Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Macrodroid
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Because
őstag
válasz imyourfriend #34569 üzenetére
ilyenkor megkérdezem magyar fórumon vagyunk-é? mert az alkartámasz az alkartámasz, ahogy nem push up, vagy pull up-ról beszélünk ha fekvőt vagy húzódzkodást említünk
-
TayRol
veterán
válasz imyourfriend #34838 üzenetére
Lassan meg kellene rendelnem a cipő + pedál kombómat.
-
TayRol
veterán
válasz imyourfriend #34841 üzenetére
Akkor holnap este rápillantok az oldalra.
-
szjoci
őstag
válasz imyourfriend #34841 üzenetére
Még mindig van egy levélben küldött 10%-os kuponom a rosebikes-ra, ha kellene valakinek.
-
hegyimorc
senior tag
válasz imyourfriend #34841 üzenetére
Érdemes megnézni más német vagy angol webáruházat is, mert tapasztalataim szerint az állítólagos kedvezmények ellenére sem a rose a legjobb választás.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
HollyBoni
veterán
válasz imyourfriend #34861 üzenetére
Kint állt évekig udvaron, ingyen kaptam ismerőstől... Csak ugye itt mindenki naggggyyyyon okos (tisztelet a kivételnek).
Miért is írtam ide, gondoltam hogy ez fog menni...
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz imyourfriend #34863 üzenetére
Nem felesleges vele foglalkozni, semmi nincs rajta elkopva. Futárnak fogok beállni, és kell egy budget bringa, ahhoz lesz felhasználva.
De légyszíves nézd meg mi volt EREDETILEG a kérdés, nem kérem a szakértelmedet, főleg azok után amiket ide írogatni szoktál (bár ennek a hozzászólásodnak sem volt sok értelme).
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz imyourfriend #34870 üzenetére
Tavaszi/őszi klasszikus. Nekem Eplényig is kihívás eljutni. Itt a medencében meg az év 360 napján fúj valahonnan a szél ami még rátesz egy lapáttal.
-
fpeter07
veterán
válasz imyourfriend #34881 üzenetére
Nyáron nem gond a szél, de például télen nagyon tud fagyasztani. Szerencsére a város eléggé lefogja, ott még viszonylag nem túl átfagyva is lehet menni bringázni.
-
fpeter07
veterán
válasz imyourfriend #35104 üzenetére
Traktornyom nekem is kijárt. Igaz én nem főúton mentem.
-
TripleB
senior tag
válasz imyourfriend #35107 üzenetére
Direkt XTR-t keresett, olvass vissza.
Én meg XT veszek és nem itthon,pont.
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
Xantomas
őstag
válasz imyourfriend #35107 üzenetére
A KMC-vel eddig mindig megjártam, de a Connex láncok nekem is a szívem csücskei. Mind kinézetre, mind tartósságra, felületkezelésre.
Egy a hibájuk: Tartósabb a 908as lánc, mint az 51es Deore sor, vagy a 61-es SLX, és nem vele együtt kopik, hanem kegyetlenül szét gyilkolja, mikor a sor elkezd kopni. Konkrétan, elkeni a fogak peremét, mint a vajat.A Connex láncok, viszont azonos kategóriás Sram sorokkal kimennek a világból is.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
lsebestyen
addikt
válasz imyourfriend #35137 üzenetére
Shimano 105-ös sorhoz kellene.
-
lsebestyen
addikt
válasz imyourfriend #35141 üzenetére
Ő lenne az.
-
lsebestyen
addikt
válasz imyourfriend #35154 üzenetére
Ok, köszi!
-
rétisün
veterán
válasz imyourfriend #35268 üzenetére
eddig nekem minden kulacstartómhoz imbuszcsavart adtak, torxot még nem láttam.....
hézagoló alatt mit értesz pontosan: milyen vastag, meg úgy egyáltalán, minek? a 10-es kazettához ha jól emlékszem van gyárilag egy hézagológyűrű, talán van is valahol nekem elfekvőben. amúgy mintha ebike-on láttam volna.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
D.Orion
veterán
válasz imyourfriend #35268 üzenetére
Ha tényleg torx, akkor csavarboltban bármikor tudsz venni inbusz-t helyette.[ Szerkesztve ]
-
tome0001
senior tag
válasz imyourfriend #35596 üzenetére
idén is megcsináltam 9óra 25perc alatt (össztelóssal) úgy hogy nem szokatlan a 200 feletti táv szerencsére. Köszi a tippeket, de ha tudtok ilyen edzéstervekkel foglalkozó weblapot, azt is szívesen veszem.
Köszi -
lsebestyen
addikt
válasz imyourfriend #35717 üzenetére
Csak azért emeltem ki h shimano, mert elvileg a sram láncot tönkre vágja. De akkor ezek szerint jó lesz.
Btw rákeresni a cappy szóra itt a topikban még mindig nagy örömmel tölt el[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #35704 üzenetére
Ugyan olyan agyak vannak bennük mint a campagnolo gyári kerekekben.
Az olcsóbbak iparisok, meg a legdrágábbak közt van egy kettő aminek az elsője iparis a campánál de azokba kerámia az ipari csapágy, asszem a bora ultra ilyen.
Itt van az egész dokumentum:
TECH_MANUAL_2012_FULCRUM_ROAD_ENG
Ferde hatásvonalú csapágyazásúak: zero, racing 1, racing 3, racing light xlr, red wind xlr, racing speed xlr, racing speed, red wind xlr cx,
Iparis: racing 5, racing 7, red wind, racing 5 cx, racing 7 cx[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #35722 üzenetére
Racing 3 at használtam rövid távon. Az egész jó kis kerék, baromi merev volt a hátulja, nem tapasztaltam addig még ilyet. Drágábban venni szerintem nem is éri meg, alig könnyebbek, a hátsó küllő perem szélessége pedig keskenyebb a zeronak például, a küllőket pedig szerintem nincs értelme aluból gyártani, fárad, jobban ráz a kerék, és nagyobb a légellenállása. De idegesített a kerék hangja. Furcsa tompa akusztikával szól a felni, vagy szélzaj, volt olyan oldalszelem amikor fura fütyülő hangja volt, nem tudtam mire vélni. Shimano gyári kerekemnek semmi hangja.
Meg ha nagyon precízen akarja az ember beállítani, akkor meg fog hülyülni, mert idővel mindig elállítódik a csapágyhézag és lógni fog az agy és nem tudod a finom állítóval beljebb tekerni, mert úgy megszorul hogy csak szétütni lehet... Egyik ismerősnek annyira fel lazult a zero hátsó kereke, hogy az eleve kotyogó dobbal karöltve feldarálta a kalapácsokat feszítő rugót Mert az meg annyira kiáll, nem ül be a helyére hogy bele tudott érni az agypalást...
Pedig már kitaláltam elő terhelést is a beállításhoz, csendben elárulom gumikalapács oldalról a tengelynek izomból valameddig segít, de ezek után is képes volt elállítódni 2 ezer km után mind a két kerék..
Egyébként meg amikor jól beállítod, és még nem lazult szét, akkor a legszebben futó agyak ezek, és a gyorszár is csak csekély mértékben befolyásolja a csapágy hézagot, persze azt is bele lehet kalkulálni mint az egyszerű kónuszos agyaknál, csak a lazulás miatt végül cseszheted az egészet.. én ezért mondtam le ezekről a kerekekről..[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #35729 üzenetére
Hogyne, kerék téma az egyik legkomplikáltabb dolog ha nem elégszel meg a (teljes termékpalettát nézve -alsó-) középkategóriával, ahol még nincsenek annyira kiélvezve a dolgok, csak működnek a bevált sémák.
Nem kell kukázni 2000 km nél, csak macerás szervizelgetni mindig. Igazából ha beállításkor kicsit darálósra hagyod a csapágyat, akkor később pont annyira fog lazulni hogy jó lesz.
Én minden kónuszos agyat azonnal szétbontok, de még az iparisakat is néha szétszedem tele rakni zsírral a csapágyakat, valamint spéci kenőanyagokkal megkenni a szabadon futó mechanikát. Fulcrumhoz meg a Campagnolo kerekekhez mellékelnek egy minőség ellenőrző által kitöltött papírt, kerékbe bele van biggyesztve, aláírással. Ők is gyárilag kicsit szorulóra állítják az agyakat, én ezért szedtem szét egyből. Gondolom belekalkulálták az alkatrészek egymásba gyógyulása miatt fellépő csapágyhézag változást.
Egyébként ha megnézed, akkor itt nem menet rögzíti a kónuszt a tengelyre, hanem egy kúpos (kifele növekedő falvastagságú) vágott gyűrű, ami ellendarabja a "kónusz" tengely felé eső részének, és ez központosítja a kónuszt, valamint erre szorul fel. Na most ezek a felületek a rázkódások hatására egyre jobban "összeghegesztődnek". Ezáltal a kónusz jön kijjebb a csapágyhézag meg nő...
Egyébként a fulcrum kerekek tanulmányozását itt nem hagytam abba.
Pl marha érdekes dolog, hogy a zero nak a csapágya belülről is tömített, míg a racing 3 nak nem. Ez azért nagyon vicces, mert a racing 3 ba acél csapágygolyó van, míg a zeroban silicon nitride. Tehát a zeronak kéne könnyebben futnia. Innentől kezdve nem értem a dupla tömítést.. mert attól viszont sokkal nehezebben forog a tengely mint a 3-ban, és nehezebb is beállítani.
Arra gondoltam hogy azért tehették bele, mert ennek karbon az agypalástja, és lehet nem akarták hogy azt belülről "áztassa" a kenőanyag. Vagy a másik tippem, hogy a silicon nitride golyó kisebb kenésigénye miatt, gondoltak arra a lehetőségre hogy kisebb viszkozitású olaj szerű zsírral rakd össze a kisebb gördülési ellenállás érdekében. De én továbbra is azt mondom hogy fékezi a gördülést az a plusz tömítés..
Másik dolog hogy mennyire kikönnyítettek ezek a felnik, a legtöbb gyári hasonló súlyú felninél meg lehet figyelni, hogy a felni a küllő húzási irányába torzul, tehát a lehetőségekhez mérten a legjobb centrírozás esetén, megfelelő küllőfeszességgel megfigyelhető precíz centrírozó állvány beállításnál, hogy a kerék ott üt például ahol nincs küllő, vagy végig S alakúra deformálja a küllők húzási iránya attól függően hogy a jobb vagy bal perembe csatlakoznak. Zeronál ez nagyon csúnyán látszik.
2:1 arányú küllő fűzés marha jó (campánál G3). Nagyon merev kereket ad, de már a shimanonak is van ilyen kereke, RS81 [link]
És létezik más féle megoldás is a túlságosan függőlegeshez közelítő jobb oldali küllősor problémájára, pl az eltolt nem szimmetrikus küllő lyukas felni. Ilyen kereke is van a shimanonak, ultegra 6700 [link] A ritchey nek pedig már jó régóta vannak ilyen gyári kerekei. Egyébként nagyon régi dolog ez már, még régi fűzött kerekeket is lehetett így csinálni a hőskorban. Az elején bele voltam szerelmesedve a fulcrum kerékbe mikor nálam volt, de aztán rájöttem hogy kicsit ez is "olasz"[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz imyourfriend #35744 üzenetére
A heten volt egy defektem, meg szerencse, hogy epp egyenes szakaszon mentem, de nem tul kellemes, mikor 50-nel elveszted a kontrollt a bico iranyat illetoen..
Everybody lies.
-
Toomy
senior tag
válasz imyourfriend #35744 üzenetére
Dehogy megyek drágábbal.
Nekem tavasszal felkerültek a sima Vittoria Rubino-k. Kb. 12 ezer van benne. A hátsót most szanáltam, mert már látszott több helyen is a szövet a felületen.
Az elsőt meg nagyon figyelem, mert ott vannak szép vágások. Mindennap 2x is átnézem. -
313313
addikt
válasz imyourfriend #35768 üzenetére
Ezért írtam amit, előttem lévő írta: "de kb 5-6,5 ezer km van bennük, gyári kenéssel."
Egyébként láttam már olyan cubot, amit kereskedő adott el, megvolt a 100km-es szerviz is, 2-3 hónappal vásárlás után takarítás közben rálestem a kónuszokra, hát érdemes volt....HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
tome0001
senior tag
válasz imyourfriend #35893 üzenetére
Ezt fogom választani én is akkor. ebike-on 3200 ft remélem jó lesz, téli alapozáskor majd "betöröm" vagy ő tör be majd engem Köszi a tippet!
-
TayRol
veterán
válasz imyourfriend #35902 üzenetére
Meg is csináltam neki a helyet, melegen lesz.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz imyourfriend #35905 üzenetére
26-os,2.25
Még nem vettem észre,hogy rálenne írva[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Mansi
csendes tag
válasz imyourfriend #35958 üzenetére
Egyetértek, gyanítom az ilyen embernek a cangáján nem csak a középrész van kirohadva...gondolom szakszerűen nagynyomásúval lecsapatta, 'oszt jóaz
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #36116 üzenetére
Eleve nem rosszak azok a kmc láncok, de az a titán nitrid bevonat szerintem kamu, nem ér semmit, van ilyen aligator féktárcsa is, az első 100km en lekopott róla az egész.. edzőm vett ilyen láncot mikor megjelent, szerintem nem bírta tovább, év végére át lehetett látni a lánc alatt az 52 es tányéron is.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #36138 üzenetére
10-11 es shimano rendszerhez vedd meg a shimano láncot, nekem connex el nagyon szarul váltott a 10 es ultegra, vegyél rá ultegra láncot, a simát ne a könnyítettet.
A kmc nekem kicsit tovább bírta, de azzal is gyengébb volt a váltás. A felárat nem éri meg. Talán kisebb hézagokkal van gyártva mint a shimano. Egy mosás után nekem pár szem megszorult, az elég vicces kaland volt.
A connex al katasztrofális a váltás, és csak a rozsdamentes az ami igazán többet bír, de az meg annyival drágább hogy nem éri meg abszolúte.. Amit az ultegra árába adnak, az nekem kenés alatt is csöpögő esőtől másnapra oxidálódott, nem az oldal lapok, hanem csak a gyűrűk..
Próbáltam még Yaban láncot, mert azt olcsón be tudtuk szerezni, kétszer mentem ki vele, aztán vettem is le, konkrétan nem váltott a bicikli..
Nem szabad okosnak lenni én arra jöttem rá, meg kell venni a szetthez való ultregra láncot, aztán kész. Ár érték arányban nem jössz ki jobban a többivel se, váltás teljesítmény meg mindegyikkel rosszabb lesz.
10 es dura ace -el is mentem, placebóból talán többet bírt, de igazából szinte semmivel.
9 es láncból jó a dura ace, ha van pénzem abból mindig azt veszek.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #36154 üzenetére
Én is találtam már olyan embert, aki váltig állította hogy az ő mtb-s társaságuk biciklizések alkalmával szakítja el az XT láncokat, és hogy nem érnek semmit..
Én ezeken csak nézek mint a sült hal.. stifttel rosszul összerakott shimano lánc szokott elszakadni, vagy ami meg lett bontva préselt csapnál és nem lett újracsapolva. Ez mind user error. Hogy ezen felül szakadnának-e a láncok.. nem nagyon hallottam ilyenről. Egy bizonyos láncnyúlás felett szokott előfordulni, de az kb a 3-4 szerese a normális nyúlásnak, addig meg már bőven le kellene hogy cseréld, tehát szintén user error.
Egyébként meg mikor a sram bejött az országúti piacra, annyira selejtes 10 es láncokat gyártott, hogy a sram reddel szerelt protour os bicikliken dura ace lánc volt.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #36192 üzenetére
Biker forgalmazza a kmc-t, volt hogy patent szemük se volt, meg semmi se.. hát itthon ez megy..
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #36205 üzenetére
Adnak mindegyikhez, ugyan úgy ahogy a sramhoz meg a connex hez yabanhoz stb is. Ezzel eszembejuttattad a connex jó kis 10 es patent szemének tragédiáját, mikor véletlen lement a lefolyón itt a lakásban. Pedig abból a láncból az ért a legtöbbet.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #36226 üzenetére
A jelenlegi 10 es csúcs connex láncok tartósság szempontjából a tesztek szerint a legjobbak közt vannak. De a HG rendszertől nagyon távol állnak, ezért egy kopottabb 10 es rendszeren már baromi gyenge velük a váltás teljesítmény. Csúcs 9 es láncukkal volt csak komolyabb probléma, agresszívabb váltásnál a gyűrűket megpontozta a lánckerekek fogainak sarkai, amitől megszorultak a szemek.
6500 és még nincs lenyúlva?[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz imyourfriend #36226 üzenetére
Nekem HG70-es van 1,5év/6000 km-ben, 100-200km-ként tf 2 ill. wd 40 specialist ptfe-el kenve,HG51-es nyolcas sorral és bár sosem veszem le és nem mosom,tökéletesen működik. Igaz inkább pörgetős mint láncszaggatósan tekerek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #36234 üzenetére
Én azt tudom hogy én mindig takarítom, mosom a láncot, jó minőségű kenő anyagokat használok, de szétnyújtok bármit nagyon hamar. És a vicc az egészben hogy 63 kiló vagyok. Na most megmértem magam, 63.8, pedig azt hittem fogytam.
MTB -on nagyon dúrva, pc 830, connex 808, 700km -t se bírt se.
HG-53 olyan 1000 pár száz km nél már csúnyán kezdett nyúlás határ fele közelíteni..
Dura Ace az valahol 1500 felett kezdett elhalálozni.
Gyakorlatilag 2 darab dura ace-t, 1 darab hd53 at, meg egy használt kmc-t ami olyan 75% os nyúlásnál járhatott, ezeket pusztítottam le az új MTB -on amibe 3670 km van.
Crosstrekkingen az első HG-73 amit nem volt sokat takarítva az nem ment 2000 ret, dura ace 4000-4500 at, KMC x9 meg lekerült 2500-3000 körül, de azzal még mentem az MTB -n utána.
Országútin, KMC x10, connex 10s8, ultegra 6600 , dura ace 7600, ezek mind 3500 körül bírták.[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz imyourfriend #36242 üzenetére
A kerekeken és a gumikon is rengeteg múlik. Főleg a kigyorsításnál.
-
Toomy
senior tag
válasz imyourfriend #36245 üzenetére
Én a karbon keréktől nagyon fázok. 200 ezertől indulnak amik már jobbak mint a jelenlegi Fulcrum Racing 1 -es kerekeim. Viszont ezzel már kaptam be versenyen kátyút, amikor ugyebár nem lehet jobbra balra kitérni mikor melletted vannak 2cm -re. Nem lett semmi baja. De lehet hogy a karbon kerék ott megnyeklett volna. Szóval nekem marad ez rajta az ULTREMO ZX gumikkal.
-
Toomy
senior tag
válasz imyourfriend #36255 üzenetére
Nekem tavaly ősszel hozta be egybe az egyik haver a versenygépemet. 2010 -es full karbon focus váz az említett kerekekkel és 7900 Dura Ace szettel. 360 magyar papírért. A lánc és a sor már ultegra volt rajta. Precíz kis paripa a szettnek köszönhetően. Nagyon megérzem mikor átülök a 11 éves alu meridáról amin szedett vetett alkatrészek vannak többnyire sok-sok 10ezer km -el.
Ha rám hallgatsz akkor ne lovagold bele nagyon magad a "karbonozásba". Kemény edzések kellenek és az többet hoz a konyhára. -
Teasüti
nagyúr
válasz imyourfriend #36288 üzenetére
A kényesebb dolgokhoz még soha nem nyúltam, úgymint a hidrós tárcsa és a teló.
Jah meg a kerék centrír még a fő dolog, amivel szervizbe hordom.Had ne kelljen már kitanulnom még egy szakmát ha tisztességes munkát akarok...
(#36290) TayRol
+1[ Szerkesztve ]
-
jackbacsi87
senior tag
válasz imyourfriend #36293 üzenetére
Győrben ha csak a kereket viszed 1000ft/kerék.
-
lsebestyen
addikt
válasz imyourfriend #36346 üzenetére
Nekem most arra sincs időm h elvigyem generálra .
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #36366 üzenetére
8 kiló? mi is lesz ez?
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #36368 üzenetére
enyèmbe ahhoz csak egy másik kerèk kellene, de sose kerül rá sor hogy vegyek, meg általában valamièrt mindig visszalèpek a kiválasztott kerèktől.. ami meg tènyleg tetszik az meg túl drága..
milyen uj szettet veszel?[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #36371 üzenetére
2x10 az szerintem bármilyen szintre elegendő meg az is lesz.
Ha akarnék építeni valami "álom" országútit akkor az utolsó szériás 2x10 es sram redet raknám rá.. -
nagyúr
válasz imyourfriend #36446 üzenetére
Köszi! Tervben van a sötétkék bandázs, ha legközelebb rendelek kintről akkor egy olyat is veszek. Egyébként van valami ajánlott típus belőlük? Fizikből nézegettem kék színűt gondolom az már nem lenne rossz.
hNp88: az enyémet Franz Jägernek kereszteltem el és én is szoktam csak úgy nézegetni.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Toomy
senior tag
válasz imyourfriend #36514 üzenetére
Itthon a csapat nem vesz senkinek semmit. Örül ha fent tudnak valahogy maradni. Talán / esetleg nagyker áron vehetsz magadnak ezt azt, de lehet hogy jobban jár az ember ha szétnéz a neten, mert az itthoni nagyker árak is had ne mondjam milyenek.
-
Cyberpunk
félisten
válasz imyourfriend #36514 üzenetére
Nem azzal mennék túrázni, nem is a karbon a gáz, ha nem a szingó a defekt miatt, hiába nehezebb defektet kapni elméletileg vele. Mondjuk egy Balaton körbe nem hiszem, hogy jó ötlet lenne, vagy is kéne bátorság.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
Cyberpunk
félisten
válasz imyourfriend #36537 üzenetére
Ja vicc a magyar utak állapota, még főút szinten is gyakran. Jóvőre megyek Ausztria, meg Olaszország is Stelviot megmászom például. Na majd ott a határon túl látunk jobb utakat is.
Amúgy azt mondják kellően merevek, már persze ha van küllőszám is, ilyen 4 küllős cuccokkal nem mennék ki én sem szerintem. Ám biztos fasza lehet.
[ Szerkesztve ]
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen