Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Macrodroid
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi_Sci
őstag
válasz Lami66 #117060 üzenetére
Ezt az állithato kormányszárat hogy kell elképzelni?
Illetve a 28 küllős kerék is jó ötlet volt, igy legalább vigyáz a tulaj a felnire
Továbbá a fékeket sikerült elhallgatni a leirásban, gondolom vmi instant cserés Tektro.Váltás és villa tekintetében amúgy nagyon patent kis gép.
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
ivana
Ármester
válasz Lami66 #117064 üzenetére
Lánctányér van a hajtáson nem fogaskerék...
Az a baj, hogy egy montis kiosztás montin jó dolog, de egy trekkingen/fitnessen tök felesleges az az apró granny ring, az outi trippleben nagyobb volt a kistányér. Ma már szvsz a 3x rendszereknek nincs létjogusultsága, outin a kompakt hozza a régi tripple átfogását, montin, meg trekkingen meg semmi értelme a hosszú végének, de néha a rövidnek sem.
Elvileg azonos szint a skálán, de azért a sora tényleg hagyományosan jobb, az outi cuccokban nem lehet egy szint alá menni. De a mai montis alsó kategória egészen kezd feljönni, néhány évvel korábbi ipari hulladék szintről egy buta, de tartós szintre, ami nagy részünknek bőven elég.
-
Tomi_Sci
őstag
válasz Lami66 #117072 üzenetére
- Ezt az állithato kormányszárat hogy kell elképzelni?
- Állítható. Nem elképzelni kell, állítani.Nem ilyen gyökér választ vártam, de sikerült meglepned
A 28 küllős kerék egyébként pont versenysportra lenne alkalmas, mert ott elfogadhatóbb hogy egy felütés esetén ki kell dobnod az egészet, elérhető felni hiányában.
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
6030D
Ármester
válasz Lami66 #117124 üzenetére
Teleszkópos stucni.... ez egyre jobb
Az állítható kormányszárral a RR 560 jól kezelhető. Teljesen alumíniumból készült, a BTWIN kormányszár S-es méretben 70 mm, M/L-es méretben 80 mm, XL-es méretben 90 mm, megemelhető 5 fokozatban: + 0 mm + 7,5 mm + 15 mm + 22,5 mm + 30 mm.
Kép
A vázmérettől függ milyen hosszú a stucni. Ott vannak a 7,5 mm-es dizájnos hézagolók, azzal állítódik a kormány magassága.Hunreeth: ősszel akkor tudsz olcsón bringát venni, ha a méretskála valamelyik végén vagy. Olvass vissza, pár hónapja (nyár elején!) mennyit küzdöttek páran azzal, hogy a saját méretükben hol találnak idei kerékpárt. Azért van már most készletkiszórás, mert szeptembertől rendelik a '19-es bringákat, amik decemberben jönnek.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
G@ben
addikt
válasz Lami66 #117211 üzenetére
Fentebb válaszoltam.
Egyetlen kifogásom van, az 1x11-es váltó. Előre nekem kell a 3 kerék, hátra elég a 8 is. Nem szeretem annyira keresztben használni a láncot.
Illetve ha nem muszáj, nem szeretnék ennyit adni érte. 150-nek nagyon örülnék, 200-ig, csak kicsit húzom a szám, afölött meg nagyon.jjeahh: nálunk letagadnak mindent, és hülyének néznek. Anno írtam a vásárlók könyvébe is, tele volt. Csak addig vagy ott értékes, amíg fizetsz, garanciális javításnál már nem.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
papelado
aktív tag
válasz Lami66 #117227 üzenetére
+1 elitisták mint a fotózásban elfelejtik a legtöbben a tekerés élményért vesznek ez meg a deca bicajoknál közép kategóriától teljesen rendben van nem versenyre kell.
