Hirdetés
Hirdetés
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
Minimalista pénztárca - Rossm Wallet - A klónok ásza
lo Ebben a tesztben a legjobb minőségű Ridge klónok közé tartozó, Rossm pénztárcát teszzük nagyító alá.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz Ringman #277491 üzenetére
Találtam M5x7mm kell bele, nincs elárasztva velük a net, de sram nak van ilyen igaz máshoz, de jó lesz sztem.
Tudjátok mi a vicc? a nyeregcsőnél alu csavart használnak, a kulacstartónál titán / vagy acél ezt nem tudom eldönteni, de érezni hogy nem alu..[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #277506 üzenetére
Írok nekik. Bár már biztos megtették, egyik agree tulaj kicserélte a csavarokat, aztán volt szervizben a bringa és ott meg vissza rakták a gyári alukat. Megint ki kellett cserélnie..
Többeknek a feje szakadt le, cube szerviz nem tudott mit kezdeni vele, a vázat is "összekaristolták neki" miközben próbálták kiszedni. NEm sikerült nekik elküldték hogy: lakatossal kéne próbálkozni.Már megrendeltem a csavart, én alin nem láttam M5x7mm nem találok alin ami hatlap vagy torx fejű lenne, de lehet nem voltam alapos. Mindegy, megrendeltem a sram M5x7mm est torx25 (majd a menetrögzítőt leszedem róla), ennek a feje is elvileg jó lesz szélességben..a többi csavart okénak látom, nincsennek nagy nyomaték igények így sztem rendben lesz. lesz munka vele így elsőre, ez a kábel kihúzgálás nem jött be.
Nyereg + külső+belső csere lesz a többi marad egyelőre. Majd talán valamikor kap egy felnit új agyakkal.
Am nagyon kényelmes a kormány fogása, jó a bandázs anyaga is, finom érzet. Karbon kormány...jó ez kopkopkop[ Szerkesztve ]
-
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #277485 üzenetére
Teljesen minőségi benyomást tesz rám a csapágyazása, a hátsó kerék tuti iparis... A lényeg hogy állítottam rajta, teljesen finom cucc. Szerintem minőségi, van olyan mint a dt350 érzésre ahogy forgatom a tengelyt, meg ahogy forog a kerék mostmár. Majd az idő megmondja milyen tartós cucc.
-
fulton
addikt
Egy valami nem szimpi azért a fulcrum elsőnél, hogy itt is szórakozni kell a beallítás es meghúzás kettőssel, mint a simi kónuszoknal kellett a gyorszárral...
-
fulton
addikt
válasz chubby2o6 #277573 üzenetére
uh b* mint valami malac szúrás előtt..áhh nem szoknám meg.
Majd ha cserélek felnit egyszer akkor majd kap egy Onyx Visper agyat hátra.. ..előre meg egy DT agyat. De ez a jövő zenéje, én elégedett vagyok a kerékkel semmi bajom vele. Nem jobb a DT350-m se sztem már így forgásilag, meg kézben megforgatva-érzetre...annyi hogy ezt állítgatni kell, bár egyszerűbb mint a kónuszos volt. Majd veszek még prést hozzá, meg lehúzót.Szét szedtem az egész kormányt a villát teljesen nem tudtam kiszedni mert ahhoz a fékkábelt is le kéne bontani...., annyit tudtam tenni hogy zsíroztam belül a kábelt kis ecsettel... most is hozzá ér , de már nincs "nyávogó hang" nem tudom mit lehetne kezdeni vele.. hiába húzom a kábelt ki, vagy tolom be, nem lesz jobb a helyzet és néma. Jó lenne bele látni hol ér hozzá. Menet közben kint szerintem nem fogom már ezt hallani szóval egyelőre így marad.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #277584 üzenetére
Semmi csalódottsag nincs bennem a vasarlast illetően, nagyon boldog vagyok hogy megvan és teljesen elégedett vagyok az eddigiekkel. a kormány már nem ad nyikorgast csak halkan hallani h hozzáér a vázhoz belül. Jó igy egyelőre. Menet közben sztem nem lehet hallani majd.
A beallítás meg: Gondoltam h a szervizben nem fognak annyit pöcsolni pl a kerek beallitassal mint azt en. Ezek legyenek a legnagyobb bajaim. Számomra a baj ott kezdődne ha ..vaz problema di2 rendszer bajok amiket nem tudok itthon kezelni lennének.finomhangolásokat a csepelen is csinaltam, semmi bajom velük.
