- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Magic V2 - origami
- Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
- Mobilhasználat külföldön
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
Szerintem azért ne vegyél nagy autót, hogy évente párszor kell a csomagtartó. Főleg ha valami nagyobb városban laksz, ahol gond a parkolás. Családi háznál oké, oda úgyis kelleni fog a kombi másra is. A tetőcsomagtartót 2 perc felrakni, ha össze van állítva. Ráadásul az utasoknak és a bringáknak is biztonságosabb, mint ha egy légtérben utaznának. Én akkor szoktam bedobni a csomagtartóba, ha ilyen 15-20 km-t megyek autóval. De ha messzebb utazunk, megy fel a tetőre (főleg mert akkor általában kell a hátsó ülés is).
-
-
Khelben
nagyúr
Ha már ruhák: sportisimo-s cuccokkal van valakinek hosszú távú tapasztalata? Etape mezt használok egy ideje, teljesen jónak tűnik, úgyhogy kipróbálnék egy nadrágot is. Kérdés, hogy jobban bírják-e, mint a decathlonos cuccok, amik egy szezon alatt annyira kifakulnak, hogy már ciki felvenni...
-
Khelben
nagyúr
válasz
lsebestyen #267207 üzenetére
Ilyenből keresek 170-est, azt miért nem bírják akciózni?
-
Khelben
nagyúr
válasz
attiss66 #267224 üzenetére
Ebben azért ne menj ki az utcára, mert ez alsónadrág
A fő különbség az, hogy ezekben az olcsó, vékony béléses cuccokban 1 óra után már érezni fogod az alsó feled. Egy jobb béléssel simán elmész 4-5 órát gond nélkül. Már a sima 500-as decathlonos is jó egy egész napos túrára (persze sok függ a nyeregtől is). -
Khelben
nagyúr
válasz
dom1n0 #267309 üzenetére
Nekem nem volt még bajom velük, pedig használtam eleget. Kopó alkatrészeken kívül semmihez nem kellett nyúlni. Az újabbaknál persze kerékszett csere, az Alexrims csak tartaléknak jó. A 2016-osban még Fulcrum szett volt.
Meg még van egy Cube Analog monti is, de abban nevetségesen kevés a km, arról nem tudok nyilatkozni. De annak is már cserélve volt a hátsó agya, szintén Alexrims.
[ Szerkesztve ]
-
-
Khelben
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #268555 üzenetére
Ha megnézel egy karbon villát nagyobb sebességnél egy rossz úton, ott szabad szemmel is látod a mozgását. Nyilván nem 100mm-es útja van, de sokat csillapít az is. Főleg akkor érezni, ha mondjuk egy alu villásról átülsz és végigmész ugyanazon az úton. Ugyanez érezhető, ha alu vázról átülsz egy modernebb karbon vázas bringára. Mintha egy kategóriával jobb úton mennél.
-
Khelben
nagyúr
Nekem Polaroid keretbe tettek dioptriás napszemüveg lencsét a helyi optikában, abban tekerek. Nem egy nagy szám a keret, az ára is mutatja, de bírja 4 éve és teljesen jól rásimul a fejemre, véd a széltől és a bogaraktól. Most gondolkodom, hogy lecserélem egy fényre sötétedőre az őszi-téli tekerések miatt, de ott már 100k körülre ugrik a lencse ára a spéci méret meg a hajlítás miatt.
-
Khelben
nagyúr
válasz
lsebestyen #269157 üzenetére
Ha arányaiban hosszú a lába, akkor rövid a felsőteste. Tehát nem fogja normálisan elérni a kormányt. Csak azért mondom, mert nálam is ez a helyzet, 185 centi 90-es belső lábhosszal, 58-ast ad ki minden kalkulátor, ehhez képest az 56-ost is csak 80-as stucnival érem el normálisan.
-
Khelben
nagyúr
válasz
fulton #269362 üzenetére
Görgőn 170 van, kinti biciklin 172.5. Görgőzve magasabb a "kényelmes" cadence, 75 vs 85 kb. Úgyhogy most vettem a kinti biciklire is 170-est, de még nem tudtam kipróbálni, nálunk ma nagyon durva szél volt.
Egyszer volt nálam egy kölcsön bicikli 165-össel. Átülni nem volt gond, de utána visszaülni a 172,5-re egészen fura volt és valahogy nem volt annyira kényelmes. Azóta gondolkodtam a rövidebbre váltáson.#269362 : télen a legjobb tekerni, se bogarak, se gyalogosok.
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
A Ride Tour meglepően jó terepen is, én használtam gravelen egy ideig. Olyan utakon elmentem vele, ami montival is kihívás.
Arra kell figyelni, hogy általában a valós mérete kisebb, mint amit megadnak, nekem 37-es volt, ami 19-es felnin valójában csak 34-es lett.[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
Ilyet is használtam, beletoltam 11k kmt és még szőrös volt
Viszont lazább talajon nem olyan jó a tapadása, mint a Ride Tournak. Volt olyan emelkedés az erdőben, ahol ezzel nem mentem fel, a Contival meg simán. A defektvedelme világbajnok, az biztos, ezzel még a kiralydinnye is megizzad.
-
Khelben
nagyúr
-
Khelben
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #270966 üzenetére
Ezért kell villogva használni, akkor csak egy-egy pillanatra égeti ki a szembejövő szemét
-
Khelben
nagyúr
válasz
-=RelakS=- #271199 üzenetére
Hogyhogy? Nekem szeptemberben vonta le a google play, 14990.-
-
Khelben
nagyúr
válasz
szimpláncsak #271395 üzenetére
Kormányvégbe csengőt? Szerintem ott nem igazán lehet elérni. Nekem ilyen van, elég hangos is és diszkrét. Bicycle Bell
Ha meg brutál hangerő kell, akkor ezt: [link] -
Khelben
nagyúr
válasz
itouchfan #272040 üzenetére
Mennyire akarod durva terepen használni? Nekem Attain van, 32-es gumival, normál földútra simán jó. 183 centivel szerintem Cube-nál ne menj 56 fölé, főleg ha a lábad hosszabb. Nekem volt 58 (185 vagyok 90 körüli átlépővel), túl hosszú volt, 60-as stucnival se volt igazán kényelmes.
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
"visszavittem szombat délután a boltba elállással, ahol (nagy nehezen) visszavették, majd szombat este újra volt 1 db raktáron a termékből "
Decathlonnal ugyanez volt. Ráadásul már hozzám se bontatlan csomagolásban jött, de nem azért vittem vissza.Azt viszont magyarázza meg nekem valaki, hogy egy gumi 16.000 Ft bikecomponents-en 27% áfával együtt(!), 21.000 a cseh, szlovák online boltokban, az miért 32.000 a magyar webáruházakban? ÁFA ugyanannyi, vám nincs, akkor?
-
Khelben
nagyúr
válasz
szimpláncsak #272703 üzenetére
Nem, csak úgy az árat néztem. De Holokolo-n, emag-on is 21-22k.
-
Khelben
nagyúr
válasz
Dark Archon #272908 üzenetére
15.000 Ft egy Polaroid sport szemüvegkeret, abba csak lencsét kell csináltatni. Mondjuk a fényre sötétedőnek húzós ára van, pár éve is már 80k körül lett volna. Én egy 70%-os napszemüveg lencsét tetettem bele, azzal ha muszáj, látok sötétben is (alapvetően nem megyek sehova sötétben, csak ha megcsúszok valami miatt). 5 éve használom, van benne 50.000 km, semmi baja szóval tartósnak mondható. Csak mielőtt nekivágsz, egyeztess optikussal, hogy milyen lencsét és mennyiért tud beletenni.
-
Khelben
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #272912 üzenetére
Nem torzít. Nekem sima dioptriás van benne, 0,75-ös.
-
Khelben
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #273012 üzenetére
Bár nem monti, hanem országúti, de én amikor átültem aluról a karbonra úgy, hogy minden más maradt (ugyanaz a márka, típus, geo, váltás szett, régi bicikliről átkerült a kerék, gumi, nyereg, még a kormány és a nyeregcső is) azért elég durván lehetett érezni a különbséget.
-
Khelben
nagyúr
Holnap már nem megyek sehova, úgyhogy nekem ez lett 2023. Meglett idén az összesített 50k km és megdőlt a leghosszabb egynapos tekerés távja is (250km). Jövő évi cél ezt tartani, kicsit gyorsabban
-
Khelben
nagyúr
válasz
zsola32 #276215 üzenetére
Aguri Marathon. 39k Ft volt az a változat, amire az első kereket is fel lehet tenni, így nem foglalja a helyet a csomagtartóban.
-
Khelben
nagyúr
válasz
Ringman #277140 üzenetére
Nekem is évek óta 32-es van, 4-5 bar között (5 az osztrák utakon). Sokkal kényelmesebb, mint a 25, 28 és nem kell félnem, ha jön valami rövid földutas szakasz. A puhább gumik 4 alatt azért már érezhetően lassabbak, de pl egy Gatorskin elmegy 3-mal is.
Amúgy tárcsaféknek nem feltétlen a vastagabb gumi az előnye, felnifékesből is van olyan, ami elvisz 30-ast, a 105-ös fékbe talán még a 32-es is beférne. A fő előny a kényelem, ugyanakkora fékerőhöz sokkal kisebb erőkifejtés kell a fékkaron, ezáltal nem fárad el az ember keze és sokkal jobban adagolható. Tiagra felniféknél csak alsó fogásban tudtam akkora fékerőt kifejteni, ami egy vészfékezéshez kell, tárcsaféknél ez megvan két ujjal, felső fogásban.
[ Szerkesztve ]