Írom ezt úgy ,hogy egy nagyon szépe kellemes Merida crossway 300 ról kellett váltanom dekás Hoprider 500 ra és hát nincs akkora nagy különbség nekem .20-30% ot mondanék na de nem DUPLÁN jobb mint ára alapján.Napi városi hazsnálatra 90% 10 % földút nagyon is megfelel.
[ Szerkesztve ]
Drágaszágom....
-
pittlaren
csendes tag
válasz Lami66 #117227 üzenetére
Úgy alapvetően egyetértek Veled, amikor mint jó ár/érték arányú bringaként hivatkozol vmelyik Rockriderre, de - no offense! - ez a " XT, 105, vagy Sram X váltás helyett valami alsó kategóriás bóvlival " megfogalmazás kb ugyanaz pepitában, mint amikor itt valaki Isten, és a természet rendje elleni vétekként említi a Dekás bicajok vásárlását.
Közkeletű fundamentalista megközelítés itt a fórumon, hogy ha XT szett alatti bringával elhagyod az aszfaltot, akkor az porrá omlik, és eggyé válik az univerzummal. Ez tutira nem így van, a merevfarú Kockámon Deore/Alivio kombó van, és közel 100 kg-val csapatom itt az Alpokalján, és nem kíván vállalhatatlan kompromisszumokat. A szintén belépő fullym full Deore és _annyival_ nem jobb, amennyivel vaskosabb volt az árcédula.
[ Szerkesztve ]
Milyen név az, hogy Azim? Cornwalli vagy ír? Mór...
-
Csokicsibesz
tag
válasz Lami66 #117227 üzenetére
Az a baj, hogy minden olyan kommentet ami nem a decathlonos bringák mellett szól támadásnak veszel.
Egy szóval nem fikáztam se a Te választásodat, se másét.
Nekem is van bringám, még sem játszom az adott márka nagykövetét.Ha azonos ár mellett jobb felszereltséget tud valaki adni annak oka van. Hidd el nekem, hogy a decathlon nem kapja meg olcsóbban az alkatrészeket, mint a nagy kerékpárgyártó cégek. Sőt én valószínűnek tartom, hogy nincs olyan kedvező szerződésük.
A humán munkaerőt és a helységek bérleti díját is ki kell fizetnie, tehát ez a faktor is ki esik.Így két komponens marad amin árelőnyhöz tud jutni, az egyik a kisebb haszon, a másik az olcsóbb váz.
A kisebb hasznot be tudja nyelni a cég, hiszen sok terméket forgalmaz, más termékeken vissza tudja hozni a kívánt értéket.
Ahhoz, hogy olcsóbban tudj vázat gyártani, mint a piaci konkurenseid valamiben le kell menned: alapanyag, emberi munkaerő, minőség stb.Ez nem azt jelenti, hogy az egyik bringa rossz lesz, csak azt, hogy lesz egy kevésbé jó minőségű váz rajta.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Lami66 #117249 üzenetére
Valami simli van benne, mert olyan nincs, hogy a Decathlon jóval olcsóbban ugyan azt a minőséget tudja. Még a nagy nevű webshop-os gyártóknál is olcsóbbak.
Az igaz, hogy az újabb gépeiket nem ismerem, egyáltalán nem követtem, nem foglalkoztam velük, de úgy 10 éve egy horror volt az amiket produkáltak, akár sok száz ezerért, vagy 1 millióért.
A bringás ruházatuk is olyan, hogy olcsó, de szar is. Lehet, hogy egy Endura gatya mondjuk kétszer annyi, de minőségben nem kétszer jobb, hanem vagy négyszer. -
Csokicsibesz
tag
válasz Lami66 #117274 üzenetére
Igazad van a Decathlon a legnagyobb, legjobb, legolcsóbb kerékpárgyártó és leadó a világon. Csak az Ő cuccaik érik meg. A többi gyártó terméke mind túlárazott fos.