Ezt a cube ujra kell tanulni, más mint a csepel mas nyomatekok...
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #277591 üzenetére
még hiszel a mesékben (?) nincs olyan hogy "fultonless" szóval a film forog tovább
komolyra fordítva a szót: egy patikás (pláne)új bringának úgy kell mennie hogy abba sehol ne tudjak belekötni, se hang se semmi... Amit tudok összehozom.Egyébként jó dolog ez az auto trim funkció. Sose ér bele a lánc ha keresztbe dobod a láncot akkor se szóval.. jó cucc. Kivéve hogy indexelni kellett az első váltót me rosszul volt beálítva, hozzá ért a lánc a 50/11t-n,, nem értem a szervizeket azért ez nem idő igényes, így kiadni egy kerékpárt 1 milla feletti áron...
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz fulton #277598 üzenetére
Am nem változott a véleményem szervízekkel kapcsolatban...azt gondolom itt mi, topiklakók akik valahol mind jobban hódolunk ennek a kerékpározásnak/bringánknak mint az átlag (szörintem..) mindig is jobban össze fogjuk rakni a kerékpárt mint azt a szervízek (már akiben megvan a szerelésre a hajlam), ahol nem mondom h mindenütt rossz munkát végeznek, de valahol érthető(?) okból, nem fordítanak annyi időt rá hogy az tényleg patika legyen, szeretem ha patikásak a dolgok pl hogy az a kerék mennyit fordul el álló helyzetből egyáltalán megindul e miután befogtam 10Nm-re... volt hogy csak negyed fordulatot ment, megint lekaptam..volt hogy leheletnyivel lassabban...megint le... mindig ugyanazon poziból vizsgálva, a viszonyítási alap pedig beszorítás nélküli állapot volt, de mostmár szépen megindul vissza fele is, befogva nem is kotyog..szupi.. ráment az idő de megérte nekem). Egyszer kell beállítani jól, utána ha 10Nm húzom mindig ilyen lesz...elvileg. Nem úgy mint a gyorszáras agyamnál...ahol függ hogy épp mennyivel sikerül visszazárni.
Ez csak az én meglátásom/tapasztalatom eddigiek alapján.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Akinek van di2 rendszer, minden fokozato külön álíthatom a mikrobeállításokat, vagy ha belépek a beállításokba a hátsó váltón, és indexelést hajtok végre adott fokozaton, akkor az mindre kihatással van vagy csak arra az egy fokozatra hátul amin épp van a lánc?
hogy lehet lekapcsolni a hátsó váltót, pl szállítás miatt, vagy szerelés miatt.. valahol volt egy vidi de nem találom.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #277613 üzenetére
Értem. Köszi az infot. Meg mindenkinek köszönöm előre is utólag is jövőben is a segítséget mégha nem írnám..
Egy valamit nagyon hiányolok a di2 ből, első váltónál nincs határoló csavar. hátul van. Ezt minek hagyzák ki nem értem...nem bírok én úgy az elektronikában, mármint hogy nem fogja ledobni a láncot a hajtókarra pl, olvastam nem egy iyet...mert ha lenne csavar, az fizikailag ha bellítod akkor tuti nem vágja ki. CSepelen nekem soha nem volt láncledobásom pl. Igaz nem is váltok elől szinte soha
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz chubby2o6 #277376 üzenetére
Na megnéztem a láb beleére-e az első kerékbe becsatolva spd-ben, hajszállal de nem ér bele bejött pipa - ezek már a prellik
#277620Hasaggymeg: köszi érdekes cikk, ezt nem tudtam(nem feltétlen úgy kell a hátsó határolókat állítani mint a hagyományosnál). Azt én is megfigyeltem hátul mikor a 11t re vált, tovább szalad a váltó majd autotrimmel. Elől rosszul volt beállítva a nagy tányér, bele is ért a belső felével, újra indexeltem. Ott is ezt csinálja, túl szalad míg felsegíti a láncot, majd autotrim. De ezek szerint ott nincs határoló csavar, hanem a mikro indexeléssel állítod be váltót, az elektronika meg rászámolja "mennyivel" kell kintebb szaladnia hogy jól felmenjen a lánc majd autotrim itt is.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz semmiho #277655 üzenetére
Köszi, le adtam ma adták fel. Egy kisebb kerékpár ára megint elszállt szerszámok , tartó...ez az...és még mindig kellesz prés meg ki tudja még mi.
----
Hasaggymeg: Egy valami viszont nagyon nem szzimpatikus a bringán, mégpedig a centerlock os rögzítés.Lapos nagyon...
Arról könnyen le szaladhat a kulcs meghúzás - lazításnál 40Nm, akkor pedig a tárcsát majd f* összekarcolja.. na itt jobban örültem volna csavaros rögzítésnek..[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #277646 üzenetére
Kaptam ilyet 2 db. ilyen távtartó a fékbetétekhez.
Ez arra jó hogy ha ki van véve a kerék és véletlen féket behuzzuk akkor ne nyomódjon össze a betét, vagy magától is elmászik ha ez nincs benne? Ti is mindíg behelyezitek?
Ti milyen tárcsafék beállító lemezt használtok?
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz parandroid #277672 üzenetére
Bizony, és akkor még a téli elhanyagol kerékpár utak. Én be szoktam jelentgetni, meg amerre járok ha látok üveget, megállok letakarítom ahogy tudom, de nagyon hanyag az állapot sokszor, .. straván szegmenseken látok 2 max 3 embert tekerni környéken egyik én ... (biztos vannak mások is de azokról nincs info), útjaim során senkit nem látok, leszámítva 1-2 hazamenős trekingest.
Van itt egy kerékpár út a közelben 4 km hosszan, a lakhelyem és a szomszéd várost köti össze...sokszor 1-2 es szakasz nagyon rossz, ezért fogom kimegyek az útra. Ne tudjátok meg, nem ledudálnak, hanem szabály szerűen fekszenek a dudán, és milyen az ember? csorda szellem? Egyik megkezdi, az összes utána jövő nyomja mint a siket....nem szoktam reagálni rá, de azért ez így elég zavaró tud lenni. Én megértem a kreszt, oké nem lehetne" kimenni, ám olykor "nincs más út" megfelelően ki vagyok világítva, út szélén megyek, ritka alkalom, és fájdalom nekik hogy lassítani kell....ha épp jönnek szemből és előznének. Nem tudom, én sose foglalkozok ilyenekkel, ha megy előttem egy bringás nem esik nehezemre lassítani soha nem dudáltam még rá senkire ilyen dolog miatt, meg am is veszélyesnek tartom főleg ha valaki gyorsan halad.. ha már rákényszerűl a bringás hogy ott tekerjen ahova nyilván nem "jókedvéből merészkedik ki". Biztos van aki ezzel nem ért egyet, és a kresz az kresz. Nem is vitázni akarok erről... Na mind1 csak úgy eszembe jutott a témával kapcsolatban... -
fulton
addikt
válasz jjeahh #277667 üzenetére
Annyi hogy 10Nm húztam meg a tengelyeket holott 12 Nm van írva rá. De ezt is elégnek tűnik...majd rá rá nézek. (kint az út szélen meg nem lesz nyomaték kulcsom...am se) Ekkora tengely nyomaték mellé lőttem be az agyakat, nem akarok már megint szórakozni velük sok idő ráment...De egyszer kell belőni jól.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Egy kis segítséget kérnék hátha tud valaki ilyen csavart.
Szükségem lenne ilyen csavarozható fejű csavarra, M6x18 méretben. Sajna amit a tartóhoz mellékeltek csak M5x18mm...(nem tudtam, és nem gondoltam hogy nem lesz jó a csavar hozzá). Minek hívják ezeket a csavarokat am?
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Azt hiszem elkészültem a bringával minden átnézve beállítva. Egyedül a hajtás tisztítás és waxolása lesz, de még várom a szerszámot hogy a sort is le tudjam venni, na meg a nyerget is. Csak nem vettem carbont belőle mert cirka 40 gramm a difi, és utána járások alapján a nyergeknél a karbon (rails"-nem jut eszembe most a magyar neve) merevebb mint az acél vagy titánium.
Úgyhogy maradtam a titán verziónál, na meg ennek már ismerem a párnázottságát.
Rendeltem Agree nyeregcsőhöz való speckó varia tartót is. Meg a lámpát hogy fel tudjam tenni szintén adaptert várok kína.Amit találtam átnézéskor a bringán:
-Kormány nyikorgás a vázon belül beleérő kábel- megoldva, néma szobában már csak alig hallható, kint rendben lesz, marad így egyeőlre
-Hátsó tengely laza volt eléggé mikor neki álltam átnézni, ezért ért nekem hozzá-hozzá a tárcsa a betéthez (menet közben is).
-Első kerék szorult, hátsó kerék kotyogott
-Első váltó nagy tányéron surolta a láncot 11t -n.
-Hátsó váltón is állítani kellett
-Csavarok átnézve
-Gumik+belsők cserélve ezen a felni(19 inner) 27.5mm a 28-as pirelli..nagyon jól mutat rajta (viszont nagyon nehezen ment fel a külső erre a felnire..defektnél szopóka), pedálok felrakva, kulacstartók..szenzor garmin tartók..cakk pakk.
-fékváltókarok/fékezés személyre szabva..Még a di2 fogok ismerkedni ha fent lesz a lánc is, leginkább ez a félautomata váltás izgat.
-Ez a di2 hood gombok nagyon tetszenek. 6 funkciót lehet hozzárendelni garminra marha jó, ez mindenképp szerettem volna ha már elektromos/modern gép.
Garminról lehet váltogatni az előre beállított váltási módokat, látom az aku üzemidőt, milyen fokozatban vagyok épp, adott út alatt milyen tányérokat használtam leginkább (ez statisztikának későbbi sorválasztáshoz, vagy látni melyk tányért mennyire használtam..stb..hasznos)...stb.Most lemértem, (még tárolódoboz tartalom nélkül..) egyelőre kereken 8.6 Kg a bringa. Nem is rossz. Ennyit hozott a belső és külső csere - gyári mérlegnél maradtam.
De izgatott vagyok milyen lesz ismét felülni rá eddigiek nagyon tetszettek, láb sem ér bele az első kerékbe ez is összejött,.. bízom benne marad ez hosszabb távon is, kopkopkop. Gyönyörű a bringa, majd teszek be képet ha teljesen kész lesz.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Na felpróbáltam a napokban megjött kamáslit. Felment, az ormotlan 47 es corsair re. Patikás, hat kíváncsi leszek...ajánlom neki valamit használjon.
-
fulton
addikt
válasz Runner_fxr #277349 üzenetére
Mi a véleményed(etek) arról hogy:
Itt van ez a hátsó agy, 4 ipari csapágy van benne, csavaros átütő tengelyes történet.
Van egy feszítő csavar az agyon, amivel lehet állítani a szorítást, nem igazán értem az elvét még.. de ott van. A lényeg, mikor behúzom 10Nm a vázba, az még szorít rajta egyet, látom a kerék futásából...ez mégis hogy tud megtörténni, ha iparis cucc van benne.. lemaradtam valamiről ? (na majd még nézegetem..mert érdekel hogy szorít +ba rá)
Szóval a lényeg, ha úgy játszom meg hogy nincs semmi kotyogás, akkor nem fordul szépen a kerék...ha meg engedem neki akkor lerakva és megmozgatva kézzel érzem hogy van némi kotyogása...
Vajon ezeknél is ártalmas ez a "némi" kotyogás (ezeknél=iparicsapágyas axle).
A másik hogy , arra is gondoltam az úgy jó (fő szempont hogy ne kotyogjon), csak még idő kell míg bejáratódik, viszont az első engedte magát úgy beállítani hogy nincs kotyogás de szépen forog is.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #277752 üzenetére
Szerintetek ez ugyan a szerszám? 14k, fulcrum használati szerint a campagnolo UT-BB130 azt írja hogy az kell a tárcsa gyűrű levételhez. Viszont van nekem itthon Shimano TL FC33-- szemre ugyan annak tűnik számomra, netán van aki ismeri mindkettőt? azért kérdem, mert nekem leugrik ez a kulcs róla...ezzel nem igen lehetne 40Nm meghúzni..sérülés nélkül.
Köszi a kulcsot igen ezt néztem, csak a körbe telibe verziót, ezzel rá bírsz bikázni 40 Nm saccra? csekkoltad már esetleg..?
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Runner_fxr #277745 üzenetére
Köszi a megerősítést.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #277758 üzenetére
Tudod mit figyeltem meg? a hátsó keréket mikor teszem vissza, ha "ez" a csavar meg van húzva (ahogy szerintem kellene lennie) ez fixálja a váltótartó fület is, és egyben a menetet tartalmazza amibe csavarodik a tengely, akkor nem lehet becsavarni a tengelyt, feszt ütközött valamibe szorult, nem erőltettem. Míg rájöttem hogy ez csak akkor megy be szépen, ha ezt a csavart meglazítom (kotyog a váltófül is), és a "push" jelölt részen csavarozás közben benyomom a vázba, na ekkor csavarodik szépen be. Ugyanis ha a csavart meghúzom, az ellentétes oldal kicsit kimozdul a váz síkjából, ezért a menet is elmozdul vaamennyit/ferde lesz, ez okozza a szorulást.
"Mik/sajátosságok" vannak itt is..#277764Runner_fxr:
értem. köszi a kiegészítést.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Runner_fxr #277764 üzenetére
Szerintem ez borzalmas, ez a hásó kerék. Ez az a beallítás ahol már nem kotyog semmit , ha kicsit engedek a tengelyen már kotyog...a földre lerakva és úgy néztem. Ez nem forog konkrétan semmit. Szemben az elsővel.
Hátso
Első
Valamint az is érdekes ha úgy állítom be hogy szépen forog a kerék de állványon nem is kotyog, viszont ha lerakom a földre és ott nézem akkor már igen[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz rétisün #277780 üzenetére
és mit csináljek ezzel? hátsó agy olyan cserés lenne mint egy ház.
Kerepel mint valami világtalan az égbe...
Nem kell nekem 8kg alá..jól van így. Megvárom hogy kopik be az agy, jó lenne mert ritka csendes. Olyan halk mint a deor-om, nekem ez így szúrja a szemem, de hátha pár 100 km alatt bekopik". Ha nem akkor félő mennie kell, és jön az onyx. Felnit nem veszek egyelőre (sztem később sem), jó ez nekem. Szép is.#277782Dark Archon: CSak a computeren tudod rendezgetni. App -ból nem.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz rétisün #277796 üzenetére
nem mély felni.. azokat mondják így "hegyi mászós" keréknek. A mély felnik az aero dolgok. Na meg szerintem megjelenésre is szebbek mint a mászó felnik (nekem legalábbis). faggatolóztam am, akik lecserélték a fulcrum-ot carbonra- (agree tulajok) ők azt mondják más a menetérzetük is ...de ez is megfoghatatlan így szavakban.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #277799 üzenetére
akkor nem vagyok egyedül aki így látja azt a hátsó kereket... szerintem sem méltó a bringához ha ez így marad és nem járatódik be (nekem is van kételyem efelől).
Felnit nem veszek (ha rajtam múlik), de az a hátsó agy esélyes. Márpedig akkor lényegében oly mind1[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz SteveAd #277814 üzenetére
Na igen, de magát az egész váltófület - ami egyben van menetházzal, meg úgy mindent utána már az átütő tengely fog és rögzít fixre, ha befogtam a kereket meg se mozdul. Annak a pici csavarnak annyi funkciója van ha kiszeded a kereket ne essen ki a vázból.
Valóban nem oké hogy nem lehet becsavarni azt a pici csavart,de ennyivel én nem fogok túrázni vissza ausztriába, aztán megint vissza hogy "mi van" még magyarban sem foglalkoznék vele nem hogy így. Ha ennyi gond lesz vele, nagyon happy leszek.
Onyx Vesper lesz hátra.
Most megint megingattatok, hogy be lehet e majd fűzni ebbe a felnibe..nem adja magát könnyen ez történet úgy látom, még ennek utána kell akkor járniÚj kerék vásárlással kapcsolatban: nekem teljesesn más elképzelésem van amibe felesleges új kerék.
Egy jó karbon feni, hátra mindenképp a fentebb írt hátsó agy, előre meg egy DT. És kész.Ezért felesleges kész kereket vennem.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #277815 üzenetére
Tedd fel a telódra a Connect IQ . onnan tudsz letölteni plussz dolgokat, adatmezőket stb hozzá. Nagyon jók is vannak, én is használok onnan többet.
Az vaóban morbi hogy 2024 ben ilyen cég mint a garmin, nem tudja/nem oldotta még meg hogy párhuzamosan 2 vagy több kerékpárt is használhasson az ember a feleszerelések menűpontban. Ez kritikán aluli. Már többször írtam nekik, mások is írtak.. nem hiszel el hogy nem tartják fontosnak...most mehetek át stravára ami kezeli, de az is hogy? webről **ki tiszta kabaré
#277814SteveAd: de ha már így szóba került, minek a függvénye, mi dönti azt el hogy befűzhető e az adott agyba vagy sem? mindenkinek szól a kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz parandroid #277824 üzenetére
na remélem belekerül a két bringás funkció. azt az egyet hiányolom, am én is elégedett vagyok vele.
-
fulton
addikt
válasz szimpláncsak #277832 üzenetére
Felszereleseket hozzadni stb szerkeszteni csak weben lehet. App nem. stravan.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Garmin connect hogy lehet összehozni a 2 bringát? Mégha kézzel is kell váltogatni utólag. Nem áll össze. Az egyéb be ha teszek felszerelést es benne a csepelé benne a cubé vegyesen, hiába választom ki a másik kerékpárt alapértelmezettnek, a felszereléseket mindet hozzá fogja adni tök mind1 mivel mentem.. erre valaki rájött már valami okosságra?
Dark, én nem stravára írtam (de mind1 ) hanem a garminra. Engem az utóbbi érdekelne. Hogy világos legyen, én mindent telorol szeretnék intézni. Felszerelesek hozzáadasa elvetése stb..
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
idé fogsz még tekerni vele, vagy szerelő bicó marad?
#277839vallas: csak megvárom míg megjön a láncbontó, én mégegyszer nem szedem le mekkelek módra. Kézzel sajnos nem szétszedhető mint a connex.
Trükközni kell, még nem tudom út szélén hogy fogom ezt megoldani. Mivel a kereket nem tudom kiszedni ha nem veszem le a láncot, nem szívesen feszegetem a váltót nagyon..SteveAd köszi hogy jelezted, nem minden agy fűzhető be akármilyeyn felnibe. A fulcrum-ról megkérdeztem az onyx-et és írták is, hogy oda a 32h verzió kellene hogy a 16/8 elosztásban fűzhető legyen ez a felnim... a meg..furin nézne ki.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz vallas #277842 üzenetére
pedig ha ílyen mint nálam, akkor az átütő fixálja. Meg sem mozdul, mivel a váltó tartó fül egyben van ezzel a menetes résszel, legalábbis nálam. Így ha a tengely nyomatékra húzva bent van, akkor fix ahogy kell.
#277844Tin: itt is pedig már úgy vinném ki a kicsikét, én már végeztem vele wax majd később megy rá, ha megjöttek a szerszámok, rendesen vágyok menni vele. Csináltam tesztképeket hogy össze tudjam lőni mennyit változik a pozim a bringán, mennyivel vagyok lentebb stb mint a csepelen. mindenis érdekel..némileg lentebb kerültem, eleve alacsonyabb a középcsapágy is..hát fekvősebb mint a csepel hood-on fogva. Én jónak látom a méretet, szerintem rendben lesz ez is, de még nem szólom el. kopkopkop. kb a van mint kalkulálta előzőleg..így szemre.
Vettem én is még egy 12s láncot, ezen is kettőt forgatva. Ez a felszerelésesdi követős dolog lesz bonyi, valami megoldást találni rá, ami komfortos is.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #277849 üzenetére
Hát igen, nem valami jó dolog, főleg hogy a meghúzás befolyásolja az előfeszítést...és adódik hozzá, megint sakkozni mint a kónusznál, (de benyelném ezt is, ha normálisan járna az a kerék kotyogás nélkül beállítva ) ... na azt nagyon szeretem a dt350 ben, ott az első agy kapásból úgy forgott ahogy én azt látni akartam. És gondozás mentes. Kicseréled és kész. de egyébként most van benne 13.000 kil és nem kotyog. Igaz nem forog úgy, bár lehet a hideg miatt is...de okés.
na jó mind1.. lépjünk át ezen..nem akadunk le mikor itt virit a bicó menetre készen[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #277877 üzenetére
nagy árkülönbözet van a 12 re váltásban, de még szerszámokban is.
Kisebb vagyonba került beszerezni dolgokat...hozzá#277863nemeth989:
Még azt nem tudni bejáratódik e, de így nekem valóban számomra nem olyan mint kéne szerintem lennie. Majd elválik idővel hogy "kopik be" hátha. A váz meg hogy ott a csavart nem lehet teljesen beszorítani az meg, nem foglalkozok vele, mindjárt felteszem a vidit, ott elmondom miért.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz vallas #277839 üzenetére
Na megcsináltam a vidit, elmondva hogy szerintem miért...van vidi a kerékről is...3 fejezetre osztottam. Ha valamit nem szakszerűen" fogalmaztam előre is elnézést, de remélem a lényeg átjön.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Revolut
- Politika
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- Azonnali mobilos kérdések órája
- E-roller topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Google Pixel topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen