mar elrakom, es tenyleg veszek karbon felniket, meg jofele agyat, es Runner megepiti nekem.De egy konnyu kormanyt akkor is beszerzek az alu helyett.
Ez a szeles kormany, rovid stucni pont az uj, extrem geok miatt jott be. Ha megnezed, mar az XC montik is rovidebb stucnival jonnek, es boven 700mm folotti kormanyhosszusaggal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #208262 üzenetére
Nem,minimum így...és akkor hülye kutyából is eggyel kevesebb lesz utána (lásd a lassítást).
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #208398 üzenetére
A gyártók meglehetősen konzervatívak az ajánlások tekintetében...amelyben üzleti megfontolások is lehetnek, természetesen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz
Ringman #208499 üzenetére
az oké, hogy a bandázs alatt fut a bovdenház, de ha a két bovdenház között nincs nagyon nagy eltérés a hosszában, nem biztos, hogy azt is fel kell cserélni.
vagy elég a hosszabbikat rövidíteni, és csak a másikat, amelyik nem elég hosszú, azt cserélni. (talán érthetően fogalmaztam)
azt hiszem, kicsit én is belekeveredtem
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
flash-
veterán
válasz
Ringman #208473 üzenetére
Rendben köszönöm a segítséget és Dark Archonnak is, meg mindenkinek, most elég sokat kellemetlenkedtem itt a topicban a napokban:)
2016-os speci allez sport,selle italia slr nyereggel!!
de kb 3000kmert használták, szerintem 175 ezerért jóár kb csak be van járatva,oké ez még talán nem a mostani Sora hanem a 3500 vagy 3550 (vm ilyesmi) ahogy utána néztem, azon szegecses a hajtókar, de ugyanúgy hollowtech 2.
Kicsi újabb, ugyancsak sorás országútik 200 ért mennek de azokkal meg kitudja mennyit mentek 🤔
Talán azért nem adták még el mert fehér..
Volt egy fekete egy hete kiskőrösőn azt azonnal eladták, pedig az leharcolt volt valamennyire..[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
MPowerPH
félisten
válasz
Ringman #208796 üzenetére
En nem mernek vele durvulni.
Egy gyors ereszkedes kozben eltorik, akkor megnezheted magad.
Kinai karbon vazak is jol neznek ki, koppintott, modern geoval negyed aron, de tornek, mint a ropi.
110-140EUR korul mar kapsz olyan karbon kormanyt, amiben megbizhatsz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Ringman #208814 üzenetére
Hogyan tudsz tovább menni defekt esetén? Valami foltot raksz rá? Nekem úgy tűnik, hogy pótbelső helyett egy teljes pótgumit kell magaddal hurcolnod
. Azt elhiszem, hogy puhább és gondolom alacsonyabb nyomással is használhatod, de egy szintén könnyű-vékony tubelesshez képest kíváncsi lennék mennyi előnye van ebben.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
zsocy
őstag
válasz
Ringman #208854 üzenetére
LG, azaz Lucky Goldstar. Hát, messziről jöttek az OLED-ekig, az biztos
Kínából meg szerintem is lehet nyugodtan egyszerűbb dolgokat venni, lánckerék és társai, de mindenkinek máshol van az ingerküszöbe. Nekem eddig az egész 1x-esítés nem került 30 ezerbe (a felébe sem kb), amiket meg ti néztek ott csak a hátsó sor 22 ezer. Persze biztos jobb is, ezt nem vitatom.