Az 1 milliót összekevertem a Giantnél, mert ennyit csak a most épülő magyar gyárban terveznek gyártani.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz Lami66 #117274 üzenetére
Azért érdekes, hogy mindenki csak találgat, hasznos infója meg nincs. Nem hinném, hogy jobb az olcsóbb Giantek váza. Szerintem ugyanúgy katalógusból választják ki, aztán legyártatják, mint a Decathlon. Drágább modelleknél tervezik, fejlesztik, tesztelik, amit nagyon hangsúlyosan reklámoznak is. Olcsóbb modelleknél semmi ilyen nincs. A gyengébb felszereltséget meg simán meg lehet magyarázni az óriási haszonkulccsal. KTM-nél tudom, mekkora haszonkulcsa van a kiskernek, kisebb márkáknak is tudom, lényegesen kisebb. Szerintem a Treknél/Giantné sem kisebb.
Elég megnézni egy Canyont, aminek nem szarok a vázai, meg egy KTMet/Treket/Giantet. Ott kb csak a marketing meg a kisker haszna jelenti a különbséget. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lami66 #117316 üzenetére
Egyrészt én,a Teszkó,vagy Auchanhoz hasonlóan,még mindig nem nevezném a sokmillió eladott kerékpárja mindegyikét kerékpárnak,másrészt Kínát és Indiát figyelembe véve,erősen kétlem ők lennének a világ legnagyobb kerékpárárusai,gyanítom valahol ott lesz a tettes,hisz a 2 országban több a kerékpár mint a világ többi részén...csak nem a Decabú vették ők is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz Lami66 #117359 üzenetére
Vagy egy bringamosás . Enyémen is van pár apró rozsdafolt, de letojom, engem az zavar igazán, ha nagyon darál, ezért kukáztam a shimanot nemrég, pedig a nyúlásmérő 75%-on sem esik bele. Szal +1 innen is arra, hogy hajtsa tovább nyugodtan, nem hiszem, hogy bántja a hajtást.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
pc360
addikt
válasz Lami66 #117363 üzenetére
Igen, valami ilyesmi lehet a probléma forrása. Nem kontextusban olvassák a dolgokat, vagy nem azt nézik, hogy mire válaszoltam. Igaz, nekem volt olyan kijelentésem, hogy Deore és fölötte monti a monti, de könyörgöm, vajon milyen "villát" pakolnak egy olyan gépbe, ahol a váltón is úgy spórolnak, hogy Aceráznak? Az valóban nem az az igazi, gyűrhető monti. Aztán ezen persze ki kell akadni, hisz 2018 a sértődés éve. Az a menő, azzal lehet kötekednie csóró bélának.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pittlaren
csendes tag
válasz Lami66 #117363 üzenetére
Szerintem rám gondolsz, én pedig nem gondolnám, hogy problémát jelent számomra az értő olvasás. Amúgy erről a mondatodról volt szó, és nem kontextusból kiragadva reagáltam rá:
"Azonos árkategóriában a váz állítólagos előnyét senki nem fogja érezni, vagy csak minimális mértékben, de azt igen, ha pl. XT, 105, vagy Sram X váltás helyett valami alsó kategóriás bóvlival kell nap mint nap váltogatni."
Amit ezzel kapcsolatban gondoltam, azt pedig már leírtam.
(#117360) pc360 Egyem azt a mimóza lelked, de ezt a tanácsod is bátran helyezd a többi mellé.
Milyen név az, hogy Azim? Cornwalli vagy ír? Mór...
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Lami66 #117316 üzenetére
Az, hogy ők adják el a legtöbbet nem meglepő, a gyerek bicajok és a legolcsóbb gépeik teszik ki az eladások jelentős hányadát, ebben kb biztos vagyok, elég körülnézni! 60 ezerért én is azt mondom, hogy meg lehet venni az RR520-at. Ennyiért más sem ad csodát, meg a gyerek is elvan a decathlonos gyerekbringával, de csodák nincsenek, én legalább is nem hiszek benne. A decathlon sem jótékonysági intézmény, kő kemény üzlet.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lami66 #117379 üzenetére
Híresen tiszta a láncom,a régebbi fórumtagok tudják,de pl.éjjel sz@rrá áztam,aztán kint maradt a panzió fedett teraszán a kerékpár és reggelre felületi rozsda volt mind2n,10-es xt és 11es 105-ön is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ny.janos
tag
válasz Lami66 #117384 üzenetére
Köszönöm az eddigi válaszokat.
Ha jól sejtem a 2010-es évjárat a lehetséges optimum, ha tényleg 2009-ben jelent meg a 6700-as Ultegra szett, ahogy smkb írta. Ez esetben 6600-as szettel szerelt legfeljebb az utolsó darabok egyike lehetett 2010-ben. De akár lehet 2005-ös, azaz 13 éves is.
Azért nem írtam le az irányárat, mert gondoltam lejáratom magam, hogy mennyire palira kívánnak venni (legalábbis most már egyértelműen úgy érzem). De, hogy most már ez úgyis kiderült : 210eFt-ot mondott az eladó elsőre. Tekintve, hogy a 2010-ben az új ára 299eFt volt, ami inflációval számolva sincs 400eFt, kétlem, hogy egy legalább 8 éves bringa megéri a vásárláskori értékének több, mint a felét.
Mennyi lehet a reális értéke? 150eFt, vagy még kevesebb?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lami66 #117388 üzenetére
Csak olyan,alig látható felületi,természetesen.
Mezga Aladár...mutass olyan céget mely sz@rt gyártott,most meg ajánlott...nem sokan vannak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Lami66 #117792 üzenetére
Amúgy manapság nem hiszem, hogy bármelyik márkánál, amelyik komolyabban veszi a bringagyártást gond lenne a minőséggel, főleg ha a versenysportban is jelen vannak... de simán lehet, hogy tévedek, az biztos, hogy egy Almáért vállalnám a rizikót . A spanyolokkal meg nekem semmi gondom
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lami66 #118000 üzenetére
Az xt-ben 4 van,asszimetrikusan elhelyezve (vagyis nem pont 4 felé osztja a kört a helyük) és mindenkor 2 szembe levő reteszel.
Jó sűrűn is pattog.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Lami66 #118564 üzenetére
Pontosan azt jelenti, hogy zsákbamacska. Én is ismerek olyan embert aki használ aliexpress-es karbon alkatrészeket, pl kormányt, villát, vázat, stb, és még egyben van, de láttam már törött alis karbon kormányt meg villát is. Én dolgoztam karbon gyártó üzemben, és beleláttam ebbe a technológiába. Ezek az alkatrészek nagyon szigorú körülmények között készülnek, nagyon sok a munkafolyamat és a legkisebb pontatlanság is selejt alkatrészt eredményez. Azért drága a minőségi karbon alkatrész mert sok a munkafolyamat, kell hozzá az ember, nem lehet teljesen robotokra bízni és persze a minőségi alapanyag sem olcsó. Ráadásul a nyers, gyantával átitatott karbonszövetet (prepreg) szigorúan, fagyasztott körülmények között kell tárolni, és még így is kb 1 hónapig eltartható, utána romlik a minősége. Az olcsó karbon alkatrész nem véletlenül olcsó, spórolnak a gyártáson, esetleg már lejárt szavatosságú szövettel dolgoznak, amit fillérekért vagy ingyen beszereznek. Illetve előszeretettel használnak üvegszálas szöveteket is a spórolás érdekében. Csak a fedő réteg karbon, ami által szépen néz ki, de a súlya, merevsége köszönő viszonyban nincs egy minőségi karbon alkatrésszel. Aztán ott a munkaerő kérdése, karbon szövetet laminálni, vákumfóliázni nem könnyű dolog, erre nem minden ember alkalmas, csak akinek az átlagnál nagyobb precizitása és kézügyessége van. Plusz a karbon gyártása az egészségre elég ártalmas munkakörülményeket teremt, ami mind mind növelik a költségeket, mert többet kell fizetni a dolgozónak, különben nem vállalja a munkát. Akárhogy is nézzük, a karbon alkatrészek gyártása nem egy olyan terület, ahol belefér a spórolás. Én nem állítom, hogy az összes alis karbon cucc szar, de nem bíznám az életem rá, az egészen biztos. Csak olyan gyártótól szabad karbon cuccot venni, akinek a neve garancia a minőségre. Ha erre nincs keret, akkor elégedjünk meg az aluval, azt sokkal egyszerűbb gyártani, még a noname cuccok is viszonylag megbízhatóak.
Ha már ismét idekevertük a decathlont, akkor mesélek egy érdekes sztorit, bár már szerintem egyszer leírtam, amikor ott dolgoztam, 2db full karbon btwin országútit adtak el, campagnolo super record szettel, tehát nem 2 filléres bringáról beszélünk hanem milliós tételekről. Egyiknek a villája eltört a másiknak meg úgy emlékszem, hogy a váza, de lehet annak is a villájával volt a gond, erre már pontosan nem emlékszem, és nem baleset következtében, hanem normál felhasználás mellett, ott lógtak a műhelyben bringák leselejtezve. Ilyet én azóta se láttam. És ne érts félre, én soha nem állítottam azt, hogy a decathlonban minden szar, vannak ott értelmes cuccok, de azok nem is olcsók. Ami meg olcsó, az azért olcsó, mert spórolnak ahol tudnak. A technikai ruházat esetében az anyagon, a bringák esetében meg a vázon stb. Csodák nincsenek. 100 ezer alatti gépek esetében persze, hogy lehetnek problémák, mivel minden alkatrésze a legalja, de ha rendeltetés szerűen használod, akkor azért el lehet velük lenni alap szinten. A drágább gépeken nyilván minőségibb cuccok vannak, amik jóval kevesebb bosszúságot okoznak. Viszont a lényeg mindig a váz, és egy szar váz ma már nem azért szar mert törik, hanem mert nem olyan jó a geo, merevség, hajtáshatékonyság, irányíthatóság. Ahhoz, hogy ezen szempontok alapján jelesre vizsgázzon egy váz, sok munkát és pénzt kell belefeccölni. De ez meg előrevetíti a magas árat. Ha meg olcsóbb akkor spórolás van. Persze most nekem lehet esni megint, hogy nem mérvadó amit mondok, mert nem ismerem, nem teszteltem az összes decathlonos kerékpárt. Igaz, nyilván nem ismerem az összes kerékpárjukat, de láttam épp eleget ahhoz, hogy legyen egy véleményem. Minőséginek mondott márkáknál soha nem találkoztam olyan fos vázakkal mint a decában, ezt nem tudom szépíteni, bárhogy is szeretném. A 4-5 száz ezres fullynak úgy tekeredett a közepe mint a kolbász és sorolhatnám. Tudom, hogy ez komoly hitvitákat vált ki, de annyit tudok mondani, hogy tessék elmenni a kamaraerdei tesztnapra, tudtommal már lesznek ott dekás gépek is, meg persze egy halom neves márka. Tessék kipróbálgatni a bringákat, aztán lesz miről érdemben beszélgetni.
-
pc360
addikt
válasz Lami66 #118677 üzenetére
A Novát vétóztam volna, de csapágycserével lehet értelme. Viszont miért kell rögtön cserélni? Gyárilag azért szépen futnak annak ellenére, hogy nem tart sokáig az öröm. Pár ezer km-t biztos, hogy kibír.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
jjeahh
nagyúr
válasz Lami66 #119049 üzenetére
Bármennyire fura is, ezeknek az ösvényeknek a java fent van térképen, sőt, nagyrészt jelölve vannak turistajelzésekkel, szal simán lehet útvonalat tervezni. A másik meg, hogy az ilyen teljesítménytúrákon meg maratonokon mindíg van letölthető gpx fájl, múlt szombaton is egy ilyen útvonaltervet követtünk a haverom Suunto óráján. Nos ott is eltévedtünk volna a csiganyálas óra nélkül rendesen, szal én még mindíg nem értem, hogy miért nem segít ez a ficsőr és miért jobb ilyen esetekben egy okosteló.
"ha valahol van egy enyhe Y elágazás, azt már nem tudja mondani, hogy most jobbra vagy balra"
Jobb esetben látod, hogy most balra van a kanyar... és ha mégsem és mész pár métert a rossz irányba, akkor látod, hogy letértél a helyes útvonalról, vagy tévedek?
StLui: Okosteló a legutolsó amit vennék, számomra több szempontból macerább mint egy céleszköz. Garmin-nak is a fitness meg km órái fele csak csiganyálas navit tud . Ami most sem értem miért használhatatlan . De lehet én vagyok már fáradt.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lami66 #119149 üzenetére
Jelentem voltam a Decathlonban és ha már ott voltam megrángattam vagy 3 Riverside trekking,meg 4-5 más típusú kerékpár alsó kategóriás villáit...újan,ott egyik sem kottyant.Aztán eléggé összezsíroztam kezem,így abbahagytam a próbálgatást.😂
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lami66 #119183 üzenetére
Nem jó helyre címeztem hozzászólásom,valaki más írta,hogy ott újan már kottyantak az olcsóbb telók. ...fittneszbringádon meg gondolom merev villa van.Kottyanás meg minden kategóriában lehet,gyakran összeszerelésen múlik,ami pont a Decas bringák gyenge pontja.Legalábbis az volt...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Lami66 #119186 üzenetére
Nem minden rossz a decában, csak utána kell nézni, mi éri meg az árát. 2.5k-ért például nagyon megéri a bringás mezük, de a sisakotól és a kesztyűktől az az érzés fogott el, hogy a gyenge minőséghez magas ár társul. A 2.5-s kesztyűjük elég silánynak tűnik, ráadásul a méretezés nevetséges. Az S-s szorít az M-es meg csúszkál.
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz Lami66 #119342 üzenetére
Csak nem valami dekás alkalmazott vagy Pécsről?
Amúgy megfelelt volna a bringa az igényeimnek, csak a teleszkóp bal oldala adta meg magát. Ha nem lett volna ez a hibája, ma is elégedetten használtam volna. Másrészt, ha nem úgy álltak volna hozzám, mint ahogy, ott is elkölthettem volna azt a pénzt. De amikor sorozatosan hülyének nézik az embert, (ma is) akkor inkább máshol költöm el a pénzemet.belsodavid : Riverside 500 volt az előd.
-
6030D
Ármester
válasz Lami66 #119351 üzenetére
Szerintem nagyobb szopó lett volna, ha megveszi 200e-ért a Decás trekkinget, aztán rájön, hogy neki mtb kell, mert a hegyekben akar bringázni.
Hasaggymeg: én 6 millióból vennék egy Superb kombit, egy benzines BMW-t
játszania városba meg egy karbon merevfarút.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
kacsyx
aktív tag
válasz Lami66 #119351 üzenetére
Hát nem tudom... 200 ezerért tényleg nehéz találni újonnan Mavic Aksium felnis bringát, sőt valószínűleg nincs is. De ettől még nem lesz jó vétel egy bringa. Szerintem a Promax fék kapásból kuka, jót még nem hallottam róla. Ez az 1x11-es Sram rendszer sem áll nekem össze egy cross-trekkinghez, inkább dobtam volna rá egy Alivio szettet. De a legnagyobb bajom a vázzal van, esetlennek tűnik az egész.
Ennyi pénzért inkább várok egy akcióra egy nagy gyártótól vagy keresek használtan egy messze jobb bringát. Azért használtan nem olyan nehéz találni gyönyörű állapotú bringákat.
Tudom, hogy te nagyon pártolod a Decás bringákat, de én inkább nyúlok a használt piachoz. Páromnak is nézegettem náluk, de nincs egy normális, egységes bringájuk amire nyugodt szívvel rábólintanék. És akkor még kapásból vihetem is egy szervizbe ahol újra összerakják, mert a diákmunkával odatett gyerekek nem túl bizalomgerjesztőek. Szerintem, elfogadom a te véleményed is. -
Dr. Gonzο
senior tag
válasz Lami66 #119355 üzenetére
Én ezt nem írtam sehol.
De hát a dekások szerint mindegy is, mert minden villa kotyog, tehát a Cube villája is!
Ezt merték írásban válaszolni: "Az Ön által sérelmezett jelenség a hazai és nemzetközi forgalomban levő összes teleszkópnál előfordul. A "kotyogás" oka a teleszkóp becsúszószára és a villalábban elhelyezkedő teflonpersely közötti hézag megléte, mely lehetővé teszi a kenőanyag optimális mértékú felhordását, tehát a teleszkópvilla megfelelő mozgását, legyen szó akár néhány tízezer forintos, akár több ezer euro-s kerékpár alkatrészéről."
Ejtettem egy könnyet ezen sorok olvasása alatt. Így az elmúlt 1 hónap alatt átéreztem Runner minden szavát, amit a Decathlonról írt. -
Dr. Gonzο
senior tag
válasz Lami66 #119358 üzenetére
Nem vehetek ezek után egy magasabb szintű bringát magamnak? Sarlatánságnak tartod? Vagy ez nem ferr (fair) a dekával szemben?
Tudod az a baj, hogy az olcsóságra fogják, a minimum elvárható minőség alatti szintet! Ilyen alkatrészeket forgalomba hozni sem szabadna, bármilyen olcsó is az! A magam részéről veszélyesnek tartottam már a végén az eredeti villa kotyogását. És csak egyre rosszabb lett. Ezt nem lehet az olcsóbb árszintre fogni, ezt nem szabadna árulni sem![ Szerkesztve ]
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz Lami66 #119361 üzenetére
Nem tudom nem a deka hibájának tekinteni azt, hogy veszélyes, kritikán aluli alkatrészekkel árulja a kerékpárokat! Ezt nem lehet az olcsóságra fogni! Ráadásul szinte beismeri, hogy nem tudja javítani sem. Ez lenne az én hibám?
De az sem baj, hogy másként gondoljuk, másként éljük meg ezt. Én befürödtem velük, Te elégedett vagy.
Én váltottam, Neked meg legyen ezentúl is szerencséd velük.
Felesleges egymást marnunk egy multi üzletpolitikája miatt.... -
Runner_fxr
Ármester
válasz Lami66 #119361 üzenetére
Még ha azt is feltételezzük, hogy egy drágább decás bringa váza ugyan azt tudja mint egy neves gyártóé, akkor is ott van a decathlon csapnivaló "szerviz" háttere. És ha el akarod adni, ezek a bringák sokkal nagyobbat veszítenek az értékükből mint a nevesebb márkák. Már ezért megfontolandó, hogy érdemes e náluk sok pénzt költeni.
smkb: Van 10 ezer euróért e nélküli bringa is, szóval az egész összehasonlításnak semmi értelme. Motorhoz hasonlítani szerintem hülyeség. És amúgy meg vannak elég komoly össztelós pedelec gépek is akár 4000 euro körül. Az is teljesen jó. Egy Speci mindig drága, pláne a csúcs modellek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Elektromos autók - motorok
- 2024-ben M1? Nóóórmális?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- CPU léghűtés kibeszélő
- MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen