- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Qi2 powerbank a OnePlustól
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Itt a szentjánosbogaras Nothing Phone
- Lassítanak a hajlítható kijelzős telefonok fejlesztésén a kínai márkák
- Google Pixel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsocy
őstag
válasz bulikavagyok #134748 üzenetére
A profilodnál beírhatod milyen bringád van, de szabadszöveges a mező, bármit írhatsz. Tudtommal nem veszi külön az ebikeot a többitől.
Bennem az is felmerült hogy mondjuk egy országúti szakaszon végigmész kocsival csak egy picit gyorsabban azt hogy ellenőrzik. Szerintem ezért sem kell ennyire komolyan venni a Stravát, viszont a saját teljesítményed, fejlődésed nézni meg tök jól lehet rajta. -
6030D
Ármester
válasz bulikavagyok #134799 üzenetére
Straván is be tudjátok állítani a Sportnál hogy e-bike ride. Innentől gondolom nem nézi a szegmenseket, vagy csak azoknál, akikkel azonos sportban vagy. Vagy csinálhatod úgy, mint Runner (gondolom), hogy a felfeléket saját magának kilövi, lefeléken meg mindenkivel versenyben vagy, mert miért ne. Bár lefelé a sz@r is gurul, ha nehezebb, még jobban!
Lényeg, próbáld ki a Stravát, ha még nem próbáltad. Egyrészt jól tudod követni a saját fejlődésed, másrészt ötleteket tudsz meríteni a körülötted tekerők útvonalaiból. Esetleg tekerős társakat is lelsz, ha ez érdekes lehet.Amúgy outi oldalról fura ez kicsit nekem, mert ha valaki elmegy, és saját erőből megnyomja a szegmenst, akkor erős. Egy 5-6 fős bolyban ez már nem akkora csoda. Na erre jön még, hogy ha jó a szél, akkor kell kimenni. A tervezés részét megértem, és azt is, hogy vannak szakaszok, ahova már mindenki csak így jár, és így is emberfeletti a teljesítmény, amit le kell adni. Csak ez olyan érdekes. El kell járni versenyezni. Ott ugyanolyan időjárásnál, ugyanannyi emberrel derül ki, hogy ki a Májer.
xy.zsolt: milyen Focus? Képet láttunk már róla?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bulikavagyok #134799 üzenetére
Én csak a Strava-t ismerem nagyjából, néha ezt használom, ennyi.
Hozzánk mikor fog megérkezni az ebike mánia? Már itt van és ránk rúgta az ajtót!
Most volt az ebikeshop által szervezett pedelec parádé Törökbálinton. 2 napos rendezvény, 400db kiállított elektromos bringával, rengeteget ki lehetett próbálni. Egyik nap én is kimentem, nagyon sokan voltak, pedig nem volt szuper jó idő se. És itt tényleg csak elektromos bringák voltak, aki ide jött, az kizárólag a pedelec bringák miatt. De én is megfigyeltem, hogy már a Budai hegyekbe is sokkal több eMTb van. 2015-ben vettem az első értelmes eMTB kerékpárom:
[kép]
[kép]
2015-ben kb ufónak számítottam az erdőkben ezzel a bringával. Szinte nem is láttam eMTB-ot.
Ma meg ott tartunk, hogy múltkor kicsit kirándultunk Normafa környékén a barátnőmmel, csak gyalog, és kb 1 óra alatt 10db EMTB-t láttam az erdőbe. Amikor felmegyek dobogókőre, ott 5-10 fős csapatokat látok úgy, hogy mindenkinek pedelec montija van. 4 év alatt rengeteget változott a hazai ebike piac. Voltam pl Bosch e-bike képzésen. Erre azért volt szükség, mert e nélkül nem kaphat a kerékpár üzlet kontaktot a Bosch-hoz garanciális ügyintézéshez, alkatrészekhez stb. Kell egy ilyen oklevél, ami által hivatalosan Bosch e-bike szerviz partner leszel. Pár éve még a legtöbb kerékpárbolt Magyarországon kb le se sz@rta ezt a szegmenst, ma viszont ott tartunk, hogy valami 150 vagy 160db kerékpárüzlet tartott igényt erre a képzésre! Nyilván azért, mert látják, hogy ez már megkerülhetetlen. Persze az ebikeshop harapja ki a legnagyobb szeletet ebből a tortából. Brutális méretű bolt, brutális árukészlettel.Hogy lehetne ebből pénzt csinálni itthon? Nyilván ha van egy olyan kaliberű boltod mint az ebikeshop-nak, akkor azzal. De szerintem az is működhet, hogy tartasz egy nagyobb e-bike flottát, akár trekkingből, akár montiból, és szervezel túrákat, bérbe adsz bringákat. Mindkét variációhoz jó sok pénz kell.
Because: A német nyugdíjasok külön kategória. Mondjuk ha kipróbálod akkor valami hegyes terepen, sík úton hajlamosak az emberek a negatív oldalát látni.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz bulikavagyok #134811 üzenetére
Ha pénzt akarsz belőle csinálni, menj még pár kört a cubeal, majd add el nekem, féláron. Egyből visszajön a befektetett összeg fele, tehát ott a pénz, illetve jól is szórakoztál 3 napig, én meg csak találok egy helyet annak a szörnynek a csinos analóg gurulóim mellett
6030D:
Jaj, ne vegyél már CX-et hallod. Mi lesz ha rákattansz, kiderül hogy sokkal nagyobb Májer , vagy aszfalton, és áttérítenek? Pont most akartam kérdezni hogy merre mész majd idén versenyezni, stb, te meg éppen készül lekattanni a montis veretésről"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
StLui
veterán
válasz bulikavagyok #134828 üzenetére
Mire föl nem adták? Ügyfelem cégének vettünk kettőt EU adószámmal. Vagy nem az övé a cég? Mert akkor jó, hogy nem adták, és a cégeknek komoly problémákat okozott volna, meg magának is.
Amúgy megveheti magyar áfásan is és jóváírja a cégben az áfát, ugyanaz mintha kintről hozná nettóban, persze csak ha egyezik a nettó ár, persze sajnos nem egyezik.[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bulikavagyok #134825 üzenetére
A magyar piac nyilván árérzékeny, ha a bérszínvonal azonos lenne mondjuk az osztrákkal, valószínűleg itthon is nagyobb lenne az ebike eladás, de azért nem reménytelen, szerintem egész szépen alakulnak az eladások. Az ebikeshop is évente több száz db-ot elad.
A Meridák is szépen fogynak idehaza, eOne-sixty, eOne-twenty, e-Spresso egyaránt.
Specialized turbo levo-ból is szép számmal eladtak.
Ebikeshop meg rengeteg Haibike-ot adott el.Az ebike kölcsönző szerintem úgy működhetne jól, ha szervezett túrákkal kötnéd egybe, amihez járna egy alap technikai és ebike kezelési gyors képzés. lehetne szervezni trekkinges túrákat idősebbeknek, montis túrákat kezdőknek és haladóknak egyaránt.
Én valahogy így képzelném ezt el. Haladó, nagyobb montis túrák esetén egy frissítőponton bekészítenék tartalék akkukat is, egy gyors akkucsere és mehet a túra tovább.
Lehetne akár Ausztriába is szervezni. És akkor ha megfelelő számú embert összeszedsz már akár szállodásokkal is lehet egyezkedni, hogy adjanak neked akciósan szobákat. Csak maga a kerékpár bérlésből nem egyhamar térülne meg egy nagyobb ebike flotta, de ha már így egybekötöd túrákkal, akkor már hozhat nagyobb hasznot. Én is szívesen foglalkoznék ilyesmivel, de nincs ennyi pénzem, hogy megfinanszírozzam.haarmaan: Ez azért felhasználás függő, ha nagyon durván használod, tehát több méteres letörések, hosszú 5-6m-es ugratók, esetleg néhány elrontott csőrös ugrás, akkor biztos, hogy hamarabb elfárad mint a karbon. Viszont azt is vedd számításba ha elesel a bringával, a karbon könnyebben sérül. Ha oldalról kap egy ütést, kevésbé ellenálló mint az alu. Egy aluváz esetén egy horpadás maximum esztétika, de ha beszakítod a karbon vázat, az alighanem a vázad halálát jelenti.
Ha ezek közül kéne választanom, valószínűleg a 29"-es karbon Stumpy lenne az.
Hasaggymeg: Ezt, hogy érted, hogy elérhető lesz mindenki számára? Most is elérhető mindenki számára, kérdés, hogy adnak e érte annyi pénzt? A premium kategória árban mindig egy magasabb szintet fog képviselni, tehát arra hiába várunk, hogy premium eMTB-t adnak majd belépő analóg áron, ilyen soha nem lesz. Viszont az biztos, hogy némileg több embert vehet rá arra, hogy kimerészkedjen a hegyekbe, de azért amiatt szerintem nem kell aggódni, hogy minden antisportoló, ügyetlen mugli ott fog tobzódni a HHH-n, Dobogókőn és sorolhatnám. Tudom, hogy ezt egy ilyen vérbeli kerékpárosnak nehéz megérteni , de ez is sport. 1db 500-as akkuval mondjuk egy Dobogókő túra, Prédikálószék és társai, úgy nem fog menni, hogy bekapcsolod a legerősebb rásegítést, simogatod a pedált és mész 50-80km-t meg 1500m szinteket. Max rásegítésen kb 30km alatt le lehet meríteni, rákényszerülsz arra, hogy takarékoskodj, ha nem akarsz lemerülni úgy, hogy még nagyobb emelkedők vannak előtted. Aki egy motor pótlékot keres és azt hiszi, hogy eMTB-al mindenféle erőfeszítés nélkül mászunk meg komoly terepeket, az rohadtul nagyot fog csalódni. Meg ugye le is kell jönni a hegyről, és az elektromos hajtás nem tanít meg terepen biciklizni, nehezebb terepen. Tehát szerintem a növekvő eMTB szám leginkább nem új felhasználókat jelent, hanem inkább analógról ülnek át többen, mert rájönnek, hogy hatékonyabb, gyorsabb, a sportolás része meg megmarad.
Trekkingesek között már jobban el tudom képzelni, hogy behoz az ebike sok új felhasználót.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz bulikavagyok #134845 üzenetére
Csili-vili szállodáknak biztosíts ebike hátteret. Ők meghirdetik, hogy e-bringázás a Bükkben, te meg viszed nekik a leszervizelt bringát. Végén visszakapod.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz bulikavagyok #134848 üzenetére
Ha megvalósul, akkor kérek évente egy hétvégét az egyik szállodában az ötletért! Bringa nem kell, azt viszek.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bulikavagyok #134845 üzenetére
Ez nemcsak elektromosokra jellemző,többé kevésbé a sima kerékpároknál is ez van.
(#134847) 6030D ...szerintem nem eléggé népszerű nálunk a kerékpározás ehhez.Az átlag magyar feleség 75%-a biztos nem ülne kerékpárra szórakozásból üdülését töltve,tapasztalataim szerint elég megosztó sporteszköz a bringa.
(#134850) trialboj...ha jól csalódom én is jöttem le azon,csak elég rossz idő volt,így senki nem sétált akkor.
Gondolom ez nem volt még szempont mikor egy 2 millás fővárosban verted le a sátradat...bár fölötte lógtak,de Runner sem kellett sok túrázót kerülgessen a libegő alatt,mert ott is vannak mugliknak elérhetetlen helyek,ez a szép benne. Amúgy Dunakeszi csak harmincezres,Fót még annyi sem,és itt a Börzsöny,Pilis,Visegrádi hegyek,stb ahol azért a vadabb helyeken nem hemzsegnek.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bulikavagyok #134872 üzenetére
Ez úgy működik, hogy a kerékpárboltok leadják szezon végén az előrendeléseiket a forgalmazónak. Nem csak kerékpárból, egyéb alkatrészekből is.
Nyilván ezt a boltnak kell tudnia felmérni, hogy mire van igény az adott üzletben, hogy érdemes rendelni, hogy ne maradjon rajta, vagy legalább is csak kevés maradjon meg.Ezek alapján az előrendelések alapján a forgalmazó leadja a rendelését a gyárnak, nyilván egy minimális plusz készletet még hozzátesz.
A gyárak pedig ezen rendelések alapján beütemezik a gyártást és ők is legyártanak egy minimális plusz készletet. Épp ezért ha egy bolt nem gondolkodik előre, nem rendel kellő mennyiséget a drágább modellekből, méretből megfelelőn, akkor már szezonban erre nem sok lehetősége lesz. És ez egyébként külföldön is pont így működik, a gyárak nem halmoznak fel hatalmas készleteket, az a világ már elmúlt. Nem egy gyártó került csődbe, vagy csődközelbe a túlzott gyártás miatt. Hozzáteszem, hogy az e-bike ipar meg annyira pörög, hogy nagyobb az igény mint a kínálat, tehát külföldön is előfordul, hogy egy adott modellt majd csak nyárra gyártanak le, és ha a fejeden pörögsz, sem lesz belőle mondjuk áprilisban. Nyilván van egy sorrend is, a sokat rendelő országok, boltok elsőbbséget élveznek.Egyébként a magyar merida forgalmazó elég komolyan rendel, évi több ezer kerékpár jön be. Nyilván a legtöbb az olcsóbb kategória, de csúcs modellekből is jönnek bőven.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz bulikavagyok #134912 üzenetére
Basszus tényleg, azt nem figyeltem, hogy mindkét oldalán van csavar
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bulikavagyok #135007 üzenetére
Ha esetleg jönnél Budapestre akkor szólj, aztán mehetünk egy közös villanyos kört. Mutatok pár jó helyet errefelé.
-
StLui
veterán
válasz bulikavagyok #135126 üzenetére
Ez jó hír, pár napja vetettem fel a csapatnak, hogy menjünk oda egy kicsit felvonózni, bringázni
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz bulikavagyok #135134 üzenetére
Igyekszünk, egy péntek beleférhet, reggeli indulással
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz bulikavagyok #138820 üzenetére
Sajnos a fiam nem, hogy utolérne felfelé tekerésben, hanem lemarad egyre jobban (egyelőre), így nem tudom mikor válthatok e-mtb-ra. Terv szerint akkor ha nem bírom már vele a tempót
pedig ehez az új motorhoz Runner meghozta a kedvemKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz bulikavagyok #138844 üzenetére
Én járok e-montissal nem gond neki, ahogy nekem sem lenne szerintem, fölfelé is csinálnék akár 1-2 gyors lefelét is, kipróbálni egy-egy dropot vagy akármi
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz bulikavagyok #138867 üzenetére
Nekem ilyen kiugrok tekerni egyet dolog csak aszfaltos bringaúton jöhetne szóba, minden máshoz úgyis kocsiba kell ülni, nem vagyok én Hasaggymeg, hogy még a terepig is el tudjak tekerni, utána meg vissza
Szóval bringaútra meg nem kellene e-MTB, így nekem mindíg hosszabb, ráérősebb kell legyen a túra. Nem vagyok én Leo Kast, hogy az udvaron is le tudjam fárasztani magam egy e-montivalKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
AtHoS
nagyúr
válasz bulikavagyok #140803 üzenetére
A garadnai úti leágazástól a Jávorkútig tartó kb. 7km-es szakaszon milyen időt/tempót tudtál menni? Főleg az első ~4km-es szerpentines részen mit lehet egy ebike-al menni? Emlékeim szerint kenyérhajtással kb. 40...50 perc kellett hozzá
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz bulikavagyok #140852 üzenetére
Hát akkor jó kis tempót lehetne tolni vele felfelé
Amúgy a távolságot mivel mérted? Nem ismerősek nekem a képmentések Gyorsba ránéztem sports-tracker rögzítésre és a Levente forrástól Jávorkútig ~7 km-t hoz az útvonalra (lidlis wireless computer is ennyit mért nálam kb.)
Na de majd, ha rendben lesz a bringám, akkor Bryton-nal is megyek arra és ráellenőrzök veleszerk.
jaj bakker én a Sebesvíz panzió melletti tóig vittem csak a "menetpöttyöt" A jávorkúti tó pedig még egy kicsit odébb van
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
Azúr77
tag
válasz bulikavagyok #140852 üzenetére
Konkrét márkát típust tudnál ajánlani mellyek ismeretében tudnék keresgélni a hasznaltpiacon?
[ Szerkesztve ]
"videokártya 1789 megabite haipejtréninges,+512 piszaieres ddr 3-as ,abszolut mindent visz"
-
nagylaci32
tag
válasz bulikavagyok #140975 üzenetére
A 26-osokat miért zárod ki? A testmagasság miatt? Használtan pont ezeknek csökken a leginkább az áruk a divatos nagy kerekűek miatt.
-
Azúr77
tag
válasz bulikavagyok #140975 üzenetére
Rendben, köszönöm a tanácsokat és infókat.
"videokártya 1789 megabite haipejtréninges,+512 piszaieres ddr 3-as ,abszolut mindent visz"
-
bardi
aktív tag
válasz bulikavagyok #210626 üzenetére
Szerintem a Canyon magasabb színvonalat képvisel, mégha a hozzám hasonló felhasználó ezt nagyon észre se veszi. Garanciáról nem tudok mit mondani, de ha külföldről kell venni, lehet mind egykutya. Esetleg a Radon bringákat nézted?
'92 Honda VFR 750
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #210626 üzenetére
Mindkettő jó márka, Cube is meg a Canyon is gyárt top bringákat is.
Nekem speciel Canyonom van én amondó vagyok ha tetszik bátran vedd meg.Més que un club!
-
andrisbandi
őstag
válasz bulikavagyok #210630 üzenetére
bike-discount.de - ről rendeltem egy Cube-ot.
tacking; [kép]
box; 186x 30x 128 cm, elvileg 20 kg; [kép]Előzetes értesítést nem kaptam, csak a fenti tr-et néztem... érkezés elött 10 perccel hívott, magyar vállalkozója a DHL-nek, a szállítólevél is DHL-es volt. Rendben találtam mindent, ép dobozt kaptam.
Csak a bringát kűldik, ha mást is rendelsz az külön jön, nekem a DPD hozta.
A vas; [kép]A bike24-ről jobb lett volna rendelni (de 1 nap alatt kifogytak a méretemben) mert oda ingyenes a visszaküldés (bármilyen okból).
Gariban elvileg a többieknél is, úgy olvastam.Szerintem most (még valószínűleg évekig) nem érdemes szempontként venni a garanciát, mert az csak elvi dolog lesz. Alaktrészeket sem tudnak szerezni...
Ha talász valahol (akár drágábban) álmaidnak megfelelőt, arra gyorsan érdemes lecsapni/előrendelni. Paypal-os kifizetéssel lesz egy plusz védelmed.
▓▒░ Dell - i7 - akku 5ó ░▒▓█► https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz bulikavagyok #210636 üzenetére
Orobea rise M-Team kb 16 kilós.
Ettől könyebb jópár évig nemigen lesz.
Csak túl drága, kb dupla a többihez képest."Álmaim bringáját már megtaláltam"
Add meg a típust, hátha ír rá valaki alternatív beszerzést. Nem vesszük meg előledPackage Forwarding Services
Pl mygermany.com
Ezek átküldenek bringát is (csak aksi nélkülit) kb 300 EUR.▓▒░ Dell - i7 - akku 5ó ░▒▓█► https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7/friss.html
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #210630 üzenetére
Igen a kék Canyon outi az enyém. Nagyon jó bringa, sokáig marad még az tuti.
Més que un club!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bulikavagyok #210654 üzenetére
Mi a baj a geójával?! Az árát leszámítva nem lehet belekötni, ez egy vérbeli XC. Ugyanakkor tény, hogy nem egy egész éjjeli keresés után, fáradtan, hajnali 3-kor kell egy majd 1,5 gurigás rendelést leadni.🤭
#210655 varsam...kell menni vele egy jó rázósat terüljön szét a tej minden zugba és álljon be.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varsam
őstag
válasz bulikavagyok #210654 üzenetére
Mi a baj ezzel? Amúgy melyik lenne a választás Cube oldalról?
-
jjeahh
nagyúr
válasz bulikavagyok #210669 üzenetére
2022 van, ha a legmodernebbet megveszed most, amire megérkezik elavulttá válik, jönnek az idei modellek 63 fokos fejcsővel és 80 fokos nyeregcsővel
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
varsam
őstag
válasz bulikavagyok #210672 üzenetére
Ha egy lefelére optimalizált gép is szóba jöhet, akkor YT Izzo? Ebből még van XXL méret, szerintem jó lehet.
-
Csokicsibesz
tag
válasz bulikavagyok #210669 üzenetére
Szerintem ennyi pénzért azért elég jó bringát kapsz.
A tesztek meg egyre inkább semmit mondóak, a legtöbben a marketing anyag tartalma jön vissza.Az utóbbi 4-5 évben nem nagyon volt jelentős változás a kerékpáriparban.
Minden évben a legprogresszívabb, legmerevebb, legmodernebb gépet mutatják be, aztán 6 hónap múlva jön a következő kicsit más színben.Mint minden vásárlást, szerintem a kerékpár vásárlást is érdemes reálisan nézni.
Mivel nem vagy world cup versenyző +1-2 kg, meg pár tizedmásodperc plusz lefelé nem befolyásolja a tekerési élményedet.Sokkal jobban meghatározza majd a bringát, hogy a felfüggesztést rendesen be tudod-e lőni. Úgy mozog minden, ahogy te szeretnéd.
Mert azt érzed.
Az 1-2 fokos különbséget a fejcsőben, pedig nem. -
nagyúr
válasz bulikavagyok #210689 üzenetére
Pont, ahogy sejtettem: délre elfogyott az L-es méret is (Canyon). Hihetetlen ez az egész.
varsam: Komoly cuccok, gratula! Milyen bringád van? DH?
Szerk.: Közben megtaláltam. Ilyesmi fali tartót szeretnék én is felszerelni.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bulikavagyok #210695 üzenetére
Akkor végül le tudtad adni a rendelést, vagyis neked még lesz-e, vagy már te is lecsúsztál róla?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bulikavagyok #210722 üzenetére
Ne is mondd vissza, egyrészt az egy faxa kerékpár, másrészt ki tudja mi lesz idén, a Sram továbbra is pl. a szállítási gondokat látja a legaktuálisabbnak. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz bulikavagyok #210770 üzenetére
A súlyról jut eszembe még egy kérdés: érdemes kidobni a gyári belsőt és tubeless rendszerre váltani?
mindenképpen.
hogy fogsz-e vele érdemben súlyt csökkenteni, az másik kérdésEladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
TomMusic
őstag
válasz bulikavagyok #210770 üzenetére
Dropper nyeregcsőnek akkor van leginkább létjogosultsága, ha sokat mászol, illetve lejtőzöl felváltva. Főleg terepen. Hogy ne kelljen mindig leszállni állítani az ülésmagasságot.
Tehát síkon szerintem nincs értelme.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
bardi
aktív tag
válasz bulikavagyok #210770 üzenetére
Lejtőzésnél a dropper megér egy kilót is kis túlzással, ha kipróbálod, utána igényelni fogod, én semmiképp sem adnám el. Ha nem csapatod lefelé, akkor is sokkal biztonságosabb letolt üléssel menni.
Tubelessre meg mindenképp érdemes váltani, defekt esélye is kisebb, a gördülési ellenállás is, és alacsonyabb nyomást lehet használni.'92 Honda VFR 750
-
TomMusic
őstag
válasz bulikavagyok #210776 üzenetére
Mászásnál mi az előnye a leengedett nyeregcsőnek?
Semmi
Naszóval úgy van, hogy mászásnál fent van a nyereg, aztán hirtelen van egy lejtős rész, akkor le kéne ereszteni a nyerget, hogy a súlypontod alacsonyabban legyen (ezáltal biztonságosabb, és jobban irányítható a bringa). Na ilyenkor ha dropperes a nyeregcső, akkor elég csak a kormányon a gombot lenyomni, és menet közben lejjebb megy a nyereg. Tehát nem kell leszállni a bicikliről, kilazítani..stb. Ezt először én is úri huncutságnak tartottam, de aztán mikor egy órán belül hatodjára kell állítani a nyerget, az már idegesítő tud lenni.
Viszont még én se vettem, kicsit drágállom.Szerk.:
#210775 jjeahh
Nekem nem sikerült csavarhúzóval kiütni
Csak az álmomban[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
jjeahh
nagyúr
válasz bulikavagyok #210776 üzenetére
Tubelessel kb. 200g-ot spórolsz, ha a belsőid 200g-osak és a gumi súlya nem változik, tehát kb. egy belső súlyát. De ha belsővel drótos vagy belépő kategóriás hajtogatós gumit használsz, tubelessel új, jobb gumira váltva akár 700g-ot is spórolhatsz. Ugyanakkor léteznek extralight belsők is, pl. a schwalbe sv19a, maxxis ultralight, continental light mtb és ezekkel is ugyanúgy használhatsz könnyű felső kategóriás tubeless gumikat. Persze ezeket könnyű kiszúrni, nekem a schwalbe extralight belsővel állandóan defektem volt. Amúgy meg szvsz egyszerű: ha rendszeresen tekersz, mtb-re már nem való belső, én csak akkor nem váltanék tubelessre, ha ritkán venném elő a bringát, mert úgy azért a tej beleszáradhat.
TomMusic: "Mászásnál mi az előnye a leengedett nyeregcsőnek? Semmi " : [link]
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
varsam
őstag
válasz bulikavagyok #210770 üzenetére
Egyet értek bardival, mind a dropper, mind a tubeless nagyon jó dolog. Én azt mondom, először próbáld ki a gépet dropperrel, menj vele hegyen völgyön mindenhol, látni fogod mennyire jó dolog. Lefelé egyszerűen sokkal stabilabb vagy leengedett üléssel.
Tubeless egyedüli hátránya szerintem, hogy kicsit koszos szerelésnél... Pont tegnap szereltem át az első kerekem, akkora rózsa tüske volt benne, hogy magam is meglepődtem. Nem tudom mióta volt ott, de köszöni elvolt ott. Miután kihúztam a gumiból, kellett bele egy kukac hogy megfogja, de utána már jó volt.
Nem tudom, hogy, milyen intenzitással tekersz, mi a célod, de szerintem ha csak hobby szinten nyomod, akkor hagyd fent az a +400grammot a bringán.
-
bardi
aktív tag
válasz bulikavagyok #210776 üzenetére
Kb olyan 10 évig én sem állítottam sose, aztán lett egy dropperem, és ha vennék egy bringát, amin nincsen, és terepre kell, az lenne az első update
'92 Honda VFR 750
-
itouchfan
senior tag
válasz bulikavagyok #210776 üzenetére
Ha 90% aszfalt akkor hogyhogy ilyen nagyon felső kategóriás montit vennél?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz bulikavagyok #210785 üzenetére
Milyen bringád van? Lemaradtam. Nálam a hátsó gumi 600g és van könnyebb is. Ja és persze xc gumi, de abból a normális fajta oldalfal védelemmel. Ha trail-enduro, akkor nem szóltam, azok a gumik nehezebbek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
válasz bulikavagyok #210785 üzenetére
Ja, így érthető. hát, nekem már ez eléggé a felső kategória, árakat nézve mindenképp
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
varsam
őstag
válasz bulikavagyok #210785 üzenetére
Ez a bringád?
Másik megoldás: tedd át erre a droppert (ha jó a mérete) -
itouchfan
senior tag
válasz bulikavagyok #210792 üzenetére
Ha sokat aszfaltozol vagy csak enyhe terepen mész, Schwalbe Thunder Burt 530g, nekem az van, szeretem.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz bulikavagyok #210792 üzenetére
Na igen, a 2.35" az nehezebb. Forekaster esetleg még könnyűnek számít agresszív xc gumi vonalon. Nekem tavalyi modell 2.25" Rocket Ron Evo van most hátul, az lemérve 600g.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz bulikavagyok #210770 üzenetére
Milyen dropper az?
Ha Spectral CFR, akkor mindegy. Azon nem a Fox Kashima bevonatos droppere van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
6030D
Ármester
válasz bulikavagyok #210795 üzenetére
Ha nagyon grammoznál. [link]
Ennek utána kell járni, mert régen a RaceSport az nem volt erős defektvédelemben, meg annyira tubelesshez sem ajánlották, ez viszont már black chillis, meg ír valami puncture protectiont is, szóval jó lehet.
És 120 g/db-bal könnyebb, mint a TB, azonos méretben. Az még 50 ml-rel több tejjel is jobb.
Tubeless az alap, ne ezen múljon a grammozás (a kotongumi belsőkön innen úgyis vagy egál a súly, vagy jobb a löttyös).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI AVATA drón akkumulátor - vadonatúj, nem használt
- DJI Mini 3 Pro / Mini 3 / Mini 4 Pro drón akkumulátor (eredeti DJI)
- DJI Mini 2 Fly More Combo drón (újszerű)
- DJI Air 2s FMC (Fly More Combo) drón - 5,4k video, 1" SONY CMOS - 3 akku (2S2)
- DJI FPV Racer FMC drón - Fly More Combo + Motion controller
- Seiko 5 SRPE51K1 Monokróm Automata Karóra // Teljesen új // Jelentősen ÁR ALATT
- GRETSCH G2622T/TG Streamliner Center Block elektromos gitár
- Seiko 5 Sports - SRPD59K1 - Automata Karóra // SOSEM HORDOTT, FÓLIÁS // ÁR ALATT
- Daniel Wellington Classic Mesh Óra Pakk (2db) // Teljesen ÚJAK // ÁR ALATT
- 2 Óra 1 Áráért - NIXON Sentry Solar, elegáns, napenergiával üzemelő karórák // Teljesen ÚJAK
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest