- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen GPS-t vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
Hirdetés
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sefter
veterán
-
őstag
válasz cibus #165287 üzenetére
a hidraulikus tárcsafék sokkal jobb dolog, min a legjobb v-fék.
viszont a Riverside Microshift váltása egy kalap sz.r
ha ebből a háromból lehet választani, akkor egyértelműen a Kellys“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
nmate91
tag
válasz cibus #165287 üzenetére
Szerintem nem jobb az a váltó sem annyival pl. Nem olyan para az a Microshift, ha nem versenyezni akarsz.
Riverside 900-ba egy haverom városban 3000 km-t rakott, fékbetét csere, váltóállítás és monoblokk csere kellett neki egyedül. Nem nyugger stílusban tekert és esett is vele. Superiorokat nem ismerem, de keress rá a geometriára. -
őstag
válasz cibus #165292 üzenetére
nincs olyan, hogy "ugyanaz a méret" ahány gyártó, annyiféle méret
egyik 19"-ben hosszabb, másik magasabb, harmadik laposabb villaszöggel jön...
általában amúgy igen, egy 19" és egy L méret hasonló (de nem ugyan az)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz cibus #165326 üzenetére
A képeken nem jön át (bár ha a fák szögét figyeled, akkor látszik), de ezeken felfelé trekkinget nem tudnád kihajtani, mert 15-20%-os, lefelé sem lenne egy nagy élmény, inkább szenvedés. Trekking max enyhe sík döngölt földútra jó, ha annál nehezebb terepre mennél, akkor nincs mese, montit kell venni. Szerintem egy normális xc monti gyors gumikkal, 3.5 bar-ra pumpálva semmivel nem lesz lassabb aszfalton, mint egy trekking és legalább terepen élvezni fogod.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zsocy
őstag
válasz cibus #165430 üzenetére
De akkor mi még a kérdésed?
Összehasonlítottad, felültél rá, tetszett, árban jó, kapható...
Vedd már meg a Riverside-ot, biztos örülni fogsz neki! Aztán tekerd amennyit bírsz, egy év múlva kiderül hogy jól döntöttél vagy sem, akkor max eladod és továbblépsz.
Sőt, ha jól tudom a Decába vissza is viheted hogy mégsem kell (persze gyári állapotban) 365 napig. -
haiiro_o
tag
válasz cibus #165430 üzenetére
szerintem sincs ilyen áron jobb mint a riverside 900. próbáld ki még 1x a boltban és hozd el.. vidd el egy normális szervízbe aztán használd. szerzel néhány defektet akkor majd ajánlanak itt valami szuper külsőt és ha tetszik megtartod ha meg nem akkor vissza viszed és kicseréled egy 920 ra
-
jjeahh
nagyúr
válasz cibus #165450 üzenetére
Síkon nem kell olyan sok sebesség, sőt, ma már emelkedőre sem, inkább az áttétel a fontos ha mászni akarsz. Anno az elején azt írtad, hogy a régi montiddal terepen kb. gyalogos tempóval tudtál menni, ha ezt arra értetted, hogy szétrázott, akkor egy trekking ott még jobban fog rázni. Ezért írtam én, hogy egy modernebb, ballonos gumis monti kell neked, meg hát azért is, mert személy szerint én a cross trekkingeknek nem sok értelmét látom, olyanok, mint egy vérszegény túlárazott monti. Szerintem aszfalton sem rosszabb egy xc monti rendesen felpumpált gyors gumikkal.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
válasz cibus #165456 üzenetére
Senki nem fogja eldönteni helyetted. Kezd kicsit unalmas lenni, menj be a Decathlonba, ülj fel a montira is, meg a trekkingre is, aztán válaszd ki az egyiket. Kb teljesen mindegy melyik lesz (én montit vennék, gyors, aszfaltosabb külső gumira cserélve a gyárit).
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
-
Mezga Aladár
veterán
válasz cibus #165450 üzenetére
"Egyébként a berguson-ról senki nem írt véleményt.
Vásárolt már valaki onnan, van valami tapasztalat?"Addig amíg te vásárolsz addig minden rendben. Viszont ha garit szeretnéd intézni, vagy csak pl a kötelező szervizt intéznéd az minősíthetetlen.
Én nem ajánlom.
Nézd meg inkább a Merida Concept Store.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
bringasisti
őstag
válasz cibus #165474 üzenetére
Nem tudom, én az a típus vagyok aki nem pörgeti. Az biztos hogy 26" az enyém is és 42/11 az is forog ilyen tempó esetén. Én 38/11 biztos 40 nél viszonylag hamar vennem a fülében a levegőt. Viszont még kell nézni hogy egy másik tányér ha bem szegecselt hanem csavaros az 7-8 ezer
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz cibus #165777 üzenetére
Na ott is van rögtön 2 fórumtárs akitől érdeklődhetsz.Azóta,hogy megvették nem sokat voltak itt (azelőtt sem ),így vagy nagyon jók,vagy nagyon rosszak a Sava-k. A váz meg mindig számít,nem mindegy milyen nehéz,mennyire pontos (kifolyik-e belőle a víz ) mert azon kívül minden egyebet cserélni,fejleszteni lehet....de mondják meg a tulajdonosok milyen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RetepNyaraB
veterán
válasz cibus #165777 üzenetére
Kínaiakkal lehet pár alapprobléma:
1 - egyszerű dolgokat ügyesen kopiznak, ahol önálló töprengésre van szükség, ott kezdődik a gond. Ugyanis ha megfizetnének jó mérnököket, akkor rögvest nem annyiba kerülne a cucc, amennyiért adják. Évtizedes tapasztalatból beszélek. Ez azt eredményezi, hogy kifoghatsz egy pompás terméket, mert épp bejött a hasraütés, meg túl sokszor valami ótvar fost is. Bicikliváz tervezés manapság nagyon nem hasraütésre megy, se nem fotókról lelopott dizájn Shenzenben összehegesztésén alapszik.2 - minőségbiztosítást hírből sem ismerik, mert növelné az árat; tehát iszonyatos szórás van jó és rossz irányba.
Ezeket bevállalva kell dönteni.
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
RetepNyaraB
veterán
válasz cibus #165815 üzenetére
Nyilván nem hazudhatnak az alkatrészlistában. "Német" cég
Írj rá az arcokra, akiknek van. Ha elégedettek, akkor miért ne vennéd meg?
Más kérdés, hogy az esetleges eladásra is gondolni lehet később. Egy Kjúbot bármikor rásózol az első szembejövő parasztra, egy ismeretlen kínaival megizzadhatsz, mire elpasszolod. Ha nem tervezed egy-két éven belül lecserélni, ez nem gond.
Illetve amit sokan benéznek, hogy a későbbi fejlesztés általában sokkal többe fájhat, mint kapásból venni egy jobbat. De ez csak lábjegyzet."I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
lsebestyen
addikt
válasz cibus #200252 üzenetére
Hali,
az elképzelés jó, de ilyen terepre szerintem fölösleges az első teló, a "nem horror" áras pedig ki sem tudná szépen mozogni. Merev villa, egy ballonosabb gumival megteszi. Én a helyedben használtan keresnék, ha úgy van, akkor bármelyik bringa szerviz szívesen átnézi neked vétel előtt ingyen, vagy pár ezresért cserébe. Új kerékpárokból egyrészt hiány van, másrészt pedig az árak is felszöktek.
-
-
nmate91
tag
-
cibus
aktív tag
válasz cibus #200336 üzenetére
+ a riverside később esetleg hogyan tuningolható? ha akarok cserélni bármit...?
nekem nagyon úgy tűnik, hogy ezek nem épp szabvány alkatrészek, pl hogy lehet benne cserélni első villát jobbra? váltót jobb minőségűre?
na meg elöl 1 lánckerék? az nagyon kevésnek tűnik.rosszul gondolom ezeket?
-
ZolkoW
őstag
válasz cibus #200339 üzenetére
ránézésre ezen minden szabvány, trekking villát 60mm úttal valószínűleg úgyis egyenes villanyakkal kapsz, ha kapsz (és rá akarsz költeni egy százast...), mert minden más MTB villa inkább már kúpos nyakkal kapható.
Az acél hajtókar kicsit meredeken hangzik, ha több lánckereket akarsz és első váltót (brrr..) , akkor ezt úgyis cserélned kell, szintén szemmel látható tétel, de nincs baj az egy tányérral, ha jól van megválasztva a mérete. A váltóról nincs tapasztaltom, de Shimano kompatibilisek tudtommal.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
nmate91
tag
válasz cibus #200336 üzenetére
Kapható. Válts színt.
Minden dimenzióban jobb, mint amit linkeltél. Ha nem mész hosszú túrákra nagy hegyen, nem kell több mint az a lánctanyér előre.
Szabvány minden, én láttam sok ilyen bringát. Olyan igenytelenul használják mégis mennek. váltó jobb, mint egy Shimano Acera. De amúgy nem tudom minek aggódsz ilyeneken, ez egy kezdő kerékpár. De ötször inkább ez, mint amit linkeltél. -
rígel
őstag
válasz cibus #200374 üzenetére
200-ért is csak lim -lom alsópolcos cuccokkal szerelt gépet kapsz, még egy alapos beállítás se fér bele. Sajnos saját tapasztalat idén. És nem csak náluk. 2-3 éve egy negyed annyiba kerülő gyerekbringával többet foglalkoztak átadás előtt, mint manapság. Nekem sajnos a kormány csövet és a nyeregcsövet is összekaristolták, és úgy tűnik semmit nem foglalkoztak a finombeálításokkal. Igaz ezek a low cost cuccokal sose lesz finom a hajtás. Sajnos ma még bőven 200 fölött is ezt kapod
[ Szerkesztve ]
-
Louro
őstag
válasz cibus #200381 üzenetére
Én csak követem a topikot. De, ha jól értettem a válaszokat, 200 alatt profi bringát nem kapunk.
Ha sebességet akarsz, akkor országútiban kell gondolkodni. Nem a trekking lesz a nyerő. Ezt az első tárcsa miatt sejtem.
Ha még lenne egy kis terep is, akkor meg nem kell parázni az első tárcsa miatt. A Riverside is minimálisan fejleszthető, mivel szabványos. De a visszajelzések, korábbi vélemények alapján is egész jó darabnak tűnik.Személy szerint én azért gondolkodok még rajta, hogy használnám e annyit. Csak egy-egy hétvégi napra lehet nem érné meg, de ez egyéni probléma.
Persze ebben a sávban még van egy Kellys is. Nem ugrik be, hogy azon belül melyik, de a sorszám 10. Talán Cliff. De 200 alatt igazán prémiumot várni feleslegesen. Persze a Riverside se tuti biznisz. Vannak negatív tapasztalatok itt és a Deca oldalán is. De a Decán keresztül van lehetőség visszaküldeni/-vinni, ha nem vált be.
Mess with the best / Die like the rest
-
Runner_fxr
Ármester
válasz cibus #200381 üzenetére
Mindkét bringa fő gyenge pontja a menetes hátsó agy és a gagyi monoblokk.
Viszonylag gyorsan mennek szét ezek az alkatrészek. Ennek következménye a lötyögő hátsó kerék és lötyögő hajtómű lesz. Tengely törések sem ritkák hátul. Én úgy gondolom, az a minimum, hogy hátul legalább 8 sebesség egy kazettás aggyal, akkor nem fog állandóan elgörbülni, eltörni a tengely. Illetve ha műanyag csészés a monoblokk, akkor azt is cserélném mihamarább fém csészésre. A 7-es rendszer gyerekbringán elmegy, de felnőtt kerékpáron nevetséges. Szóval ha nem akarsz sok nyűgöt a nyakadba venni, akkor legalább egy 3 X 8-as rendszerrel szerelt bringát választasz. Illetve cross bringát akkor vegyél ha csak aszfalton és maximum jó minőségű föld utakon akarsz vele közlekedni, erdei terepen ezek a bringák hamar elvéreznek. -
parandroid
nagyúr
válasz cibus #200406 üzenetére
Ez an, ha kontextus nélkül idézgetsz. Az utolsó pont (3x8) arra vonatkozott, hogy a kolléga olcsón (gazdaságosan) újítana fel régi bringát, az első kettő meg új bicajok (hajtás) vásárlására. Az 1x vs 3x rendszer összehasonlítása többször megvolt, mindkettőnek megvan a maga helye, előnye-hátránya, aztán amikor hétköznapi felhasználó ezeket levetíti a saját igényeire, akkor általában az első lesz a nyerő - kivéve az olyan speciális eseteket, amikor ehhez gyakorlatilag komplett új bicajt kéne építeni valami régi roncsból.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nmate91
tag
válasz cibus #200406 üzenetére
Figyelj, vegyél egy bringát és tekerd. Viccen kívül, amelyik tetszik, amire van pénzed, amit tudsz úgy tárolni, hogy ne fájjon a szíved, ha Mariska néni odabassza reggel neki a banyatankot. Én a 150 ezres Decathlon bringámba, amin Microshift cuccok vannak, 2200km-t raktam, még csak nyolcas sincs benne. Vannak limitek benne, de tekerem, mozgok, élvezem.
-
Louro
őstag
válasz cibus #200449 üzenetére
Vedd az újat, arra van garancia. De ha környezetbarát vagy és normálisnak tűnik az eladó, akkor talán nem lesz gáz.
Ha én venni fogok, biztos első utam egy biciklis üzletbe lesz, hogy rendesen be legyen állítva. Ne a gyári alap legyen.
[ Szerkesztve ]
Mess with the best / Die like the rest
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Elektromos autók - motorok
- Házi hangfal építés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Sorozatok
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Autós topik
- További aktív témák...
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- Roamer 45.mm.200.m./ búvár! 2023,05,06, vásárlás!
- Casio Edifice Karóra
- Garmin Edge 540 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Országos Házhozszállítás
- DJI Air 3 Fly More Combo RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek