- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Apple iPhone XR - amikor az olcsóbb is drága
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz robee19 #149768 üzenetére
Ahhoz valahol érzékelnie kell fékkar mozgást, bowden mozdulást, hidraulikusnál nyomásváltozást, stb. Az enyémnél nem tudok ilyenről. Sztem nincs is ilyen benne, mert néha előfordul, hogy fékezés közben tekerek, hogy nyomatékon tartsam a rásegítést. Sztem ez ilyen és kész. Meg kell szokni, tanulni.
A linket nem értem. Azt írja, hogy jelentkezzek be vmi Facebook nevű izére.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ZolkoW
őstag
válasz robee19 #150453 üzenetére
Persze minek szólok bele, ha nem tudom, miről van szó, de a 15-ös csak akkor
mérszámol, ha elindítom. Tehát enélkül nincs mit szinkronizálnia, legfeljebb a pillanatnyi sebesség kijelzésére lenne alkalmas. De nálad lehet másképp is..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bringasisti
őstag
válasz robee19 #150550 üzenetére
ANT+ két előnnyel rendelkezik: CR2032 régen nem volt ilyen olcsó és a rendszer nem fogyaszt áramot. Másik ha valaki a Futapest bulin indulsz ahol egy zsebkendő területén a rajtnál áll 10 ezer ember nem akad össze senkivel. Hátránya: 3 méter hatótávolság ( ezért nem fogyaszt áramot ) ami azt jelenti hogy rajtad a pánt és a hátizsákban a telefon és árnyékolod a rendszert és megszakad a kapcsolat. Tekerés után leteszem a telefont és oda megyek a lakásba ahova akarok mert a Bluetooth Smart tartja a kapcsolatot. Samsung Sony tudja az ANT+ rendszert, ezért csak a nagy megosztó fizetős app- ok használják, nem írnak rá alkalmazásokat mert nem a telefon csatlakozik közvetlen az eszközhöz hanem az app- on keresztül jön létre a kapcsolat. Amit én használok kardió alkalmazást az ANT+ el sem érhető. Ezért van hogy a Garmin a futó pántot már úgy fejlesztették ami tud különböző dinamikát, függőleges oszciláló elmozdulást mérni hogy mindkét rendszer + Wi-Fi is van benne
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
-=RelakS=-
veterán
válasz robee19 #150814 üzenetére
Lehet, hogy a Sigma körül is baj van.
Először csak holmi webes felületű hibaüzeneteket kaptam. Mióta frissítettem a programot, azóta meg kijelölni sem engedi a Stravát. Tartós bejelentkezésre semmit nem engedItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz robee19 #150816 üzenetére
Valahogy eleve folyton elfelejtette a bejelentkezést mind a firefoxom, mind a Sigma alkalmazás.
Firefox már jó, Sigma teljes katasztrófa. Remélem, a következő frissítéssel megoldják, mert a Sigmánál vagy nagyobb a gáz, vagy a frissítés ment félre. Próbáltam még egyszer futtatni a frissítést, de nem javította meg.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz robee19 #151365 üzenetére
A hangja nekem másodlagos,de így gumi nélkül teljesen más lehet mint beszerelve,olyanok az agy,küllők meg a csupasz felni mint valami hangvilla.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
-
BigBlackDog
veterán
-
xy.zsolt
őstag
válasz robee19 #151907 üzenetére
Ne törekedj szerintem a rövid sprinteket kivéve max HR-en tekerésre....és kivéve ha még fejlődő szervezeted van, de akkor is óvatosan....legyen valaki veled ha beüt a gebasz. A hosszabb távok megtétele átlag 140-150 HR mellett jobb célkitűzés...a fejlődést pedig a növekvő átlagsebességedből látod majd.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
6030D
Ármester
válasz robee19 #151907 üzenetére
Csak így magadnak tingli tangli tekerésen nem fogsz max puzust nézni. Illetve a maxot nem is tudod kitekerni, az csak egy számított érték. Ősszel főleg nem fogsz kint maxot tekerni. De ha megpróbálnád: vagy keress valami erős gyereket, és kezdjetek el versenyezni, de valami komoly tétért, hogy mindketten maxot menjetek , vag keress egy emelkedőt, és 4-5 ször sprintelj rajta felfelé 5 perceket, lehetőleg úgy, hogy egyre jobb időket menj. Ha nagyon akarod, akkor ott megkapod a max pulzust. Én edzésen soha nem tudom annyira akarni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz robee19 #151918 üzenetére
150 felett lesz valahol az a pulzusod, ahol már sok a tejsav, és valószínűleg azt érezted. Itt a tél, lehet kezdeni alapozni, hogy menjen lefelé a pulzus. Az meg, hogy mondjuk síkon 110 a pulzusod már az lelején, nem olyan rossz, sok embernek 130 akkor, amikor a cipőjét felveszi.
Hasaggymeg: 1-2 perces meredek, terepes mászásnál szokott nekem 172 környékére menni, de csak az állapotfelmérésen és a versenyek végén lévő sprinten volt 180 felett. Erre mondják mindig azt, hogy azért, mert nem akarom fejben.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz robee19 #151924 üzenetére
Általánosságban a 130-140 az jó, mindenhol, futásra is ezt ajánlják. Az elején úgyis az lesz a nehéz, hogy tartani tudd: egyenletesen tekerj, válts vissza emelkedőknél, tekerj bele lejtőn, úgy hajolj le a kulacsért, hogy ne menjen fel 5 ütést.. stb.
A % is csak elmélet, így ha egy elméleti pulzusból elméleti %-ot számolunk... az olyan is lesz. Erre van a laktátos mérés, amíg az nincs, jó a 140 is.Ironizer: ez a lényege egyébként, hogy egy emelkedőn fel tudsz menni 110-es pulzussal is, meg 180-assal is, ha megvan hozzá az áttételed, csak a sebességed lesz más. Ezt fejben nehéz feldolgozni, hogy ha tartani akarod a pulzust, akkor bizony néha nagyon lassan kell menned (futásnál bele kell sétálni), de ez van.
Hasaggymeg: amíg van két pulzusmérőm, addig az egyiket kölcsönadom neked, összepároztatod a telefonoddal, felraksz valami appot, ami logol, és otthon visszanézed, hol mi volt, nem kell út közben a kis kosárból előkeresni a higanyos mérőkét meg a fonendoszkópot. Ja, várjá' má', hát van is ilyen program, hogy is hívják, valami narancssárga felirat.
jjeahh: csak azt hiszed, hogy az a max-od!
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ro_bert17
őstag
válasz robee19 #151945 üzenetére
Én ezt az emílt kaptam:
When you record a workout on Strava, it’s our job to make sure your effort is captured accurately and reliably. We recently discovered that pairing Bluetooth heart rate monitors and power meters directly with the app is causing Strava to crash for millions of athletes — most of whom don’t even use these kinds of sensors. So to significantly improve the stability of the app, we’ll no longer support direct Bluetooth and ANT+ device pairing as of October 28th, 2019.
If you record activities using a GPS watch or bike computer, this change will not affect you at all. But if you want to record activities using your phone and capture sensor data, you’ll have to record with one of the many apps that upload to Strava. Here are some tips to get you started. We know that even small changes in your routine or equipment can make a big difference, so we appreciate your understanding.
Here’s to your efforts making it into the books. Every time.
Én nem próbáltam, de a google playen olvastam egy véleményt, akinek az október 28.-i frissítés óta nem látja az ant+ eszközt. Mondjuk logikus, hogy függhet a szoftververziótól. -
flash-
veterán
válasz robee19 #151907 üzenetére
szédülés lehet a nem megfelelő ch fogyasztástól is,illetve egyből nem tanácsos szerintem maxot tekerni fokozatosan kell emelni, nekem eddig úgy sikerült a maxot elérni, ha időközönként növeltem a terhelést, aztán pár perc laza tekerés,aztán terhelés megint de már keményebben,stb..
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz robee19 #153477 üzenetére
Ha nem a vázcsöveken, akkor min múlik, hogy mennyire merev a bringa? Az, hogy a hajtókarnál mennyire érzed terhelés alatt merevnek, szerintem lekinkább a nyeregvázcsövön és az alsó csövön múlik, de simán lehet, hogy tévedek. No meg persze a hajtókaron. Kb. olyan ez, mint amikor azonos rugóúttal, tengellyel és kerékmérettel a 28-as becsúszós telót rugalmasabbnak érzed, mint a 32-est.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Paxker315
addikt
válasz robee19 #154179 üzenetére
szerintem igen, főleg, ha rövidebb lábaid vannak. Én a 170-est kedvelem, pedig 187cm vagyok (bár amolyan albatroszosan felső végtag van, alsó kevés).
Nem kapsz külön pókot, szerintem. Csak kompletten kart-tányérokat. En mar regota 165mm-est akarnék kipróbálni, de, ritkán lehet csak belefutni
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz robee19 #154179 üzenetére
Átlépőmagasságod? Főleg akkor érzed ha váltasz,addig szerintem az a jó amit éppen használsz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Somatom
veterán
-
gabro0
őstag
válasz robee19 #154286 üzenetére
Láttam. Épp sisakot készülök venni Tervezgetem egy ideje, de nem nagyon tudtam még foglalkozni vele. Bár ennyiért már S-Works Prevail 2-t is tudnék szerezni.
A sisak súlya szerintetek mennyire számít? Én úgy érzem igen, mert outin a fejtartás más és nem biztos kell a fejemen kívül plusz súly.
#154198 Hasaggymeg: Az nem is vészes, azt hittem többször kell megállni. Az ilyen kombók az igaziak: becsatolnál, de már veheted is ki a lábad a kövi lámpa miatt, aztán figyelj a lehajtóra is, védett út ide vagy oda. Asszem pont itt volt, hogy nem engedtek el és még majdnem meg is állt a zebrán én meg majd' tanyáltam egy szépet. Tudod, tudom nem kell egyből becsatolni mindkét lábat...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz robee19 #154886 üzenetére
Láttam a műsort,és pont ő mondja,hogy megvizsgálták és ezt mondták neki,vagyis azt,hogy lényegesen kisebb a veszélyérzete az átlagosnál.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Paxker315
addikt
válasz robee19 #154893 üzenetére
Anticipatory pleasure nálam : látom szembejövő sávban közeledő autó szélvédőmosó folyadékot spriccel. Instant jókedv, örömteli várakozás, némileg megemelkedett szívfreki (szubjektív érzés). TUDOM, hogy jó lesz, illatos és mesés . Aztán elér az illatfelho, jól érzem magam 2-3 pillanatra felspannolva, majd lecseng, és boldog üresség veszi át a helyét.
Amúgy igen. Ilyen kis picsa apróságok is tudnak jó érzéssel eltölteni, mint a frissen spriccelt nyári szélvédőmosó látványa az illat előtt
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz robee19 #154891 üzenetére
Az El Capitan megmászása brutális! Valaki mellett elmész felmegy a pulzusod? Nem csoda! [link]
6030D...szerintem is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg