Hirdetés
Hirdetés
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
ph A The Wall Street Journal exkluzív riportját egyik cég sem kommentálta.
-
AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
it Újabb tőkét tudott bevonni egy AI-alapú toborzóplatform, ami érdekes jövőképet vetít előre.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz Friczy #189850 üzenetére
Tegnap elgurítottam én is a pöttyöst. 2-2,5 órát terveztem, de elfújt az elején a hátszél. 0,75l iso volt nálam, más semmi. 100 km lett, de ugye az utolsó 40 ellenszélben. Persze akár meg is állhattam volna, beugrani egy benzinkútra, vagy pékségbe, de akkor már gondoltam, kibírom hazáig. Háááát, az utolsó 20 már kellemetlen volt. Na, így lett 27+ az átlag, de ebben benne volt 10-15 perc macskaköves kolbászolás is, meg a 15+ kmph-s ellenszél hazafelé. Szóval fogható ez így, de ha lett volna nálam két müzli-szelet, és/vagy két gél, meg még egy kulacs, akkor lazább lett volna a dolog. Ja, meg volt benne azért majdnem 1000 m szint is, hogy ne legyen uncsi.
Viszont szépen megfogta a nap a karom, meg a lábam, 17-21 közötti értékeket mért végig a garmin. Azért a rövid aláöltöző a rövid mez alatt még pont kellett, főleg a szél miatt.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Friczy #189898 üzenetére
Igen, ott van a kutya elásva, mert mivel adott időn belül szervezetünk korlátozza úgy a maximális energiafogyasztás mint a vízveszteséget, a kalória és folyadék bevitel szükségessége inkább függ az időfaktortól mint az intenzitástól.
#1899066030D...ezért nem veszünk e-bike stucnit és nyerget.
atti29...váltógörgő kopottsága alig befolyásolja a váltás minőségét, én akkor cserélném ha kezd hegyesedni, kirívóan kotyog, vagy nem forog rendesen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Somatom
veterán
válasz Friczy #190511 üzenetére
Azért azt tudomásul kell venni, hogy a nagyvárosi élet velejárója, hogy mások is járnak azokon az utakon, amiken mi. Továbbá a kereszteződések is. Nem tudom, hogy milyen bringád van. Egy outi sztem sportolásra való, teljesen alkalmatlan a városi közlekedésre. Megfelelő eszközzel viszont sztem kifejezetten élvezetes. Engem nem befolyásol, hogy járda, úttest, kerékpárút, park, lépcső, aluljáró, stb. Ott megyek, ahol nekem épp jobb.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Friczy #190539 üzenetére
Ezért más e-bike -kal közlekedni. Nem bosszankodok, ha bármi miatt lendületet vesztek, mert nem kell izomból visszagyorsítanom. A plusz súly sem számít annyira, ezért nem gond pl. a külön akkus, brutál első lámpa, ami nappal állandóan villog. Meg a motoros rutin. Sosem feltételezem, hogy az autós számítani fog rám. Mindíg nekem kell számítanom arra, hogy ő nem fog számítani rám.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Friczy #190583 üzenetére
Mit értesz az alatt, hogy más helyzetben van? Azt, hogy nem a budapesti közlekedéshez optimális bringát vett és abban reménykedik, hogy a bringájához alakítják a várost? Az ilyenen tényleg nem tudok segíteni. De, sztem más sem.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Friczy #190716 üzenetére
Nem tudom, hogy amerre gyakran járok (Szilágyi Erzsébet - Moszkva tér - Varsányi Irén u. - Kacsa u - Nemtoméppmianeve rakpart - Margit híd - Nagykörút útvonalon min tudnának változtatni. A legzűrösebb a rakpart, a híd és a körút a Nyugatiig. Ha sietek, akkor a rakparton a villamossínek között szoktam teperni, de oda nem lehet bringautat rakni. El sem tudom képzelni, hogy milyen káoszhoz vezetne, ha a hídon az úttesten is lehetne bringázni. Utána a nyugatiig busz jár, nem lehet külön bringasávot kialakítani. Ezt a szakaszt úgy szoktam abszolválni, hogy nem a buszsávban, hanem eggyel beljebb megyek. Olyankor persze bele kell taposni, hogy tartsam az autósok tempóját, különben dekkolhatnék a buszok mögött a megállókban. Ahhoz, hogy ezt megoldják, a föld alá kéne vinni a villamost.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Friczy #190928 üzenetére
Nyilván vannak kivételek. Én azt írtam, amit általában látok a városban.
Runner_fxr:
Ez komoly? Van ilyen? Nem dobnak rá időt az eredményre, ha könnyebb bringával indul az ember? Sztem ez szín tiszta csalás, az így elért győzelem nem érték.
Mondjuk, én amúgy sem értem ezt a grammozósdit. Tegyük fel, hogy vki úgy méri az erőnlétét, hogy leméri az idejét egy hosszú mászásnál! Eljut odáig, hogy már nem optimális a terhelés a fejlődéshez. Nem ugyanazt kéne tegye, mint egy testépítő? Fog egy téglát és rászigszalagozza a bringára. Ha úgy is eléri az időt, akkor következő tégla, és így tovább (kötekedőknek: a tégla csupán a súly növelését szimbolizálja). Hogy lesz nagyobb a teljesítménye attól, hogy farag a bringa súlyán?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Friczy #191031 üzenetére
Ez gyönyörű elképzelés, csak nem ez fog történni. Nagyon sok olyan hely van, ahol nem lehet biztonságosan megelőzni egy kerékpárt (többet meg pláne nem). Tehát vagy araszol mögötte, ami feszültséget kelt, vagy belemegy egy kétes kimenetelű manőverbe, amiből a bringás húzza a rövidebbet.
Ami azt a részt illeti, gyakran teszem meg a XII. - III. távot. Napközben így is gyorsabb vagyok bringával, mint autóval. Sőt, alternatív útvonalak is vannak, szoktam variálni. Pl. a Margit szigeten keresztül is ki lehet kerülni azt a részt.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Friczy #191038 üzenetére
Én örülnék neki, de ezt fordítva kéne csinálni. Először a jelenlegi szabályokat betartatni. Írtam már korábban, hogy mi kell ehhez. Rendőr, meg banyatank. A rendőr áll a Margit hídon, rakparton, stb. és a banyatankból csekkeket osztogat mindenkinek, aki szabálytalanul lófrál a bringasávon. Az autósoktól pedig egy szabálytalan előzésért két hétre berántani a jogsit, plusz bünti. A jogsi berántás sokkal nagyobb visszatartó erő lenne, mint a bünti. Ezek az intézkedések megteremtenék azt, hogy a bringás "szent állat" legyen. Utána már mehetnek forgalomlassítónak a rakparton is. Ezt nem kútfőből találtam ki. Németországban dolgozok, ott ez megy.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Ringman
nagyúr
válasz Friczy #191038 üzenetére
hát ja.
azért ny-európában valahogy azt is sikerül megoldani, hogy araszolnak az autók a biciklik után, ill. átengednek a zebrán is, biztos jobban ráér arrafelé mindenki.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Somatom
veterán
válasz Friczy #191051 üzenetére
Miért lenne rossz a kontextus? Egyáltalán nem vagyok szabálykövető. Lássuk a bűneimet:
-Hekkelt a pedelecem.
-Nem tolom a felüljárón a bringát.
-Biztos, hogy nincs meg minden előírt világító és fényvisszaverő eszközöm.
Egyrészről ezekért a büntetés halál, de előtte ungabunga.
Másrészről van gyakorlati különbség, hogy egy outival, vagy egy hekkelt pedelec -kel megyek a megengedettnél lassabban?
- Milyen veszélyt jelentek a pedálozással egy tök üres felüljárón?
- Mi szükség van a lámpákra, meg a fényvisszaverőre egy bringaúton, illetve egy gyalogos felüljárón fényes nappal?
Ha ilyen körülmények között megbüntetnek, az olyan, mint amikor egy kint felejtett 30 -as táblához beállnak trffipaxolni. Ott a tábla, semmi értelme, de be kell tartani. Kíváncsi lennék, hogy hány bringást büntethetne meg a rendőr a fényvisszaverők hiánya miatt.
Engem sem érdekel, ha gyalogosok kóvályognak a bringaúton, amíg figyelnek és nem zavarják a haladásomat. De, ezt ne állítsuk párhuzamba egy olyan előzéssel, ami veszélyezteti egy ember életét!Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Friczy #191091 üzenetére
Olvass vissza, hogy milyen kifogások merültek fel a bringautakkal kapcsolatban! Az egyik a veszélyességük. Erre nem az a megoldás, hogy a bringások menjenek közúton, hanem az, hogy ne legyenek a bringautakon azok, akik miatt veszélyes. Ha miattuk a bringások inkább a közúton mennek, az csak újabb problémaforrás lesz.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Nutra
tag
válasz Friczy #191029 üzenetére
Friczy pedig nyugodtan köss bele, ha hibát találsz, akkor jobb lesz a becslésem
Utánanéztem, tévesen hagytam ki a gyalog- és kerékpárutakat.
A KRESZ szerint:
(11) Ha az út mellett, annak vonalvezetését követve kerékpárutat vagy gyalog-és kerékpárutat jelöltek ki a kétkerekű kerékpároknak a kerékpárúton vagy a gyalog-és kerékpárúton kell közlekedni. Ha a lakott területen a nem főútvonalként megjelölt út mellett annak vonalvezetését követve kerékpárutat vagy gyalog-és kerékpárutat jelöltek ki és az úton kerékpár nyomot (158/k. ábra) is kijelöltek - ha a közúti jelzésekből más nem következik - a kétkerekű kerékpárok az úttesten is közlekedhetnek.Azaz a teljes (2019. novemberi) 9100km kerékpár ill. gyalog- és kerékpárutat kellene alapul venni, de ennek csak a főútvonal melletti részét. Amire lövésem sincs... Tippre a 4000-nél biztos nem kevesebb, de simán duplája is lehet. Azaz a teljes útvonalhálózat 2-4%-a a módosított számom.
A második bekezdésed pontos látlelet, szóról-szóra ez van
-
Nutra
tag
-
szimpláncsak
tag
válasz Friczy #191151 üzenetére
lyen sajnos sok helyen van. Én miskolci vagyok, tavaly végre elkezdték a Miskolc - Mályi kerékpárutat, de csak Mályi közigazgatási határáig jutottak, Miskolc majd valamikor folytatja, pedig 3-4 éve nyertek rá EU-s pénzt. Jelenleg nem tudod elhagyni Miskolcot kerékpár úton, ami nem is lenne olyan nagy baj, ha nem lenne a 3-as főúton mind a két irányba tiltás még városon belül is. Pedig van egy 20/1984(XII.21.) rendelet, amelyben ez szerepel:
34.3. * A forgalom biztonságának és zavartalanságának érdekében azokon a lakott területen kívüli utakon, amelyeken az átlagos napi forgalom a 6000 egységjárművet meghaladja, a mezőgazdasági vontatók, az állati erővel vont járművek és kerékpárosok közlekedését meg kell tiltani, ha azok úticéljukat a közelben levő más - lényeges útvonalnövekedést (általában 10-25%) nem jelentő - úton elérhetik
Volt is erről [cikk] aztán valahogy Borsodig már nem jutottak el . -
-
Alg
veterán
válasz Friczy #191687 üzenetére
A potenciális bringatolvajok egy ezrelékének nincs meg a megfelelő tudása ahhoz, hogy megcsinálja, ami itt a videón van.
Ez. Az alkalmi tolvajt elijeszteni, rövid időre lezárni elég egy közepesen komoly(nak kinéző) lakat, ha meg hosszabb időre hagyod ott valahol és egy "profi" kinézi magának, akkor kb. mindegy mivel zárod le, a Ramset kinyitja..."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
FerNandor
őstag
válasz Friczy #192381 üzenetére
Be kellett ugranom a decathlonba és akkor vettem már egy ilyen alsógatyát, ha már itt szóba került. Főként túrázáshoz, de fel fogom húzni kíváncsiságból a kantáros alá is legalább egyszer, mert tapasztalatom nincs, de most kíváncsi lettem
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
MODERÁTOR
válasz Friczy #192488 üzenetére
KMC missing link többször felhasználható (ha jól tudom a missing link-ből összes). Én már vagy 4x levettem, simán visszament, bár annyira nem feszes de még nem sikerült elhagynom.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
xy.zsolt
őstag
válasz Friczy #192797 üzenetére
így van.....én aztán maximálisan tárcsaellenes vagyok outin, de carbon kerekek esetén muszáj. Mázli, hogy az én szintemen a carbon kerék sem indokolt. És ez már így is marad.
Más, lassúdefektem van....víz alatt bugyborékolt. kivettem a belsőt, víz alá tettem és semmi.....a szelepnél sem. Most hagyom, hogy mi lesz
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Somatom
veterán
-
arcitec
addikt
válasz Friczy #193958 üzenetére
Igen állítólak az 10km az amit a 7-esen kell menni Tárnok és a tó között, és nem is oly vészes,mert a nagy teherautók egy része ki van onnan tiltva. És vagy 30-40km-el rövídebb.
Egyébiránt egy bringás sem érti miért kerül a dombokon keresztül akkorát.[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
arcitec
addikt
válasz Friczy #194039 üzenetére
OK köszi, már megterveztem az útvonalat Velencéig, be is vittem a Garminba. Amint jobb idő lesz, úgy kb Érdig elsőre le is tesztelem. Ellenben ahogy nézem a Balatonig meg kellene várni a kerékpárutat, mert arra fele szinte csak főutak mennek.
[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Csokicsibesz
tag
válasz Friczy #194044 üzenetére
Garmin 530-at használok, heti 8-9 óra tekerés azért meg szokott lenni.
Színes kijelző, HRM és RPM érzékelő csatlakoztatva, nincs akku kímélő módban.
2 hetente kell kb tölteni.Nem értem miért kell minden töltésre szoruló eszköz esetében eljátszani ezt a mennyit kell tölteni történetet.
A telefonomat naponta töltöm, a fejhallgatómat 2-3 naponta. Ehhez képest a 2 hetente 1x kb felüdülés.Megjegyezném, hogy Garmin órám is van, azt szintén 2 hetente kell töltenem.
Egyikbe sem haltma még bele. -
MODERÁTOR
-
-
arcitec
addikt
válasz Friczy #194058 üzenetére
Garmin 800 van és még mindig bír 8-10 órát,bár van 20000mAh akksim, úgy hogy meglepi az nem lehet, még a kamerát is tudja vinni. Egyébként dettó ugyan úgy használom ahogy TE,
egy [ilyen] van a kormányszárra felpattintva ez mindig megy, a karbantartási intervallumot figyeli, ja és ezekben nem évente kell elem, mert egy gombelem elmegy évekig...Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
borix
őstag
válasz Friczy #194068 üzenetére
Mikor az ember elkezd már komolyabb tekeréseket csinálni a bringautakat elfelejti, az már nem téma onnantól.
Cobranco, Velekei Balázs, Györgyi Gábor videóira érdemes rákeresni aki nem ismerné még őket!
Európát keresztbe hosszába bejárták csomagos túrázva, meghozzák a kedvet az tuti. -
arcitec
addikt
válasz Friczy #194169 üzenetére
Megértelek, de nekem pl a komplett trekking felépítés az amit túrázásra, kiválóan használok és teljesen rendben van élvezet az egész. És nálam nem az a cél, hogy sebességet nyerjek, rádőljek, ugrassak, kemény terepen hasítsak, hanem a vele járó élmények, természetjárás, az ami az úgymond túrázással jár. Persze az jó, ha halad a járgány, na de nincs azért azzal sem baj. De ismétlem, kinek mi én nem vagyok az egyéb más fajták ellen, sőt mint írtam egy montit lehet vennék egyéb kikapcsolódásra, de semmiképp a trekking ellenébe.
[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
arcitec
addikt
válasz Friczy #194177 üzenetére
Sebességről szó volt igen, a részemről. . Ez egyébiránt a TE egyéni hozzáállásod, még igaz is lehet, nem tudok hozzá véleményt formálni, mert nem próbáltam és hát nem is akarok.
Szóval summa summarum hajrá megyünk a tóra, TE a Speederrel, én a számomra jól bevált trekkingel. Még az is lehet le fogsz kerülni, ki tudja.
U.I: Egyébként fura nekem ez a "bedőlés", mert hát a mai trekkingekkel sem egyenes háttal megyünk..Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Friczy #194294 üzenetére
10 esetből 9x csak púp vagy a rendőrök hátán ha megzavarod őket a fánkevésben.🤭 Mikor lopás(utáni verekedés )ért hívta ki valaki (mert az sem mi voltunk) arról mesélt nekem hogyan lopták el saját horgászfelszerelését apósa pincéjéből. ...gondoltam jól állunk, ez az ügy is hamar meg lesz oldva. Lányom bringájának lopása után egykedvűen kijelentették valszeg. sosem lesz meg, autóm tükreinek lelopásánál (kábé 300 panelablak nyílik a helyszínre) ditto.😒...de hát ott vannak a tanulságos tolvajkergető videók is melyekből kiderül, hogy pl. megtalálni a lopott kerékpárod még a legkönnyebb része az egész igazságszolgáltatási folyamatnak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Yettel topik
- Ilyen lesz a PVKK: Planetenverteidigungskanonenkommandant
- Magisk
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Építő/felújító topik
- Milyen monitort vegyek?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen