Hirdetés
Hirdetés
-
Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
gp A free-to-play akció-RPG PC-re és PlayStation 5-re érkezik, de pontos dátumot még nem kaptunk hozzá.
-
Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
it Nagy médiaszenzáció lett az a jelentés, amely szerint a Qualcomm megvenné az Intelt, erre azonban az elemzők szerint kevés az esély, ráadásul óriási trösztellenes botrányt okozna.
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nismoka
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #128636 üzenetére
Legtöbb helyen nem nagyon tudod engedni fék nélkül,kivéve ha nagyon bátor vagy és ügyesen kanyarodsz,mert ritka a 10+% lejtő kanyarok nélkül.(Ilyen a korábban említett riegersburgi vártól lefele,vagy Eerdélyben a Madarasi Hargitáról le Ivó felé.) 15%-on,jó aszfalton,fék és kanyarok nélkül,ha elég hosszú biztos felgyorsulnál 80-90 köré is.
(#128639) FireKeeper...nem lenne baj ha megtörnének ezek az egyeduralmak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
StLui
veterán
válasz ZolkoW #128771 üzenetére
Nekem sikerült felpumpálni, már vagy 100x (sajnos) a TL kereket, sima "szivargyujtós" prüntyögő pumpával, átalakítóval pumpálok én is. Sajnos valamiért ősz óta jobban ereszt mindkét kerék mint amikor összeraktam, és felni, szelep tájékon, nem lyukas.
sebgutkopf:
Azt nem értem még, hogy pont a TL ready, hajtogatós külsők nem szorosak egyáltalán, inkább arra kell figyelnem, hogy le ne essen.[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
kenguru99
aktív tag
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #128952 üzenetére
Ja, utánnanézek a dolgoknak picit, bár számomra ezek a robbantott ábrák nagyon kínaiak így, hogy nincs a kezemben az agy és nem látom, hogy a valóságban hogyan néz ki.
Hasaggymeg: Én így kívülről képekről még meg sem tudom különböztetni, hogy melyik ipari és melyik kónuszos . Ezek szerint az összes Shimano kónuszos? Pl. az ilyenek?
Amúgy ezek alapján nem tűnik nagy dolognak a karbantartás, itt ha jól látom semmilyen spéci szerszámot nem használnak a cikkben. Sőt, a végén még írja is, hogy "Az ipari csapágyas agyak szereléséhez imbuszkulcsra és pár kónuszkulcsra van csak szükség" .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
#45302528
törölt tag
válasz ZolkoW #128965 üzenetére
ZolkoW, 6030D:
De, rozsdalé lesz az, nem olaj, most jobban megnéztem....Pedig zárt helyen tartom, de ezek szerint elég hozzá, hogy párszor szezononként sz...rá ázok rajta.....
Igen, én is azt gondolom, hogy "egyszerűbb", talán olcsóbb is kompletten cserélni, most néztem, 26-ért megkapom a teljes villát. Amiért nem szívesen cserélem: gyárilag marha jó szürke-fekete, matt-fényes fényezése van a villaszárnak, ami ugye tökéletesen passzol a váz színéhez. Az utángyártott pedig fényes fekete.
Kipróbálom a zsírzást, kap még egy esélyt erre a szezonra.
Nagyon köszi a válaszokat, srácok!
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz ZolkoW #129013 üzenetére
Írom a neveket, meg melyikkel mi a tapasztalat.
Most nekem Stans van benne, ezt adták kitben a bringához. A gumi nem ereszt eláll hét közben csak nem tudom mi a normális, meddig kell tartania a nyomást, mennyit ereszt mondjuk 1 hét alatt, ami még elmegy. Belsővel 1-2 tized bárt esett ahogy elnézem nagyjából hasonló belső nélkül is. -
sebgutkopf
őstag
válasz ZolkoW #129024 üzenetére
A felni (valami brutál erős gumis szalag van benne és nagyon feszül) és gumi is mindkettő tubeless használatra alkalmasan jött a bringával csak azért belsővel szállították, hogy eldönthessem hogyan megyek, de kaptam a szelepeket és a Stans trutyit is.
Ja ja elsőre rádurrantottam trutyi nélkül a külsőt, ami mindenképpen jó ötlet volt, mert trutyival biztosan nem tudtam volna a peremen belülre visszatenni a külsőt és a nagy nyomás volt, ami a felnire feltolta a gumi peremét, azt kézzel nem lehetett volna megcsinálni, hogy a széléig kitolom. Aztán szelepmag ki és beletoltam a folyadékot. Felfújva sehol semmi nem jött ki belőle, néma csend. Ezért is jött a kérdés, hogy vajon kell egyáltalán a tömítő? -
sebgutkopf
őstag
válasz ZolkoW #129040 üzenetére
A múltkor pont volt fent valahol egy yt videó, ahol a geókról és azok hatásairól beszéltek. A láncvilla kapcsán megjegyezték, hogy persze fordulékonyabb, ha rövid, de a túl rövidnek komoly hátrányai vannak, mint kedvezőtlen súlyelosztás, ami miatt a bringa eleje kanyarban már elmehet, ha túl rövid, akkor a nyereg eleve nagyon a hátsó kerék fölé kerül és akkor a bringa tekerhetősége sokat romlik (érzetre nehéz tekerni), ami egy dh gépnél annyira nem téma, de manapság, amikor a progresszív vázgeó megy, akkor a lapos fejcsőszögek mellé mégis xc-s nyeregcsőszöget tesznek, hogy minél jobban középen lehessen ülni és az emelkedőt is jól meg lehessen tekerni szenvedés nélkül.
Kompromisszum mindig van, kérdés mi a cél. -
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #129078 üzenetére
Szerintem ez a Budai-hegyi edzős bringa, or just have fun, a Lux meg vadulós. Nehéz... az is van vagy 10 kg, mondjuk ehhez képest nehéz.
Hasaggymeg: nem kell mezőn keresztülcsörtetni, azért vannak az utak. [link]
Gumit most nem tudok nagyon akciósan, 29x2,0 drótos van 3000+ Ft-ért, aztán Rose-ról 29x2,2 drót 14 EUR, hajtogatós 19 EUR.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #129024 üzenetére
A világ talán első rövid kanalas SLX váltója?
Egy LX kanala került át az SLX felső részére, már majdnem feladtam, aztán kipattintottam valami műanyag gyűrűt a felső rugó házából, és úgy már bement a helyére. Mindkettő 9 sebességes, az SLX-nek csúnyán elhajlott a kanál része, az LX-nek meg nagyon lógott a felső forgáspontja. Még kiderülhet, hogy hiába volt az egész, és nem is máködik,vagy nem jobban, mint a szétkopott LX tette, de majd ha újból felszereltem, kiderül. Az látszik, hogy apróságokban mindig változnak ezek a dolgok is, a régi váltótartó fülre pontosan passzolt az LX, de az SLX alá kell majd tennem egy alátétet, mint ahogy a GX alá is kellett, különben a csavar túllóg a fülön belülre, és beleér a lánc...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
planbmokus
senior tag
válasz ZolkoW #129132 üzenetére
Egy percig sem próbálnálak meg lebeszélni, nekem 20 év versenyszerű montizás (DS/4X/DH/XCO/XCM) után ez lett a végső kikapcsolódás.
Nagyon eltalált váz, nagyon jó méretekkel, S-es méretet használok, rövid, fordulékony (terepen jól jön), ha többet mennék aszfalton (50-50% jelenleg), akkor M-est vennék.
Vázszettként vettem én is, a régi montim cuccai kerültek rá (Mavic Crossone/Sram X.0/XX1 szett, 1x10 sebesség, triggerrel, Fizik Tundra M5), meg egy Octane One Flare kormány, Cane Creek Drop V fékkarokkal (mert montis BB5-öt használok a nagyobb fékerő miatt)."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
robee19
tag
válasz ZolkoW #129152 üzenetére
Mivel mint írtam a felni is kuka, vagy legalábbis zavaróan csúnya, ezért szeretnék teljesen új szettet. Ha kazettás 7 sebire váltanék, gondolom a váltónak nem számítana, csak hozzá kellene állítani ugye?
Ami zavar, hogy ahogy néztem teljesen új kazettás fogaskeréksorral és kerékkel nem úsznám meg 20-25 alatt, annyit pedig már nem biztos hogy megérdemel ez a bringa. -
-
Varoz
őstag
válasz ZolkoW #129324 üzenetére
Ezért írtam, hogy az anyagi rész az az én dolgom, majd kimatekolom, hogy mennyit ér nekem.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #129338 üzenetére
Amúgy azért is tettem a felhívást,sokan meg fognak lepődni kerekük súlya láttán,mert csodák nincsenek és csak a nagyon drágáknál lesz számottevő súlykülönbség.
StLui...csak úgy repül az a gyerek! ...de tanítsd meg mászni is,nem maradhat alul a vén rókákkal szemben.Egészsége szempontjából hosszútávon a jó kondíció amúgy is fontosabb a jó technikánál.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #129338 üzenetére
Valszeg mindenkinek könnyebb a kereke a topikban az enyémnél . Kíváncsi vagyok már nagyon, mennyit mutat a mérleg majd, ha újra összeáll a bringa, de ha lehet hinni a kerekeknél a gyári adatoknak, akkor szerintem 12.5kg körül lesz, pedig a telóm is nehéz, a hajtásom szintén nem egy XTR, a nyeregcsövem a lehető legnehezebb stb... majd év végén vagy jövőben egy nyeregcserét is megejtek, mert az is bűnehéz és ha kopik a hajtás természetesen jobbra/könnyebbre cserélem majd, szerintem idővel simán lemegy a súlya 12kg-ra.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
G@ben
addikt
válasz ZolkoW #129597 üzenetére
Rugalmasabb, bár nem tudom ki az, aki megérzi. Én ha ilyet látok, akkor már látom magam előtt, hogy hol fog elfáradni az anyag, és ez veszettül irritál.
Mondjuk vázban ultrakonzervatív vagyok, ami eltér mondjuk egy Cube Aim formájától, az nekem csúnya. Ha a felsőcső és a támvilla nem egy pontban találkozik, vagy ha egy vonalban folytatódnak, ha van ott valami kiegészítő cső, ha elöl az alsó és felcsőcső nem így fut össze, hanem mint mondjuk a Ghost bicajokon, ha a csövek jól láthatóan ívesek, az nekem nem jön be. Hülye gépész fejjel a rácsos tartóra hajazó vázakat tartom szépnek. És ezért lesz nehéz bicajt vennem.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #129704 üzenetére
Visszanézegettem Straván, sebességből számolhat valamit. A tavalyi versenyeken mindenhol 240-260 W között volt az átlag, és 19-22 km/h között a seb.átlag. Hétfői pörgetős edzésem meg 285 W/28 km/h. Átlag pulzusban meg van kb 30 ütés különbség. A 3 W/kg is jó érték a fentiekhez képest.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
SOAD19
addikt
válasz ZolkoW #129721 üzenetére
Városi közlekedésre használom a bicajt. Néha jól jönne, ha elmegyek 1-2 napos túrára, mert olyankor a hátitáskámba szinte bele kell taposni a cuccot. Idén lehet lesz egy 5 napos túra, ahhoz már biztos kellene valami plussz a hátizsák mellé. Csak most jöttem el munkanélkülire tanulás miatt, és nem akarom túlzottan költeni a pénzt, így is volt már nem várt kiadás.
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
G@ben
addikt
válasz ZolkoW #130014 üzenetére
70-ről erőset fékeztem, csúnya csikorgást hallottam hátulról, majd elkezdett ütemesen rázni a bicaj hátulja. Megálltam, megnéztem, és volt egy nyolcas a kerékben, de nem a felni miatt, hanem a hátsó agy közepén volt egy kanyar. Tehát mintha fogtam volna az agy két végét, és nagy erővel görbítettem volna, így középen elhajlott. Na ilyet nem szeretnék többször!
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz ZolkoW #130020 üzenetére
Én is meglepődtem, elhiheted! Elvileg Shimano RM30 volt az agy. Simán lehetett akár gyártási hiba, egy zárvány, akármi, és ez találkozott a durvára beállított fékkel, a nagy tempóval, meg azzal, hogy meg KELLETT állnom, mert jött a kereszteződés.
Szóval akkor az eredeti kérdés: a linkelt Giant alkatrészei megfelelnek az ilyen kihívásoknak? Illetve ez az ár jó érte? Az idei modell 300k árát sokallom, és úgy néztem, hogy csak a fékben, és a színben van eltérés.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #130020 üzenetére
Én is fel vagyok dúLva amióta erről az agygörbülésről hallottam,de úgy tűnik vannak még csodák. Azt,hogy egy ilyen hogyan történhet,mikor az agy elvileg küllők hadával van rögzítve a felnihez,nem tudom,de látszólag van olyan sz@r ami képes elvetemedni.Tudtommal ezeket az egyakat egy darabból esztergálják,így meglehet,hogy a kici kínai túltolta a kést és az agytest közepe már olyan lett mint a papír,így mikor egy combosabb mugli odalépett teszkósbringájának,a sor megrogyasztotta azt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #130026 üzenetére
Kár, hogy a csavar nem egyszerű átlagos csavar és gumigyűrű is van rajta, ami egy nagyobbra nem megy fel. Meg menetfúróm sincs, szal, ennek lőttek.
Kérdés: ha majd más féket rendelek, ami elvileg ugyanazzal a tárcsával, ugyanazzal a fékcsővel és betéttel kompatibilis mint a régi, érzetre vajon lesz különbség? Gondolom nem...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
G@ben
addikt
válasz ZolkoW #130022 üzenetére
Én sem tudom ezeket, de ugyanez van jóval drágább bringán is, talán nem olyan nagyon rossz.
jjeahh: akkor talán nem kell aggódnom, ha a topiklakók sem találkoztak még ilyen jelenséggel!
Még a villa kérdés, sajnos aról sem találtam túl sok infót. Itt azt írta valaki, hogy ennél rosszabbat ne, azaz valószínű nem egy Recon, de elvileg elfogadható lehet. Ne akarjon nagyon hajolni, meg ne essen szét 1-2 év alatt aszfaltos használattól!
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
IMIIKE1998
őstag
-
-
IMIIKE1998
őstag
válasz ZolkoW #130096 üzenetére
Ennyiért nem rossz ez a merev villa, de azért ha néha kedvem támad "terepezni", akkor jól jön a teló. Akkor eze a héten megy is szervizbe. Amúgy mostanában kísérletezgetek a guminyomással, hogy all-terrain gépen csináljak a montimból. Olyan 2.9-3.0 bar körül tűnik a legoptimálisabbnak, ilyenkor nem darál úgy aszfalton és földúton is kényelmes.(2.0-s gumi, 26-os keréken.)
+Megoldódott a nyeregcső probléma. Megkérdeztem a srácot, akitől a vázat vettem, tényleg 27,2-es kell bele. Nem csoda, hogy lötyög. Gyorsan ki is lazítottam a nyeregbilincset, nehogy eltörjön. Köszi utólag is mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #130269 üzenetére
Wow, te egy zseni vagy, arra úgy nem is gondoltam . Igaz fejjel lefelé van a kamera, de nem nagy szenzáció elforgatni a videót Premiere-ben.
StLui: Igen, köszi neked is, sikerült
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Apple notebookok
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Autós topik
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen